espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με ελκυστικά email

Παρακαλώ αξιολογήστε


Παρακάτω σας λέμε πώς να «αποπλανήσετε» τους αναγνώστες σας για να πάρετε ακριβώς αυτό που θέλετε. Όλα έχουν να κάνει με τον καθορισμό του μηνύματός σας, την προσθήκη αξίας και τη δημιουργία μιας μικρής ίντριγκας στην πορεία.

1. Αποφασίστε τι θέλετε και παραμείνετε σε αυτό

Μπορείτε να ζητήσετε από τους αναγνώστες σας ένα πράγμα, ένα μήνυμα, ένα κάλεσμα για δράση. Πρέπει να το αποφασίσετε αυτό πολύ πριν από τη δημιουργία του ενημερωτικού δελτίου σας – μετά από όλα είναι ο λόγος που το δημιουργείτε εξαρχής. Σε αυτό το στάδιο είναι απολύτως απαραίτητο να έχετε μια σταθερή αντίληψη του ποιου στοχεύετε και της μοναδικής δράσης που θέλετε να αναλάβουν πάνω από όλα. Το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα πρέπει να γοητεύσει τον αναγνώστη σας για να κάνει αυτήν την ενέργεια επίσκεψης του eshop σας ή της σελίδας σας.

2. Δημιουργήστε γραμμές θέματος που ιντριγκάρουν τους πελάτες να κάνουν κλικ

Το μέσο ποσοστό ανοίγματος διαφημιστικών μηνυμάτων  ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πολύ μικρό. Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος των πελατών σας δεν θα δει καν το μήνυμά σας. Η δημιουργία μιας συναρπαστικής γραμμής θέματος είναι συχνά το πιο δύσκολο μέρος επειδή έχει δύο θέσεις εργασίας: 1. Πρέπει να είναι απλή και να καθορίζει με σαφήνεια τι περιλαμβάνει το email σας και 2. Πρέπει να αποπλανήσει τον πελάτη σας και να τον ιντριγκάρει για να κάνει κλικ.

Οι καλύτερες γραμμές θέματος πρέπει να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Είναι απλές
  • Πυροδοτήστε την περιέργεια των αναγνωστών σας για να κάνουν κλικ.
  • Τραβήξτε την προσοχή (δοκιμάστε σύμβολα και μια ξεχωριστή λέξη για να ξεχωρίσετε ανάμεσα στο πλήθος)
  • Συγκεντρωθείτε στα θέλω του πελάτη

3. Κρατήστε μια καθαρή δομή του ενημερωτικού δελτίου

Η δομή του ενημερωτικού δελτίου σας θα πρέπει να είναι σαφής και ευανάγνωστη όπως ακριβώς και η ανάπτυξη – κατασκευής ιστοσελίδων. Προσπαθήστε να βρείτε ισορροπία μεταξύ ενημερωτικού κειμένου και οπτικά ελκυστικών εικόνων. Η μορφοποίηση είναι εξαιρετικά σημαντική, οπότε επιλέξτε μια καλή υπηρεσία παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας επιτρέπει να διαμορφώσετε το περιεχόμενό σας με τον τρόπο που το οραματίζεστε. Επίσης θα πρέπει να καθορίζει με σαφήνεια γιατί οι αναγνώστες πρέπει να κάνουν κλικ ή να διαβάσουν. Ενημερώστε τους ακριβώς τι πρέπει να περιμένουν όταν το κάνουν. 

4. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να ικανοποιούν τις ανάγκες και τα θέλω τους 

Κατά τη δημιουργία μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι σημαντικό να σκεφτείτε πως μπορείτε να κάνετε τη ζωή των πελατών σας ευκολότερη. Σκεφτείτε: Τι θέλουν από ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Πώς θα καταναλώσουν το περιεχόμενό σας; Είναι αρκετά σχετικό το μήνυμά σας; Απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει να :

  • Χρησιμοποιήσετε  ένα πρότυπο απόκρισης, ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να διαβάσουν το email σας.
  • Κολακεύετε τον εγωισμό των πελατών μέσω εξατομίκευσης.
  • Τμηματοποιήσετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και δημιουργήσετε μοναδικό και στοχευμένο περιεχόμενο με βάση μεμονωμένα ενδιαφέροντα και ανάγκες.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι