espa banner
προώθηση ιστοσελίδας με seo ή ppc

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι μια πολύπλοκη ερώτηση και δεν υπάρχει σωστή απάντηση. Πάμε δούμε αναλυτικότερα  την κάθε έννοια. 

SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Όλοι χρησιμοποιούμε μηχανές αναζήτησης σε καθημερινή βάση είτε για να βρούμε αυτό που ψάχνουμε πληροφοριακά, είτε για κάποιο προϊόν ή για ένα κατάστημα. Το SEO έχει να κάνει με τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας ώστε να κατατάσσεστε ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, οπότε το κοινό-στόχος σας θα είναι πιο πιθανό να σας ανακαλύψει όταν αναζητούν όρους σχετικούς με τον κλάδο σας. Συνήθως, αυτό φανερώνει τη χρήση ενός συνδυασμού τεχνικών αλλαγών από την φάση κατασκευής ιστοσελίδων (π.χ. αλλαγές κωδικοποίησης στο παρασκήνιο), υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και προσπάθειες δημιουργίας συνδέσμων για την ενίσχυση της συνάφειας στα μάτια της Google (και άλλων μηχανών αναζήτησης).


PPC σημαίνει διαφήμιση pay-per-click. Η ιδέα εδώ είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα όπως το Google, το Facebook ή το Bing για να τοποθετήσετε διαφημίσεις που θα δει το κοινό-στόχος σας. Θα πληρώσετε ένα καθορισμένο ποσό για κάθε άτομο που θα κάνει κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο (εξ’ ου και το όνομα της στρατηγικής). Στο παρασκήνιο, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο του τρόπου εμφάνισης αυτών των διαφημίσεων, του τρόπου με τον οποίο γράφονται, στοχεύονται κλπ. 

Και οι δύο αυτές στρατηγικές είναι κοινές στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ και οι δύο είναι σχετικές με τις μηχανές αναζήτησης, αν και απαιτούν θεμελιωδώς διαφορετικές προσεγγίσεις. Αυτό οδηγεί πολλούς ανθρώπους να υποθέσουν ότι είναι κατά κάποιο τρόπο αντίθετοι όροι ή ότι πρέπει να επιλέξετε το ένα έναντι του άλλου. Στην πραγματικότητα, το SEO και η PPC είναι πιο αποτελεσματικά  όταν συνεργάζονται.

Ωστόσο, υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάθε ένα. Αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν συνδυασμό SEO και PPC. Κάθε στρατηγική έχει πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα που συμπληρώνουν η μια την άλλη – και χρησιμοποιώντας και τις δύο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την κάλυψη των μηχανών αναζήτησης. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αναλύσετε ορισμένες πτυχές της επιχείρησής σας και να αποφασίσετε ποια στρατηγική σας ευνοεί λίγο περισσότερο από την άλλη. Για παράδειγμα, αν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό και μεγάλο χρονικό ορίζοντα, το SEO είναι η καλύτερη επιλογή, ενώ αν έχετε άμεσες ανάγκες για αυξημένη επισκεψιμότητα, οι διαφημίσεις της PPC είναι η καλύτερη επιλογή.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι