Πώς να κερδίσετε το παιχνίδι του Personal Branding για τη σελίδα σας με τους πίνακες γνώσεων της Google
Είναι γνωστό το γεγονός ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google συμβάλλουν στη διαμόρφωση της αντίληψής μας για τον κόσμο. Τα χρησιμοποιούμε για να απαντάμε στα ερωτήματα της ζωής, μικρά και μεγάλα, και ενώ οι περισσότεροι έχουν εμπεδώσει το πανάρχαιο ρητό “μην πιστεύετε ό,τι διαβάζετε στο Διαδίκτυο”, εξακολουθούμε να εμπιστευόμαστε το Google για να μας παρέχει ακριβείς και σχετικές πληροφορίες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν οι πληροφορίες προέρχονται απευθείας από τη Google και όχι από έναν ιστότοπο τρίτου μέρους.
Τι είναι ο πίνακας γνώσεων της Google;
Ένας πίνακας γνώσεων είναι το πλαίσιο που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά μιας σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης, παρέχει στους χρήστες ένα “στιγμιότυπο” πληροφοριών σχετικά με ένα θέμα και εμφανίζει μόνο τις πληροφορίες που η Google θεωρεί πραγματικές. Οι χρήστες χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να ανακαλύψουν γρήγορα, αμερόληπτα γεγονότα σχετικά με ένα θέμα, και οι πίνακες γνώσης της Google αντικατοπτρίζουν αυτή την ανάγκη.
Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης λειτουργούν με πολλούς τρόπους όπως ο ανθρώπινος εγκέφαλος: για να σχηματίσουν έναν συνοπτικό αλλά ακριβή πίνακα γνώσεων, συγκεντρώνουν σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με ένα θέμα και στη συνέχεια δημιουργούν συνδέσεις μεταξύ αυτών των λεπτομερειών για να δημιουργήσουν μια συνεκτική “εικόνα” για τη δημιουργία μιας σελίδας. Βασικά, οι πίνακες γνώσης αντικατοπτρίζουν την κατανόηση της Google για τον κόσμο και, κυρίως, την κατανόηση του οργανισμού σας.
Αυτά είναι τα τρία βασικά οφέλη των πάνελ γνώσεων:
Σας τοποθετούν ως αξιόπιστο, κορυφαίο πρόσωπο κύρους στον κλάδο σας.
Απαντούν στις θεμελιώδεις ερωτήσεις που αναζητά ένας χρήστης και παρέχουν συνδέσμους προς συμπληρωματικές πληροφορίες, όλα με μία αναζήτηση. (Δεν χρειάζεται πλέον να επισκέπτεστε πολλούς ιστότοπους για απαντήσεις).
Παρουσιάζουν με τάξη την ταυτότητα, το μήνυμα και τα προϊόντα/υπηρεσίες της μάρκας σας σε ένα μόνο, σύντομο σημείωμα.
Τέλος, είναι αδιαπραγμάτευτο το γεγονός ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πίνακες γνώσης της Google για να αναβαθμίσετε μια προσωπική μάρκα, να διατηρήσετε τα μηνύματά της και να βελτιώσετε την έκθεση του eshop της επιχείρησής σας. Δεδομένων των συνεχώς εξελισσόμενων αλγορίθμων της Google, είναι σαφές ότι σύντομα θα γίνουν ζωτικής σημασίας αναγκαιότητες για το branding, που δεν θα προορίζονται πλέον μόνο σε διασημότητες και για επιστημονικές προσωπικότητες. Με αυτή τη νέα επιλογή που ανοίγεται μπροστά σας – και στους ανταγωνιστές – ίσως ήρθε η ώρα να σκεφτείτε τι μπορεί να επιτύχει ένας πίνακας γνώσεων.