espa banner
το σωστό λογότυπο για την επιχείρηση σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μόλις καταλήξετε στην τελική επιλογή του εταιρικού σας ονόματος έρχεται η ώρα για την επιλογή του λογότυπου της εταιρείας σας. Το λογότυπο αποτελεί ένα σύνολο γραμμάτων ή συμβόλων που χρησιμοποιούνται με συνεπή και μοναδικό τρόπο για την αναγνώριση μιας εταιρείας, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Το λογότυπο είναι το πιο εμφανές και σταθερό στοιχείο μάρκετινγκ, μπροστά από το εταιρικό όνομα, και πρέπει να το σχεδιάσετε προσεκτικά ώστε να αντικατοπτρίζει πλήρως την επωνυμία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Το συγκεκριμένο άρθρο θα σας καθοδηγήσει πως να δημιουργήσετε το λογότυπο σας από την αρχή, αναλύοντας 5 βασικές πτυχές καταλύτες για να αναπτύξετε μια ανθεκτική ταυτότητα επωνυμίας για την εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. 

  1. Χρήση

Καθώς σχεδιάζετε το λογότυπο σας είναι σημαντικό να εξετάσετε πώς σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε. Ένα λογότυπο που δημιουργείται για μια ιστοσελίδα ή για έγχρωμη εκτύπωση χαρτικών σχεδιάζεται εντελώς διαφορετικά από την τύπωση εικόνων σε κούπες καφέ ή σε μπλουζάκια. Οι περισσότερες εταιρείες επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το λογότυπό τους για περισσότερες από μία εφαρμογές. Αλλά να έχετε στο μυαλό σας πως όσο πολλαπλασιάζονται οι χρήσεις του λογότυπου σας, τόσο πολλαπλασιάζεται και το κόστος σχεδίασης του. Ουσιαστικά, καθώς επιλέγετε το λογότυπο σας, εξετάστε και τις μελλοντικές χρήσεις για τις οποίες το θέλετε.

  1. Στυλ

Το λογότυπο σας αντιπροσωπεύει την εταιρία σας. Η εμφάνιση του προϊδεάζει τους πιθανούς πελάτες για το είδος της επιχείρησης σας. Οπότε, βεβαιωθείτε πως το λογότυπο αυτό αντιπροσωπεύει επαρκώς την επιχείρηση σας. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας ασχολείται με τα οικονομικά, πιθανότατα θα θέλατε το λογότυπό σας να είναι συντηρητικό, σύγχρονο ή ακόμα και υψηλής τεχνολογίας. Η δημιουργία ενός ιδιαίτερου-περίεργου σχεδιασμού είναι πιθανό να προκαλέσει ένα “φευγαλέο συναίσθημα” και να αφαιρέσει το αίσθημα της αξιοπιστίας πριν καν έχετε την ευκαιρία να το εμπνεύσετε. Το αντίθετο θα μπορούσε να ισχύει αν έχετε ένα κατάστημα με κεκάκια. Ένας ιδιαίτερος, ελαφρύς σχεδιασμός για να αναδείξετε τη δημιουργικότητά σας μπορεί να αποδειχθεί πολύ καλύτερος σε σχέση με ένα εταιρικό, συντηρητικό λογότυπο, καθώς η συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάποιος όταν αγοράζει ένα cupcake είναι αρκετά διαφορετική από ό,τι όταν επενδύει τα χρήματά του! Όταν επιλέγετε το στυλ του λογότυπου σας θα πρέπει να λάβετε υπόψιν τη φιλοσοφία της εταιρείας σας και το προφίλ των δυνητικών πελατών σας.

  1. Μορφή 

Όπως αναφέραμε και στο νούμερο 1, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε όλες τις εφαρμογές στις τις οποίο πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το λογότυπό σας, ώστε ο σχεδιαστής να μπορεί να δημιουργήσει τις κατάλληλες μορφές αρχείων. Οι μορφές που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι οι εξής: 

Vector (AI) Adobe Illustrator: Αυτή η μορφή είναι επεξεργάσιμη τόσο στο λογισμικό PC όσο και στο λογισμικό MAC. PDF (Portable Document File): Μορφή που χρησιμοποιείται από την Adobe Acrobat, λογισμικό που συνεργάζεται με MAC OS, Windows, και UNIX. Vector (EPS): Αυτή η μορφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις περισσότερες εγκαταστάσεις εκτύπωσης. Περιέχει πληροφορίες γραμματοσειράς και χρώματος. 

  • GIF (Graphics Interchange Format): Αυτό είναι ένα αρχείο χαμηλής ανάλυσης που χρησιμοποιείται κυρίως για ιστοσελίδες και πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • JPG or JPEG (Joint Photographic Experts Group): Αυτή η μορφή επιτρέπει την αποθήκευση εικόνων πλήρους χρώματος με πολύ υψηλές αναλογίες συμπίεσης. Χρησιμοποιείται κυρίως για φωτογραφίες σε ιστοσελίδες.
  • BMP (300 dpi): Αυτή η μορφή μπορεί να εισαχθεί στο μεγαλύτερο μέρος των εφαρμογών ενός Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (PC).
  • Tif or Tiff (Tagged Image File Format): Αυτή η μορφή μπορεί να εισαχθεί στις περισσότερες εφαρμογές PC και MAC. Το μέγεθος του αρχείου είναι μεγάλο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πλήρη διαδικασία εκτύπωσης χρωμάτων.
  1. Πρωτοτυπία

Το λογότυπό σας είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την επωνυμία του eshop και της εταιρείας σας. Θα πρέπει να έχει το στοιχείο της μοναδικότητας. Όταν επιλέγετε το σχέδιο του λογότυπου σας, κάντε μια έρευνα και δείτε τι ακόμα υπάρχει εκεί έξω ώστε να επιλέξετε ένα σχέδιο που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε αμέσως στον κλάδο σας. Θα πρέπει να τραβάει αμέσως το μάτι αλλά και να έχει περισσότερα να προσφέρει όταν το εξετάζεις προσεκτικά.

  1. Απήχηση

Πριν πάρετε την τελική απόφαση για το λογότυπο σας, βεβαιωθείτε πως είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την επιλογή σας. Όπως το εταιρικό σας όνομα, έτσι και το λογότυπο σας θα είναι μαζί σας όσο λειτουργεί η επιχείρηση σας. Καθώς περνούν τα χρόνια μπορείτε να ενημερώνετε το λογότυπο σας, κάνοντας το πιο σύγχρονο αλλά θα πρέπει πάντα να διατηρεί την ίδια αίσθηση με το γνήσιο λογότυπο. Εξάλλου, από αυτό σας αναγνωρίζουν οι πελάτες σας. Προσπαθήστε να επιλέξετε χρώματα που ξέρετε ότι θα τα αγαπάτε σε 20 χρόνια όσο τα αγαπάτε και σήμερα. Προφανώς, οι αποχρώσεις τους μπορούν να αλλάξουν αλλά συχνά είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια του αρχικού σχεδιασμού, οπότε προσπαθήστε να κάνετε την κατάλληλη επιλογή εξ αρχής.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι