Τα πέντε βασικά στοιχεία του web design
Ακολουθούν πέντε βασικά στοιχεία σχεδίασης στην κατασκευή ιστοσελίδων που θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το κάνετε σωστά.
Συνολική διάταξη
Η συνολική εμφάνιση της ιστοσελίδας σας είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του σχεδιασμού ιστοσελίδων. Οι μελέτες το βρίσκουν ότι οι χρήστες χρειάζονται μόνο 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να σχηματίσουν μια γνώμη για την ιστοσελίδα ή την επιχείρησή σας και αυτό θα καθορίσει αν θα παραμείνουν και θα αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας ή θα φύγουν. Επομένως, πρέπει να διατηρείτε το σχέδιό σας απλό, καθαρό, προσβάσιμο και ταυτόχρονα να χρησιμοποιείτε σχέδια που βασίζονται σε πλέγμα για να διατηρείτε τα στοιχεία σχεδίασης οργανωμένα και τακτοποιημένα, δημιουργώντας έτσι μια εξαιρετική συνολική διάταξη.
Σχέδιο χρωμάτων
Η χρωματική παλέτα και οι γραμματοσειρές στο website σας θα επηρεάσουν άμεσα τις απόψεις των επισκεπτών σας για την ιστοσελίδα σας και είναι αυτό με το οποίο ξεκινούν οι περισσότεροι αρχάριοι σχεδιαστές. Αναρωτιέστε τι χρωματικό συνδυασμό να επιλέξετε; Απλώς στραφείτε στις προοπτικές της επωνυμίας ή του κλάδου σας – μαζί με τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου σας – θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε τον φόρτο εργασίας σας και να κάνετε αυτή μια κάπως ανώδυνη διαδικασία.
Τυπογραφία
Μιλώντας για τυπογραφία ή σχεδιασμό γραμματοσειράς, πρέπει να κάνετε το κείμενό σας ευανάγνωστο, πράγμα που γενικά σημαίνει ότι το αντίγραφο του σώματος πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 pixel. Είναι ιδανικό να χρησιμοποιείτε μια συμπληρωματική γραμματοσειρά για επικεφαλίδες ή τόνους, αλλά μην υπερβαίνετε τρεις γραμματοσειρές ή περιττές προσαρμογές μεγέθους. Πλοήγηση
Η πλοήγηση παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν και χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα ή τα προϊόντα σας. Ο σχεδιασμός πλοήγησης είναι η πειθαρχία της δημιουργίας, ανάλυσης και εφαρμογής τρόπων πλοήγησης των χρηστών μέσω μιας ιστοσελίδας ή μιας εφαρμογής. Απλώς αφιερώστε λίγο χρόνο για να τοποθετήσετε τα στοιχεία πλοήγησής σας στη σωστή θέση στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να το κάνετε να υπάρχει στην κεφαλίδα, το σώμα και το υποσέλιδο μιας ιστοσελίδας, για να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας στις πληροφορίες που επιθυμούν το συντομότερο δυνατό.
Περιεχόμενο
Αφού αποκτήσετε τη διάταξη, τον συνδυασμό χρωμάτων, τις γραμματοσειρές και τη σχεδίαση πλοήγησης, τώρα πρέπει να προσθέσετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας για να την καταστήσετε αξιόπιστη και ικανή να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας. Η αποτελεσματικότητα είναι το κλειδί, καθώς οι επιπλέον λέξεις μπορούν να σταθούν εμπόδιο και να μετριάσουν τα κύρια σημεία πώλησης της επωνυμίας σας. Σκεφτείτε λοιπόν λίγο και γλυκά για να κάνετε το περιεχόμενό σας οργανωμένο και ενημερωτικό.