3+1 Στρατηγικές Μάρκετινγκ ιστοσελίδων Τουρισμού
Επενδύστε στο επαναληπτικό μάρκετινγκ (Remarketing)
Το remarketing είναι η τελευταία τάση του τουριστικού μάρκετινγκ. Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει τη στόχευση εκείνων που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο παρελθόν, προκειμένου να δημιουργηθούν και μελλοντικές αλληλεπιδράσεις. Είναι μια εξαιρετικά οικονομική μέθοδος, επειδή γνωρίζετε ότι αυτοί που προσεγγίζετε έχουν κάποιο ενδιαφέρον για αυτό που προσφέρετε. Χρήσιμο εργαλείο για να σας βοηθήσει στην χάραξη της στρατηγικής αυτής είναι το Google Ads κ.λπ. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι πως η στόχευση – και εύρεση του κοινού – σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να γίνει πιο εύκολη, όπως όταν ένας πελάτης έχει διακόψει την αγορά ή την κράτηση του. Έτσι με την απλή αποστολή ενος σχετικού μηνύματος μπορείτε να του κάνετε μια υπενθύμιση για να την ολοκληρώσει.
Βελτιώστε την εμπειρία των επισκεπτών μέσω chatbots
Τα chatbots χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στην ανάπτυξη – κατασκευή ιστοσελίδων για σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών, επειδή είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στους πελάτες πολύ γρήγορα, ακόμη και όταν τα μέλη του προσωπικού δεν είναι διαθέσιμα. Ένα από τα πλεονεκτήματα τους είναι η ικανότητά τους να συλλέγουν πληροφορίες, τις οποίες στην συνέχεια χρησιμοποιούν εκπρόσωποι, όπως επίσης και η επικοινωνία σε πολλές γλώσσες. Το chatbot μπορεί να ρυθμιστεί για να επιχειρήσει πωλήσεις σε όλα τα e-shops, γεγονός που μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα σας, ενώ μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, προκειμένου να συγκεντρωθούν πιθανά σχόλια.
Μην παραμελείτε τα reviews
Η σύγχρονη ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις κριτικές των πελατών. Οι πελάτες είναι πολύ πιθανό να διαβάσουν κριτικές πριν κλείσουν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, επισκεφθούν ένα εστιατόριο ή ακόμη και πριν αποφασίσουν για έναν ταξιδιωτικό προορισμό. Για το λόγο αυτό, οι προσπάθειες σας πρέπει να επικεντρωθούν στη διαχείριση των κριτικών, και υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να γίνει αυτό. Μπορείτε να ζητήσετε από τους επισκέπτες σας να κάνουν μια κριτική, διασφαλίζοντας έτσι ότι έχετε πολλά σχόλια και ότι η επιρροή των κακών κριτικών είναι περιορισμένη. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε στην ενημέρωση του προφίλ σας σε πλατφόρμες κριτικών. Τα αρνητικά σχόλια θα πρέπει να εντοπίζονται γρήγορα και τα υποκείμενα ζητήματα θα πρέπει να αντιμετωπιστούν για την προστασία της φήμης σας.
Εστιάστε στην εμπειρία πελατών
Στο πλαίσιο της διαχείρισης του τουρισμού, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν πληρώνουν πραγματικά για προϊόντα ή υπηρεσίες άλλα για εμπειρίες. Με αυτό κατά νου, μερικές από τις πιο χρήσιμες συμβουλές τουριστικού μάρκετινγκ τονίζουν τη σημασία του ανταγωνισμού με βάση την εμπειρία των πελατών που μπορείτε να παρέχετε. Τα ξενοδοχεία μπορούν να το κάνουν αυτό προσφέροντας έξυπνους ελέγχους δωματίων, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ανταγωνίζονται με βάση τα γεύματα και την ψυχαγωγία. Το κόλπο είναι να προωθήσετε την ανώτερη εμπειρία που προσφέρετε και να επιτρέψετε στους πελάτες να μοιραστούν την εμπειρία τους με άλλους.