Πώς να οικοδομήσουμε ένα σούπερ κοινό για τις διαφημίσεις σας
Η οικοδόμηση ενός ακροατηρίου είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Αντί να βασίζεστε σε επικίνδυνα κόλπα και τύχη, μετατρέψτε την εύρεση του κοινού σας σε επιστήμη. Με αυτόν τον τρόπο, είστε σε θέση να προβλέψετε και να ελέγξετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
Χτίστε το κοινό σας θέτοντας ακριβείς στόχους και δοκιμάζοντας τακτικές.
Ακολουθούν πέντε τρόποι για να δημιουργήσετε κοινό για τις διαφημίσεις σας, με ασφάλεια και βιώσιμο τρόπο:
1. Χτίστε την εν συναίσθηση με τα personas πελατών
Εάν μπορείτε να κατανοήσετε τις τρέχουσες συνήθειες των πελατών, θα είστε σε καλύτερη θέση να προβλέψετε τι θα τους ενδιαφέρει στη συνέχεια και να μερομνήσετε ανάλογα στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.
Δημιουργήσετε μια persona. Μια persona φέρνει τους επιχειρηματίες στο μυαλό του πελάτη. Δώστε στους πελάτες σας ένα όνομα, μια οικογένεια και ένα σπίτι.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για να ζωντανέψετε ακόμα περισσότερο τα personas.
2. Επιλέξτε κανάλια για στόχευση με βάση αυτά τα personas
Χρησιμοποιώντας το περιγραφικό προφίλ του πελάτη ως σημείο εκκίνησης, επιλέξτε τα κανάλια για τις διαφημίσεις σας με τα οποία θα συναντήσει και θα αλληλεπιδρά ο πελάτης σας κατά τη διάρκεια της ημέρας του.
Κάθε κανάλι απαιτεί διαφορετική στρατηγική, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε το κανάλι πριν δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας. Η στόχευση ενός σχετικού καναλιού είναι αυτό που γεμίζει το κοινό σας με το σωστό είδος ατόμων, τα άτομα που είναι πιθανό να γίνουν πιστοί υποστηρικτές σας.
3. Αξιοποιήστε τις πλατφόρμες για να αυξήσετε περαιτέρω το κοινό
ΤΑ SEO εργαλεία σας επιτρέπουν να εξετάσετε τις συνήθειες αναζήτησης του κοινού σας και να συνδεθείτε πιο άμεσα μαζί τους. Χρησιμοποιήστε αυτά τα εργαλεία για να μάθετε τι ενδιαφέρει το κοινό σας και, στη συνέχεια, αφήστε αυτή τη γνώση να τροφοδοτήσει τη διαφήμισή σας.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία δημιουργίας κοινού για να ελέγξετε και να μετρήσετε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών με τα πρόσωπα που έχετε επιλέξει.
Όταν ζευγαρώνετε αυτή τη γνώση με τα σωστά κανάλια, θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα.
4. Δημιουργήστε ένα παρόμοιο κοινό
Ένα παρόμοιο κοινό είναι μια ομάδα από τους υπάρχοντες, ενεργούς πελάτες σας που αγαπούν ήδη το προϊόν σας. Αυτή είναι μια ομάδα που μπορείτε να δοκιμάσετε και να εξετάσετε και να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε παρόμοιους πελάτες.
Ξεκινήστε εντοπίζοντας μια λίστα ιδανικών πελατών και εισαγάγετε αυτήν τη λίστα στο Facebook για να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό. Αφήστε τον αλγόριθμο της πλατφόρμας να κάνει τη δουλειά του για να φωτίσει τα πλήθη των ατόμων με τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε: τα άτομα με τα οποία θα πρέπει να μιλάτε με τις διαφημίσεις σας.
5. Δημιουργήστε ένα σούπερ ακροατήριο
Μετά την δημιουργία παρόμοιων ακροατηρίων, μπορείτε να δημιουργήσετε επίπεδα για τα ενδιαφέροντα τους για να δημιουργήσετε και ένα σούπερ κοινό.
Μπορείτε να πειραματιστείτε περαιτέρω με τη δοκιμή των πρόσθετων ενδιαφερόντων, που θα μπορούσαν να μετατρέψουν ένα δυνητικό πελάτη σε πιστό υποστηρικτή.
Πειραματιστείτε με το πόσο συγκεκριμένα θα πρέπει να είναι τα ενδιαφέροντα, δοκιμάστε μια νέα διαφήμιση στο κοινό σας και δείτε τι θα συμβεί.
Η δημιουργία μιας στρατηγικής απόκτησης πελατών που βασίζεται σε δεδομένα είναι κάτι εφικτό και εννοείται αποτελεσματικό. Σας επιτρέπει να γνωρίζετε ακριβώς πώς και γιατί λειτουργούν οι δράσεις δημιουργίας κοινού. Κάθε μέρος της στρατηγικής σας, από τις σελίδες προορισμού έως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλωσορίσματος, μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα.