4 Personalization τεχνικές για να βελτιώσετε το ecommerce της ιστοσελίδας eshop σας
Εμφάνιση πρόσφατα προβαλλόμενων στοιχείων
Όταν ψωνίζετε online, δεν πρόκειται πάντα να αγοράσετε κάτι με την πρώτη ματιά. Είναι πιο πιθανό να προχωρήσετε για λίγο, να σκεφτείτε την αγορά που πρόκειται να κάνετε. Ωστόσο, είναι πολύ εύκολο να ξεχάσετε ένα αντικείμενο μόλις κάνετε κλικ μακριά. Υπάρχει ένας τρόπος να εξατομικεύστε τον ιστότοπό σας για να σταματήσει αυτό να συμβαίνει, εμφανίζοντας τα στοιχεία που είδατε πρόσφατα.
Δημιουργήστε μία Personalised Homepage
Όταν κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, θα μπορείτε να λαμβάνετε κάποια δεδομένα γι’ αυτόν, χάρη στα cookies της κατασκευής ιστοσελίδων. Αυτό μπορεί να σας πει ένα σωρό πράγματα, όπως η τοποθεσία του επισκέπτη, η ηλικία, το φύλο και ούτω καθεξής. Μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε προς όφελός σας προσαρμόζοντας την αρχική σελίδα για αυτούς. Σε ένα κατάστημα, μπορεί να μπείτε μέσα και το προσωπικό να σας προσφέρει είδη που πιστεύει ότι θα σας άρεσαν. Αυτή είναι η εξατομίκευση, μια τεχνική που σας βοηθά να έχετε περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Το ενδιαφέρον είναι ότι στο διαδίκτυο, ο καθένας μπορεί να έχει μια προσωπική εμπειρία καθώς ψωνίζει μαζί σας.
Personalise Your Email Marketing
Αν και κάποιοι μπορεί να θεωρούν το email marketing πολύ παλιομοδίτικο, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό. Ως διαδικτυακή επιχείρηση, θα πρέπει να το εκμεταλλευτείτε στο έπακρο. Μπορείτε να το κάνετε ακόμη πιο αποτελεσματικό όταν προσθέσετε εξατομίκευση. Ένας άλλος εύκολος τρόπος personalised είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να στέλνετε προσφορές σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Έχετε την ημερομηνία γέννησης του πελάτη σας, οπότε γιατί να μην του στείλετε ένα email γενεθλίων ;
Χρήση εξατομίκευσης βάσει τοποθεσίας
Όπως πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα eshops, στοχεύετε να γίνετε παγκόσμιοι. Το πρόβλημα είναι ότι οι πελάτες σας θα χρησιμοποιούν διαφορετικά νομίσματα και άλλα κριτήρια κατά την περιήγησή τους στον ιστότοπό σας. Εάν βρίσκονται σε διαφορετική χώρα από εσάς, τότε αυτό μπορεί να απογοητεύσει.
Δημιουργία προσωπικών campaigns
Μιλώντας για συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι ένας επισκέπτης θα επιστρέψει στον ιστότοπό σας μετά την πρώτη του επίσκεψη. Όπως θα δείτε σε πολλούς ιστότοπους, θα έχουν μια αναδυόμενη φόρμα που θα ζητάει να εγγραφείτε για email, ώστε να μπορείτε να ενημερώνεστε για τις τελευταίες προσφορές.