5 Κοινά κόλπα φιλοξενίας ιστοσελίδων που πρέπει να γνωρίζετε
Η επιλογή μιας εταιρείας φιλοξενίας ιστοσελίδων μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη, ειδικά αν δεν είστε πλήρως εξοικειωμένοι με όλους τους όρους που μπορεί να χρησιμοποιήσει η εταιρεία για να προσελκύσει τους πελάτες να συμμετάσχουν. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στο διαδίκτυο και είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι προσφέρεται και τι μπορείτε να περιμένετε να πάρετε. Ορισμένες πληροφορίες υπάρχουν απλά για να σας ξεγελάσουν, ας κάνουμε λοιπόν ένα βήμα τη φορά.
1. Περιορισμένο ή απεριόριστο, βασικό ερώτημα!
Λοιπόν, αν δείτε ότι η εταιρεία προσφέρει απεριόριστη κίνηση ή εύρος ζώνης, η αρχική σας αντίδραση θα είναι ότι αυτό είναι υπέροχο, σωστά; Είναι υπέροχο όταν είναι αλήθεια, αλλά πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν τον όρο απεριόριστο για να προσελκύσουν πελάτες, ενώ η πραγματική υπηρεσία είναι λίγο διαφορετική. Οι εταιρείες είναι συνήθως έτοιμες να προσφέρουν απεριόριστη κίνηση, ενώ η ταχύτητα μεταφοράς θα είναι περιορισμένη. Είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή σε αυτό, επειδή παρόλο που δεν θα αισθανθείτε τις άμεσες επιπτώσεις αυτού, θα το κάνετε καθώς περνάει ο καιρός. Θα πρέπει σίγουρα να το εξετάσετε πριν εγγραφείτε για οτιδήποτε.
Κάντε όλες τις ερωτήσεις που χρειάζεστε και κάντε μια συμφωνία με την εταιρεία όταν είστε σίγουροι ότι θα πάρετε αυτό που πληρώνετε. Εάν δείτε ότι υπάρχουν πληροφορίες ότι ο χώρος αποθήκευσης είναι απεριόριστος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό δεν είναι απολύτως αληθές. Είναι απλά ένας τρόπος για να σας παρασύρει στη συμφωνία που οι περισσότεροι άνθρωποι θα υπογράψουν εύκολα. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να μην κάνετε αυτό το λάθος. Διαβάστε τα πάντα προσεκτικά.
2. Αναζητήστε κρυφές χρεώσεις
Είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί σχετικά με τα τέλη που πρέπει να καταβληθούν. Φυσικά, υπάρχει μια τιμή που πρέπει να καταβληθεί για το πακέτο φιλοξενίας που επιλέγετε, αλλά αν υπάρχουν πολλά πρόσθετα έξοδα, ίσως χρειαστεί να επανεκτιμήσετε την απόφασή σας. Πριν συμφωνήσετε σε οτιδήποτε, πρέπει να διαβάσετε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις, καθώς και την τιμή που θα πρέπει να πληρώσετε.
3. Ασαφής αριθμός χρηστών διακομιστή
Εάν θέλετε να επιλέξετε μια κοινή υπηρεσία φιλοξενίας, σίγουρα θα θέλετε να μάθετε πόσοι πελάτες χρησιμοποιούν την ίδια υπηρεσία. Κάθε διακομιστής είναι σε θέση να παρέχει καλή εξυπηρέτηση σε έναν συγκεκριμένο αριθμό χρηστών. Εάν ο αριθμός υπερβαίνει αυτό, είναι σαφές ότι η ποιότητα των υπηρεσιών θα μειωθεί. Εάν αναρωτιέστε γιατί κάποιος θα το έκανε σκόπιμα αυτό, η απάντηση είναι απλή – χρήματα. Ωστόσο, αυτή δεν είναι μια καλή στρατηγική σίγουρα και δεν θα το δείτε όταν συνεργάζεστε με αξιόπιστες εταιρείες.
4. Αποφύγετε να εγγραφείτε για μεγάλο χρονικό διάστημα
Πολλές εταιρείες φιλοξενίας και κατασκευής ιστοσελίδων θα προσφέρουν στους νέους πελάτες μερικές τεράστιες εκπτώσεις εάν υπογράψουν ένα συμβόλαιο για ένα ή δύο χρόνια. Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνετε μέχρι να δείτε τι μπορεί να σας δώσει η εταιρεία. Η συμφωνία για ένα τέτοιο συμβόλαιο μπορεί να αποτύχει και να σας προκαλέσει πολλούς πονοκεφάλους και έξοδα. Παρόλο που η προσφορά μπορεί να ακούγεται καλή, μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη για εσάς. Αντ ‘αυτού, επιλέξτε ένα μήνα ή χρησιμοποιήστε μια δωρεάν δοκιμή. Μόλις δείτε πώς λειτουργούν όλα και πόσο καλές είναι οι υπηρεσίες, μπορείτε να επιλέξετε κάποια μεγαλύτερη συμφωνία.
5. Αυτόματες συναλλαγές
Οι εταιρείες συνήθως ζητούν τα προσωπικά σας στοιχεία και τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας και ανανεώνουν αυτόματα τη συνδρομή σας. Εάν δεν γνωρίζετε ακόμα αν θέλετε να συνεργαστείτε με την εταιρεία φιλοξενίας μακροπρόθεσμα, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε μόνο για περιστασιακές συναλλαγές, απλά για να είστε σίγουροι. Μην θέτετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο παρέχοντας όλες τις πολύτιμες πληροφορίες σας στην εταιρεία που δεν εφαρμόζει πολιτικές ασφαλείας.
Αυτά ήταν τα κύρια κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες φιλοξενίας για να αυξήσουν τα κέρδη τους και να αποκτήσουν νέους πελάτες γρήγορα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο να αφιερώσετε χρόνο και να διαβάσετε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται στον ιστότοπο. Κάντε όσες ερωτήσεις νομίζετε ότι είναι απαραίτητες. Εάν η εταιρεία θέλει πραγματικά να παρέχει μια καλή υπηρεσία, θα ικανοποιήσει τα αιτήματά σας και θα παράσχει όσες πληροφορίες χρειάζεστε. Μην βιαστείτε για την απόφαση γιατί αυτό μπορεί να σας βάλει σε μπελάδες και να αυξήσει σημαντικά τα έξοδά σας.