espa banner
κατασκευή ιστοσελίδας φιλική προς τον επισκέπτη

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι ιστοσελίδες έχουν εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από απλά κείμενα και πληροφορίες σε μια σελίδα. Οι χρήστες σήμερα αναμένουν από την ιστοσελίδα σας για να τους διασκεδάσει και να προσφέρει μια διαισθητική, άνετη συνολική εμπειρία.

Τα πάντα, από την αισθητική του ιστότοπού σας μέχρι την τοποθέτηση των CTA σας, μπορούν να επηρεάσουν το χρονικό διάστημα παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας. Ευτυχώς, είναι εύκολο να κάνετε την ιστοσελίδα σας πιο φιλική προς το χρήστη.

1. Ακούστε τους χρήστες σας
Αφιερώστε χρόνο για να ρωτήσετε τους τακτικούς επισκέπτες σας τι θα ήθελαν να δουν στη σελίδα σας. Η λήψη στοιχείων απευθείας από το στοχευόμενο κοινό σας θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε στοιχεία που λείπουν, τα οποία μπορεί να μην βλέπετε μόνοι σας. Οι χρήστες γνωρίζουν συχνά ακριβώς τι δεν τους αρέσει σε έναν ιστότοπο. Είναι η δουλειά σας να πάρετε αυτά τα σχόλια και να τα μετατρέψετε σε θετικά, αντικαθιστώντας τυχόν χαρακτηριστικά που αντιπαθούν οι επισκέπτες σας.

Όταν τοποθετείτε το χρήστη στον πυρήνα της σχεδίασης και του περιεχομένου σας, ο ιστότοπός σας θα γίνει αυτόματα πιο φιλικός προς το χρήστη.

2. Επιταχύνετε την ταχύτητα φόρτωσης
Οι χρήστες του Web αναμένουν ότι ο ιστότοπός σας θα φορτωθεί με αστραπιαία ταχύτητα, ακόμα και σε κινητές συσκευές. Περίπου οι μισοί από αυτούς λένε ότι αναμένουν μια ιστοσελίδα για να φορτώσει περίπου δύο δευτερόλεπτα και θα εγκαταλείψουν μία σελίδα που δεν φορτώνει μετά από τρία δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα πράγματι έχει σημασία όταν πρόκειται για τη διατήρηση των επισκεπτών, ώστε να μπορούν να δουν αν θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.

Υπάρχουν εργαλεία για την κατασκευή ιστοσελίδων που θα σας επιτρέψουν να ελέγξετε την ταχύτητα του site σας.

3. Παροχή αναλυτικών πληροφοριών
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται στη σελίδα σας, θέλει να λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, ώστε να σχηματίσει μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν ο επισκέπτης πρέπει να κυνηγήσει αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να υποθέσει ότι κρύβετε κάτι ή να απογοητευτεί και να μεταβεί στην ιστοσελίδα ενός ανταγωνιστή.

4. Κάντε την πλοήγηση διαισθητική
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται σε μια ιστοσελίδα, συχνά κοιτάζει τη γραμμή πλοήγησης για να προσανατολιστεί στη σελίδα. Η γραμμή πλοήγησης είναι απαραίτητη, διότι χρησιμεύει ως εργαλείο για να επιστρέψετε στη σελίδα προορισμού.

Ταυτόχρονα, πρέπει να περιορίσετε τον αριθμό των κατηγοριών στη γραμμή περιήγησης, ώστε να μην γίνεται υπερβολικά ογκώδης.

5. Επιλέξτε το χρώμα προσεκτικά
Επιλέξτε προσεκτικά τα χρώματα για την ιστοσελίδα σας. Χρειάζεστε μια τέλεια ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και σαφήνειας. Όχι μόνο η παλέτα χρωμάτων σας πρέπει να έχει νόημα για τη βιομηχανία σας, αλλά η αντίθεση μεταξύ του υποβάθρου και του κειμένου πρέπει να είναι αρκετή ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να διαβάσει το κείμενο εύκολα.

6. Βελτιώστε τη διάταξη της ιστοσελίδας σας
Λάβετε υπόψη ότι πολλοί χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση σε ιστότοπους μέσω κινητών συσκευών.
Ο ιστότοπός σας φαίνεται καλός τόσο στον υπολογιστή όσο και στο κινητό; Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι το ίδιο. Αυτό που είναι σημαντικό όμως, είναι οι χρήστες κινητών συσκευών να μπορούν να δουν τα πράγματα χωρίς να χρειάζεται να μεγεθύνουν συνέχεια.

7. Δώστε προσοχή στις CTA
Έχετε ισχυρές εκκλήσεις για δράση (CTA) στις σελίδες σας σε σημεία που έχουν νόημα; Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας που θέλουν να αγοράσουν ή να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας, θα θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν το επόμενο βήμα. Χρησιμοποιείστε ένα ισχυρό CTA που είναι εύκολο να εντοπίσετε. Αυτό επιτρέπει στο χρήστη να βρει το κουμπί, με το που προσγειώνεται στη σελίδα.

 

8. Ενισχύστε τη σελίδα επαφών σας
Εάν δεν έχετε έναν απλό τρόπο για τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν μαζί σας, υπάρχει κίνδυνος να χάσετε την εμπιστοσύνη εκείνων που προσγειώνονται στη σελίδα σας. Εάν η επαφή σας είναι απλά ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εξετάστε το ενδεχόμενο να ενισχύσετε αυτές τις πληροφορίες.


Με όσους περισσότερους τρόπους επιτρέπετε σε ένα χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας, τόσο το καλύτερο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε έναν αριθμό χωρίς χρέωση, μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας, μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ χρηστών. Αυτοί οι παράγοντες προσθέτουν αξιοπιστία στο site σας.


Αυτά τα οκτώ πράγματα θα κάνουν αμέσως την ιστοσελίδα σας πιο φιλική προς το χρήστη. Αφιερώστε χρόνο για να ρωτήσετε τους πελάτες σας, ποια εργαλεία θα τους βοηθήσουν και προσθέστε αυτά στον ιστότοπό σας. Θυμηθείτε, τα εργαλεία που είναι χρήσιμα για μια τοποθεσία ηλεκτρονικού εμπορίου θα διαφέρουν από εκείνα που είναι χρήσιμα για ένα ιστολόγιο.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι