Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο φόβος του να χακάρουν τους social media λογαριασμούς σας είναι αρκετό για να κρατήσει τους ‘marketers’ ξύπνιους όλη νύχτα. Είναι απαίσιο να σκέφτονται ότι οι προσπάθειες χρόνων για να χτίσουν ένα ‘brand’ και μία βάση πελατών μπορεί να απαλειφτεί μέσα σε μια στιγμή από έναν δυσαρεστημένο υπάλληλο ή έναν κακοπροαίρετο άγνωστο ο οποίος έχει πρόσβαση στον Instagram ή Facebook λογαριασμό της εταιρίας.
Δυστυχώς , δεν υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος να προστατεύσετε τους λογαριασμούς σας 100%, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τους λογαριασμούς σας προκειμένου να τους προστατέψουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Σας παραθέτουμε 5 συμβουλές:

1. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ PASSWORDS
Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι τα πιο συνηθισμένα passwords του 2015 ήταν “123456,” “password,” και “12345678”. Χρησιμοποιώντας εύκολους συνδυασμούς password στους social λογαριασμούς (ή οπουδήποτε ) είναι σαν να αφήνετε τη μπροστινή σας πόρτα ξεκλείδωτη κάθε μέρα. Οι κλέφτες μπορεί να αγνοήσουν το σπίτι σας για λίγο καιρό αλλά μια μέρα θα γυρίσετε σπίτι σας και θα βρείτε όλα τα ασημικά σας να λείπουν.

Και μη νομίζετε ότι μπορείτε να κόψετε δρόμο με το να χρησιμοποιήσετε κάτι σαν το “123456ABC”. Έχουμε δει πολλούς ανθρώπους να προσπαθούν να κάνουν πιο ασφαλή τα passwords με το να προσθέτουν χαρακτήρες αλλά αν αυτά τα μεγαλύτερα passwords βασίζονται σε απλά πρότυπα, θα σας βάλουν εξίσου σε ίδιο κίνδυνο να κλαπούν τα στοιχεία σας από hackers.
Ο λόγος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εύκολα passwords είναι επειδή είναι εύκολο να τα θυμούνται και αυτό είναι ακριβώς εκεί που οι hackers ποντάρουν. Γι’ αυτό, χρησιμοποιείστε μια εφαρμογή δημιουργίας δύσκολων password που είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποθαρρύνουν τους hackers ενώ την ίδια στιγμή παραμένουν απλά στη χρήση. Επιλογές κατασκευής κωδικών όπως το LastPass και το iPasswordπαράγουν δυνατά passwords και τα αποθηκεύουν με ασφαλή τρόπο μέχρι να τα χρειαστείτε.

2. ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΑ
Βεβαιωθείτε ότι αλλάζετε τα passwords σε όλους τους social λογαριασμούς σας τακτικά. Υπάρχουν κάποιοι ‘password managers’ στην αγορά που κάνουν πιο γρήγορα αυτή την επίπονη διαδικασία – κάποιοι ακόμα σας υπενθυμίζουν να ενημερώνετε τα passwords σας με ένα χρονοδιάγραμμα της επιλογής σας.
Με το να ανανεώνετε τα passwords σας σε τακτική βάση επιτυγχάνετε δύο πράγματα:
•Πρώτον, αποτελεί ένα πρόσθετο επίπεδο προστασίας σε περίπτωση μιας παραβίασης δεδομένων ή την social media υπηρεσία. Αν οι hackers καταλήξουν με μια λίστα πληροφοριών για login μελών θα είναι μόνο για ένα μήνα και έτσι θα είστε ένα βήμα μπροστά απ’ αυτούς αν αλλάζετε το password σας συστηματικά.
•Δεύτερον, το να ανανεώνετε τα passwords σας εμποδίζει τους πρώην υπαλλήλους σας από το να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς σας.

3. ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν έχετε περισσότερους από έναν υπάλληλο που διαχειρίζεται τους social λογαριασμούς σας, θα θέλετε να βρείτε έναν τρόπο να κοινοποιείτε τα passwords σας χωρίς να τα μαθαίνουν όλοι. Αυτός είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι διαχειριστές password πραγματικά ξεχωρίζουν – πολλοί συμπεριλαμβάνουν ένα εργαλείο για να κοινοποιούν τις πληροφορίες login του λογαριασμού με έναν τρόπο ο οποίος κρύβει τις ακριβείς πληροφορίες ενώ επιτρέπει στον υπάλληλο να εισέλθει στο λογαριασμό με δύο κλικ. Μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε όσα μέλη της ομάδας θέλετε, κανένας εκτός από τους administrators δεν θα μπορεί να δει τα passwords.

4. ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ
Πολλά hacks σε social media λογαριασμούς συμβαίνουν μέσω ‘phishing’ και κακόβουλων link, γι’ αυτό να είστε προσεκτικοί που κάνετε κλικ. Η καλύτερη άμυνα σας είναι να χρησιμοποιήσετε μια ‘third-party’ πλατφόρμα για να διαχειρίζεται όλους τους social λογαριασμούς σας. Υπηρεσίες όπως το Hootsuite είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να εντοπίζουν τα κακόβουλα links και να σας προειδοποιούν για μία πιθανή προσπάθεια ‘hacking’ του λογαριασμού σας πριν να είναι πολύ αργά.

5. ΖΗΤΗΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σε τελική ανάλυση, οι ομάδες marketing θέλουν να κάνουν αυτό που αγαπούν περισσότερο: να ονειρεύονται νέους τρόπους ώστε να κάνουν ‘engage’ τους πελάτες και να χτίσουν το ‘brand’. Το να διαχειρίζονται τις λεπτομέρειες ενός συνόλου από social media λογαριασμούς και το να τους διατηρούν ασφαλείς είναι χρονοβόρο και κάποιες φορές κουραστικό. Μην φοβηθείτε να ζητήσετε μια πρόσθετη βοήθεια. Κάντε μία σύμβαση με έναν ειδικό στα social media που είναι ειδικευμένος στο να διασφαλίσει ότι οι λογαριασμοί σας είναι ασφαλείς και προστατευμένοι έτσι ώστε εσείς να συνεχίσετε να παράγετε εξαιρετικό περιεχόμενο που ‘πουλάει’.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι