espa banner
λέξεις κλειδιά ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Keywords ή αλλιώς λέξεις κλειδιά στα ελληνικά είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες σε μια μηχανή αναζήτησης για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που θέλουν. Όλες οι ιστοσελίδες περιγράφουν και χαρακτηρίζουν το περιεχόμενο τους με keywords έτσι ώστε να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους. Μια αποτελεσματική στρατηγική δεν επικεντρώνεται όμως μόνο στον αριθμό των χρηστών και αυτό γιατί οι χρήστες δεν αναζητούν μόνο λέξεις, αλλά και ολόκληρες φράσεις. Αυτές οι φράσεις είναι τα λεγόμενα long – tail keywords που είναι εξίσου σημαντικά για την αναζήτηση της πληροφορίας. Παρακάτω σας παραθέτουμε κάποιους τρόπους που θα σας διευκολύνουν να επιλέξετε τα κατάλληλα keywords στην κατασκευή ιστοσελίδων.

  1. Αρχικά πλοηγηθείτε sto eshop σας , ή στην ιστοσελίδα σας καθώς και να σκεφτείτε ποιες λέξεις την περιγράφουν. Καταγράψτε επίσης τις τρέχουσες λέξεις – κλειδιά που πιθανώς περιλαμβάνονται στα μεταδεδομένα (metadata) της ιστοσελίδας σας.

Αν έχετε πρόσβαση στα logs του server στον οποίο φιλοξενείστε, μπορείτε να βρείτε τις συνηθέστερες λέξεις – κλειδιά που οδηγούν μέσω της αναζήτησης στην ιστοσελίδα σας και να τις καταγράψετε.

  1. Αναζητήστε βοήθεια από τον κύκλο σας. Αν δεν μπορείτε να σκεφτείτε λέξεις ενδεικτικές του περιεχομένου της σελίδας σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε φίλους και να τους ζητήσετε να σας προτείνουν κάποιες λέξεις κλειδιά, που εκείνοι θεωρούν ότι την αντιπροσωπεύουν. Το σημαντικότερο όμως είναι να ζητήσετε τη γνώμη συνεργατών ή και πελατών σας. Οι πελάτες μάλιστα αποτελούν ίσως την καλύτερη πηγή, αφού σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο που θα σκεφτεί και ένας απλός χρήστης του Διαδικτύου όταν αναζητά πληροφορίες.
  2. Να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας ότι οι χρήστες πολλές φορές κάνουν ορθογραφικά λάθη, ξεχνούν γράμματα, δεν αφήνουν κενά μεταξύ των λέξεων, ή ενδεχομένως να μπερδεύουν κάποιους όρους που είναι παρόμοιοι εννοιολογικά. Μην αποκλείετε τις συγκεκριμένες λέξεις που προκύπτουν από τέτοιου είδους λάθη και συμπεριλάβετε τες στη λίστα σας.
  3. Αν το αντικείμενό σας είναι συνδεδεμένο με συγκεκριμένη ορολογία, πρέπει να το λάβετε και αυτό υπόψη σας. Αναζητήστε στο Google τις πιο περιγραφικές σας λέξεις κλειδιά. Εστιάστε στον αριθμό αποτελεσμάτων και τα meta tags και titles στον κώδικα αυτών των site. 
  4. Τέλος, υπάρχει μια σειρά από πολύ καλά εργαλεία που θα σας δώσουν ιδέες και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν: Google’s Keyword Tool, Google Suggest .

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι