logistics

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Οι ιστότοποι αποτελούν, όλο και περισσότερο στον κόσμο, βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της επιχείρησής σας από άλλες εταιρείες. Ένας στους τρεις καταναλωτές σήμερα δεν θα εξετάσει καν μια εταιρεία εάν δεν έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι η επιχείρησή σας μπορεί να είναι μια επιχείρηση που είναι κατά βάση προσωπική, η ψηφιακή ύπαρξη θα σας κάνει να μπείτε στο μυαλό των ανθρώπων. Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το πώς να σχεδιάσετε και να στην κατασκευή ιστοσελίδας για μια εταιρία logistics.

Ο ευκολότερος τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι έχετε έναν ιστότοπο που θα αρέσει σε εσάς και τους χρήστες σας είναι να συνεργαστείτε με μια εταιρία που παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων. Η εξωτερική ανάθεση αυτής της εργασίας είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσετε αν δεν είστε ο ίδιος ειδικός. Ακολουθούν μερικές γρήγορες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας παρέχει ό, τι χρειάζεστε.

•  Δώστε έμφαση στην οπτική συνοχή. Επιλέξτε μερικά χρώματα που σας αρέσουν και βάλτε τα σε όλες τις ιστοσελίδες σας. Μπορείτε να κάνετε μερικές αντιθέσεις σε κάποια σημεία, αλλά βεβαιωθείτε ότι τίποτα δεν θα αποσπά την προσοχή για τον αναγνώστη και θα μπορεί να διαβάσει τις πληροφορίες που τοποθετείτε στον ιστότοπό σας.

•  Μην ξεχνάτε τους χρήστες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε τον ιστότοπό σας αισθητικά όμορφο για όλους. Να έχετε στο μυαλό σας ότι το όμορφο που πιστεύετε εσείς, για κάποιον άλλον μπορεί να μην είναι.

•  Σταθερή πλοήγηση. Μόλις αποφασίσετε για την πλοήγηση στον ιστότοπό σας, μην την αλλάξετε από σελίδα σε σελίδα. Αυτό θα μπερδέψει τους ανθρώπους (ιδιαίτερα εκείνους που δεν είναι τόσο γνώστες της τεχνολογίας). Διατηρήστε το λογότυπο της εταιρείας, το μενού κλπ. στο ίδιο σημείο από σελίδα σε σελίδα.

•  Έχετε μια γραμμή αναζήτησης. Εάν ο ιστότοπός σας είναι μεγάλος, προσθέστε μια γραμμή αναζήτησης στις σελίδες σας και κάντε την ορατή, ώστε κάποιος να μπορεί να βρει κάτι στον ιστότοπό σας, ακόμη και αν δεν είναι σίγουροι για το πώς να πλοηγηθούν.

•  Συμπεριλάβετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Εάν δεν διαθέτετε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπείτε σε αυτές τις πλατφόρμες γιατί αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να επεκτείνετε την παρουσία σας. Μόλις έχετε τους λογαριασμούς σας, φροντίστε να έχετε έναν σύνδεσμο να τα συνδέσετε, ώστε να μπορούν οι χρήστες να μοιράζονται την εμπειρία τους με το Facebook, το Instagram και το Twitter!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι