espa banner
Μάρκετινγκ ή Διαφήμιση ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται και να αποκτά περισσότερη αξία, οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες και να κάνουν πωλήσεις. Από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης έως το ψηφιακό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στην κατασκευή ιστοσελίδων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ και η διαφήμιση φαίνεται να είναι παντού. Μέρος αυτής της πραγματικότητας οφείλεται στην αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης που οδηγούν στην επιτυχία των εταιρειών κάθε σχήματος και μεγέθους.

Υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλές διαφορές μεταξύ μάρκετινγκ και διαφήμισης. Με απλά λόγια, το μάρκετινγκ είναι η διαδικασία εντοπισμού των αναγκών των πελατών και καθορισμού του καλύτερου τρόπου κάλυψης αυτών των αναγκών. Αντίθετα, η διαφήμιση είναι η άσκηση της προώθησης μιας εταιρείας και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της σε μέσα επί πληρωμή. Με άλλα λόγια, η διαφήμιση αποτελεί συστατικό στοιχείο του μάρκετινγκ. Αλλά οι διαφορές δεν τελειώνουν εκεί.

Τι είναι το μάρκετινγκ και γιατί είναι σημαντικό;

Το μάρκετινγκ είναι μια επιχειρηματική πρακτική που περιλαμβάνει τον εντοπισμό, την πρόβλεψη και την κάλυψη των αναγκών των πελατών. Οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ βοηθούν τις επιχειρήσεις να απομονώσουν τον καλύτερο τρόπο εξυπηρέτησης της πελατειακής τους βάσης, μεγιστοποιώντας παράλληλα τα έσοδα. Στο μάρκετινγκ μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C), όλες οι ενέργειες απευθύνονται στους καταναλωτές. Στο μάρκετινγκ μεταξύ επιχειρήσεων (B2B), οι αποδέκτες είναι άλλες επιχειρήσεις.

Πλέον οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν εξελιχθεί και ευθύνονται για την ανάπτυξη στο διαδίκτυο και την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Με τη μετάβαση στο διαδικτυακό εμπόριο, το ψηφιακό μάρκετινγκ μεταμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η επιχειρηματική επικοινωνία με τους πελάτες τους. Νέες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέπουν μια αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Από την άποψη του μάρκετινγκ, συγκεκριμένα, η σύγχρονη τεχνολογία έχει καταστήσει πολύ πιο εύκολη τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις συμπεριφορές των πελατών, τις ανάγκες, τις επιθυμίες κ.λπ.

Τι είναι η διαφήμιση και γιατί είναι σημαντική;

Η διαφήμιση είναι μια επιχειρηματική πρακτική όπου μια εταιρεία πληρώνει για να τοποθετήσει τα μηνύματά της ή την επωνυμία της σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τη διαφήμιση για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους προς πώληση, καθώς και να καθιερώσουν εταιρική κουλτούρα και επωνυμία. Όταν χρησιμοποιείται σωστά και στρατηγικά, η διαφήμιση μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση πελατών και να ενισχύσει τις πωλήσεις.

Όπως και με το μάρκετινγκ, η διαφήμιση έχει εξελιχθεί σημαντικά στον 21ο αιώνα. Η ψηφιακή εποχή έχει ανοίξει νέους διαφημιστικούς δρόμους για να επωφεληθούν οι εταιρείες, από μηχανές αναζήτησης έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιστότοπους όλων των σχημάτων και μεγεθών. Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν διαφημιστικούς στόχους και να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες σχεδόν οπουδήποτε, ιδιαίτερα με την επικράτηση των smartphones.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και διαφήμισης;

Η κύρια διαφορά μεταξύ αυτών των δύο επιχειρηματικών πρακτικών είναι ότι η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ. Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ συνήθως αφιερώνει πόρους στη διαφήμιση σε πολλά επίπεδα, τοποθετώντας εταιρικές επικοινωνίες μάρκετινγκ σε διάφορους τύπους μέσων.

Η διαφήμιση περιορίζεται συνήθως στον τομέα των μέσων επί πληρωμή. Αυτό είναι εγγενές στη φύση της διαφήμισης ως επιχειρηματικής πρακτικής — τοποθέτηση μηνυμάτων ή επωνυμίας με αντάλλαγμα αποζημίωση. Με άλλα λόγια, όταν οι επιχειρήσεις διαφημίζονται, συνήθως πληρώνουν μια τιμή.

Από την άλλη, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ μπορούν να έχουν αντίκτυπο στα επί πληρωμή, ιδιόκτητα και «κερδισμένα» μέσα. Εντοπίζοντας με επιτυχία τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών και αξιολογώντας τον καλύτερο τρόπο για την επίτευξή τους, το μάρκετινγκ ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία διαφημίζει σε επί πληρωμή μέσα. Το μάρκετινγκ υπαγορεύει επίσης τον τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία επικοινωνεί μέσω ιδιόκτητων μέσων, ενώ δε χρειάζεται να αναφέρουμε πώς αλληλοεπιδρά μέσω «κερδισμένων» μέσων.

Είναι το μάρκετινγκ ή η διαφήμιση πιο πολύτιμα;

Πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις ενσωματώνουν πολύπλευρες στρατηγικές διαφήμισης στο συνολικό τους σχέδιο μάρκετινγκ.

Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχει μια κατάσταση όπου το μάρκετινγκ είναι πιθανότατα πιο πολύτιμο από τη διαφήμιση. Στην περίπτωση νεοσύστατων εταιρειών και άλλων νέων επιχειρήσεων, η προτεραιότητα θα πρέπει να είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Εάν αυτοί οι οργανισμοί δαπανούν πάρα πολλά για διαφημίσεις στην αρχή —χωρίς καθιερωμένο ή βιώσιμο σχέδιο μάρκετινγκ— μπορεί να είναι καταστροφή.

Κατά την έναρξη της εταιρικής ύπαρξης, είναι υψίστης σημασίας να ορίσετε και να εκτελέσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ προσδιορίζοντας τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, οποιεσδήποτε μελλοντικές προσπάθειες μάρκετινγκ ή διαφήμισης θα έχουν μια καθορισμένη προσέγγιση και περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι