espa banner
βελτίωση ιστοσελίδων και eshop για ανάπτυξη επιχείρησης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις. Ενώ περίπου το 80% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων φτάνουν στο σημείο του πρώτου έτους, μόνο οι μισοί επιβιώνουν για να γιορτάσουν τις πενταετείς επετείους τους. Για να καταφέρει μια επιχείρηση να ξεπεράσει τις πιθανότητες θα πρέπει να επενδύσει σημαντικό χρόνο και προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η εταιρεία της συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η πραγματοποίηση βελτιώσεων προς αποφυγήν της στασιμότητας είναι ένα εξαιρετικό βήμα για να ξεκινήσει μια εταιρία.

Αυτές είναι 8 ιδέες βελτίωσης για την ανάπτυξη μιας επιχείρησής:

1. Η ενθάρρυνση των πελατών να παρέχουν κριτικές για την επιχείρησή

Για να ξεχωρίζει η επιχείρησή από το πακέτο, πρέπει να σκεφτεί μερικούς τρόπους για να ικανοποιήσει τους πελάτες και να δημοσιεύουν κριτικές στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, θα μπορούσε μια επιχείρηση να κάνει τα εξής:

• Να ζητήσει κριτικές μετά την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων  για τον ιστότοπό σας και στις σελίδες κοινωνικών μέσων.

• Να προσκαλέσει τους πελάτες να υποβάλουν βιωματικά βίντεο.

• Να προσφέρουν κίνητρα στους πελάτες που αφήνουν κριτικές.

2. Παροχή ευέλικτου προγραμματισμού

Οι καλύτερες επιχειρήσεις έχουν αφοσιωμένες ομάδες που αποτελούνται από σκληρά εργαζόμενους υπαλλήλους. Μια επιχείρηση είτε απασχολεί δώδεκα εργαζόμενους είτε μόνο έναν ή δύο, πρέπει να ενισχύσει την επιχειρηματική απόδοση το 2022 αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο σχετίζει με το προσωπικό της. Ακόμα κι αν δεν μπορούν να δώσουν στους κορυφαίους υπαλλήλους μια πολύ άξια αύξηση, μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους προσφέροντας περισσότερη ευελιξία στην εργασία.

3. Εστίαση τον αυτοματισμό

Οι μικρές επιχειρήσεις αναγκάζονται συχνά να λειτουργούν με περιορισμένες ομάδες. Για το σκοπό αυτό, οι εταιρείες αυτές βρίσκονται σε ειδική θέση να επωφεληθούν από την τεχνολογία αυτοματισμού. Συγκεκριμένα συστήματα που λειτουργούν με ελάχιστη ανθρώπινη βοήθεια, ο αυτοματισμός επιταχύνει ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών εργασιών, όπως:

• Λογιστική

• Φορολογική προετοιμασία

• Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

• Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

• Εξυπηρέτηση πελατών

Ως αποτέλεσμα, οι ιδρυτές έχουν περισσότερο χρόνο να επενδύσουν σε αντικείμενα της γενικής εικόνας, όπως η επέκταση των σειρών προϊόντων τους και η εύρεση νέων αγορών.

4. Παρακολούθηση— ή διοργάνωση μιας εκδήλωσης

Ακριβώς επειδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστήσει δυνατή τη σύνδεση με πελάτες και συνδέσεις στο διαδίκτυο δεν σημαίνει ότι μια επιχείρηση πρέπει να σταματήσει να προσπαθεί να δικτυωθεί αυτοπροσώπως. Από τις εκδηλώσεις της πόλης έως τα επιχειρηματικά σεμινάρια, οι εκδηλώσεις δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσουν σχέσεις με άλλους στον τομέα τους. Μπορεί ακόμη και να είναι σε θέση να συνεργαστούν με μια συνδεδεμένη εταιρεία για να προωθήσουν ο ένας τις υπηρεσίες του άλλου.

5. Επιβράβευση της αφοσίωσης

Η εύρεση ενός νέου πελάτη κοστίζει τρεις φορές περισσότερο από το να πραγματοποιηθεί πώληση σε ένα ήδη υπάρχον. Παρόλο που δεν υπάρχει ένας τρόπος για να διατηρήσει μια επιχείρηση τους πελάτες αφοσιωμένους, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν σημαντικούς πόντους brownie δημιουργώντας προγράμματα αφοσίωσης. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να προσφέρουν προνόμια και ανταμοιβές σε πελάτες που τους τιμούν τακτικά με την επιχείρησή τους. Θα μπορούσαν να αφήσουν τους VIP να τους παρέχουν δωρεάν ή να τους δώσουν πρώιμη πρόσβαση σε πωλήσεις και προσφορές. Επιπλέον, πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν κάρτες γραμματοσήμων σε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που αγοράζει 10 φλιτζάνια καφέ μπορεί να λάβει το 11ο δωρεάν. Αυτά τα προνόμια μπορούν να παρακινήσουν τους πελάτες να την επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού της.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι