espa banner
brand ιστοσελίδας ή eshop σε περιόδους κρίσης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τι μπορεί να κάνει to brand σας για να συνδεθεί με το κοινό σας; Ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει το brand σας για να εξυπηρετήσει και να αυξήσει τους πελάτες; Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να παράγετε;

1.Δώστε στους πελάτες σας αυτό που χρειάζονται.

Σκεφτείτε τι χρειάζονται οι πελάτες σας κατά τη είναι πιθανό η κοινωνική απομάκρυνση και η εργασία εξ αποστάσεως να έχει οδηγήσει σε άγχος, πλήξη, μοναξιά. Αναγνωρίστε ότι οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές των πελατών σας δείξτε ενσυναίσθηση με τους σημερινούς τους αγώνες. Δείτε αν μπορείτε να προσφέρετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που θα σας απαλλάξει από το άγχος, το στρες ή την πλήξη. 

2.Συνδέστε το εμπορικό σήμα σας με έναν καλό σκοπό.

Τα οφέλη του να είσαι brand με γνώμονα τον σκοπό. Έχει αποδειχθεί ότι οι πελάτες επιλέγουν να αγοράζουν από κοινωνικά υπεύθυνα brand, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται ραγδαία . Σε περιόδους κρίσης, η προσέγγιση αυτή  είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι άνθρωποι θα θυμούνται τα εμπορικά σήματα για τις καλές τους πράξεις. Οι ενέργειές σας μέσα από μια σωστή προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων τώρα μπορεί να είναι αρκετές για να προκαλέσουν μόνιμη εντύπωση στη νοοτροπία των καταναλωτών σχετικά με τη μάρκα σας.

3. Δημιουργήστε ευχάριστο περιεχόμενο.

Όλοι διαχειρίζονται πολύ άγχος και στρες αυτή τη στιγμή. Ίσως  θέλετε να συνεχίσετε να ασχολείστε με τους πελάτες σας με διασκεδαστικό τρόπο. Ενώ η διατήρηση του κατάλληλου τόνου είναι σημαντική, δεν είναι κακό να παρέχετε “ευπρόσδεκτους περισπασμούς”. Περιεχόμενο με θετικά μηνύματα μπορεί να συμβάλει  ανακούφιση από το άγχος.

4. Μείνετε αυθεντικοί.

Φυσικά, οποιαδήποτε από τις παραπάνω προσεγγίσεις θα λειτουργήσει μόνο αν παραμείνετε αυθεντικοί. Μείνετε πιστοί στις αξίες και τον σκοπό της εταιρείας σας.  Να σκέφτεστε πάντα προσεκτικά την προσέγγιση μάρκετινγκ του eshop σας και το πώς θα γίνει αντιληπτή από τους πελάτες που έχουν μεγαλύτερες ανησυχίες αυτή τη στιγμή. Σε περιόδους κρίσης, οι αλληλεπιδράσεις με μια εταιρεία μπορεί να προκαλέσουν παρατεταμένες επιπτώσεις στην αίσθηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης του πελάτη. Η φροντίδα, η σύνδεση, η αυθεντικότητα, η ανταπόδοση και η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών θα βοηθήσουν το εμπορικό σήμα σας να δημιουργήσει ισχυρότερους δεσμούς στη μετά-COVID-19 εποχή. Δεν ξέρουμε τι θα ακολουθήσει ή πότε θα τελειώσει η πανδημία. Όμως, τα πρότυπα εμπορικά σήματα θα επιβιώσουν από την κρίση με κατανόηση και με το να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι