5 συμβουλές που θα κάνουν μια ιστοσελίδα ΜΚΟ ελκυστική
Χάρη στην ελκυστική οπτική εμφάνιση και την καλή εργονομία, προσεγγίζεται η προσοχή και το ενδιαφέρον των επισκεπτών στον ιστότοπό σας. Είναι απαραίτητη λοιπόν τους χρήστες να θέλουν να παραμείνουν στον ιστότοπό σας.
Το ενδιαφέρον ενός νέου επισκέπτη και η ενθάρρυνσή του να διερευνήσει τον ιστότοπο είναι ιδιαίτερα σημαντική στην κατασκευή ιστοσελίδων. Η επικοινωνία και οι στόχοι απαιτούν προσεκτική εξέταση των οπτικών παραγόντων που θα κρατούν τους χρήστες στον ιστότοπό σας για αρκετό καιρό έτσι ώστε να ‘απορροφήσουν’ το μήνυμά που θέλετε να περάσετε.
1. Δημιουργήστε μια αρχική σελίδα χωρίς υπερφορτώσεις που θα ενθαρρύνει την εξερεύνηση.
Μια αρχική σελίδα που είναι γεμάτη με υπερβολικό κείμενο ή πάρα πολλά γραφικά μπορεί να εκδιώξει τους πιθανούς χρήστες. Η αρχική σας είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που θα έχει ο χρήστης για την ιστοσελίδα σας. Δεν πρέπει ποτέ να την σχεδιάζεται τυχαία μόνο για να έχει μια παρουσία/θέση στο διαδίκτυο. Ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που παρέχει ιδέες συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς, συνιστά απλότητα και σαφήνεια στο σχεδιασμό. Πρέπει να είναι ελκυστική, γοητευτική, αλλά συμμαζεμένη.
2. Δημιουργήστε ένα λογότυπο που θα σας αναγνωρίζουν.
Η ύπαρξη ενός λογότυπου που χρησιμεύει ως υπενθύμιση για τον σκοπό, βοηθά να κάνετε έναν ιστότοπο αξέχαστο. Η οπτική αναγνώριση μέσω ενός λογοτύπου αποτελεί μέρος της συναισθηματικής εμπειρίας που βιώνουν οι χρήστες όταν έλθουν σε επαφή με τον οργανισμό σας. Η δημιουργία ενός λογοτύπου είναι μια επένδυση και πρέπει να είναι ένα στοιχείο προϋπολογισμού με υψηλή προτεραιότητα. Στην ιδανική περίπτωση, το λογότυπο που αναφέρεται σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό θα πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, να προκαλεί και να μεταδίδει το μη κερδοσκοπικό σας έργο ή την αποστολή σας και να παραμένει αποτελεσματικό σε μια ποικιλία χρωμάτων ή τρόπων παρουσίασης.
3. Δημιουργήστε ένα συνδεδεμένο γραφικό διάγραμμα.
Η συντήρηση επαναλαμβανόμενων οπτικών στοιχείων σε έναν ιστότοπο καθιστά δυνατή την ενοποίηση του ιστότοπου και την ευκολότερη πλοήγηση. Βοηθήστε στη δημιουργία συνοχής επιλέγοντας χρώματα και γραμματοσειρές που συμπληρώνουν την ταυτότητα του συλλόγου ή του ιδρύματός σας και διασφαλίστε ότι διατηρούνται σε όλες τις σελίδες. Η διατήρηση αυτής της οπτικής συνοχής στον ιστότοπο και η αντιγραφή του σε όλα τα άλλα μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας θα ενισχύσουν την ταυτότητα του οργανισμού σας. Το οπτικό θέμα θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την κουλτούρα του οργανισμού και να στοχεύει ταυτόχρονα να προσελκύσει χρήστες.
4. Δημιουργήστε μια οπτικοακουστική παρουσία..
Ένα συναρπαστικό βίντεο που αναφέρει μια ιστορία βοηθά να προσελκύσει την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου. Ακόμη και αν ο ιστότοπός σας μπορεί να υπάρχει και χωρίς το βίντεο, αυτό θα του προσφέρει ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα. Η δημιουργία ενός τέτοιου βίντεο μπορεί να είναι δαπανηρή εάν εκτελείται επαγγελματικά. Αλλά, μπορεί επίσης να γίνει χρησιμοποιώντας μια απλή κάμερα με ελάχιστη επεξεργασία, σίγουρα λιγότερο αψεγάδιαστο, αλλά που θα εκπληρώσει πολύ καλά τη λειτουργία που επιδιώκεται. Το κέρδος δεν θα μετρηθεί μόνο με τον αριθμό επισκέψεων στον ιστότοπο. Ένα καλά κατασκευασμένο βίντεο μπορεί να επεκτείνει τη χρησιμότητά του πέρα από τον ίδιο τον ιστότοπο ως κεντρικό στοιχείο των προσπαθειών επικοινωνίας του κερδοσκοπικού σας φορέα.
5. Δημιουργήστε έναν συναισθηματικό δεσμό χρησιμοποιώντας φωτογραφίες για να μιλήσετε για μια ιστορία.
Αποφύγετε φωτογραφίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού. Οι φωτογραφίες σας πρέπει να ενισχύσουν την εικόνα σας και όχι τον οποιονδήποτε. Σε αντίθεση με το βίντεο, οι εικόνες επιτρέπουν στο χρήστη να εστιάζει σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, επιτρέποντας την περισυλλογή και τη δημιουργία μόνιμης σύνδεσης.
Εν κατακλείδι
Η δημιουργία ενός οπτικά ελκυστικού μη κερδοσκοπικού ιστότοπου δεν απαιτεί αναγκαστικά σημαντικό προϋπολογισμό. Ωστόσο, η βελτίωση του ιστότοπού σας, εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, είναι ένας στόχος που μπορεί να απαιτεί δαπάνες. Σκεφτείτε αυτές τις λίγες συμβουλές ως σημείο εκκίνησης για να σας βοηθήσουμε να αξιολογήσετε τον υπάρχοντα ιστότοπό σας και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο λέτε την ιστορία του μη κερδοσκοπικού σας τομέα με ελκυστικά γραφικά.