Πώς να επωφεληθείτε από τη χρήση της σελίδας σας Google My Business
Προτού μιλήσουμε για τη βελτιστοποίηση του Google My Business, καλό θα ήταν να βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση, το ωράριο και τους τρόπους επικοινωνίας σας. Θα σας ζητηθεί να επαληθεύσετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας, εντός δεκατεσσάρων ημερών, προς αποφυγή ψευδών καταχωρήσεων. Έπειτα, μπορείτε να προχωρήσετε στην ανάρτηση ολοένα και περισσότερων ενημερώσεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, τις υπηρεσίες ή προϊόντα που παρέχετε, τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε και οποιουδήποτε άλλου είδους υλικό. Ορισμένα σημεία στα οποία προτείνουμε να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην κατασκευής σελίδας Google my Business είναι τα εξής:
Φροντίστε η περιγραφή των δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας να είναι λεπτομερής, περιεκτική και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αποφύγετε το πολύπλοκο λεξιλόγιο, αφού πρέπει το συγκεκριμένο σημείο να είναι κατανοητό από το μέσο αναγνώστη. Συμπληρώστε με ακρίβεια την κατηγορία και τις υποκατηγορίες στις οποίες ανήκει η επιχείρησή σας. Το ίδιο ισχύει και για την ενότητα των υπηρεσιών που προσφέρετε. Η συνάφεια, άλλωστε, είναι ένας από τους πιο σπουδαίους παράγοντες για την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Να σημειωθεί ότι η Google επιτρέπει την εισαγωγή μέχρι και 750 χαρακτήρων.
Δώστε έμφαση στην ενότητα των κριτικών.
Ένα μεγάλο μέρος των υποψήφιων καταναλωτών επιλέγει μία υπηρεσία ή ένα προϊόν με βάση τις κριτικές από προηγούμενους πελάτες. Προτείνουμε να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να αφήσουν μία κριτική στη σελίδα σας στο Google. Μία ακόμα ποιοτική μέθοδος διαχείρισης των κριτικών του Google My Business είναι οι επίσημες απαντήσεις, τόσο σε θετικές όσο και σε αρνητικές κριτικές. Μην παραλείψετε να ευχαριστήσετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας και να αντιμετωπίσετε τους δυσαρεστημένους πελάτες με ευγένεια και πρόθεση να τους εξυπηρετήσετε καλύτερα στο μέλλον.
Μην παραμελήσετε την ενότητα των ερωτήσεων και απαντήσεων.
Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, πρόκειται για έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο που θα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της επιχείρησής σας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δυνητικών ή πραγματικών πελατών σας. Ένας έξυπνος τρόπος για να μη χάσετε καμία ερώτηση, είναι να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις, έτσι ώστε το Google να σας στέλνει ειδοποιήσεις. Επιπλέον μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα αποστολής προσωπικού μηνύματος στο Google My Business. Όσο περισσότεροι είναι οι δίαυλοι επικοινωνίας ανάμεσα σε εσάς και το κοινό σας, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες νέων μετατροπών.
Δώστε μεγάλη βαρύτητα στη χρήση εικόνων.
Τόσο το λογότυπό σας και οι φωτογραφίες που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, όσο και οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα κείμενά σας, πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης, έτσι ώστε να έχουν απήχηση στο κοινό σας. Πρέπει, επίσης, να βεβαιωθείτε πως οι διαστάσεις και το μέγεθός τους ανταποκρίνονται στις οδηγίες που προτείνει η ίδια η Google.
Ένας εξαιρετικά μοντέρνος τρόπος που θα ενισχύσει τη διαφοροποίησή σας από τον ανταγωνισμό όσον αφορά στο Google My Business, είναι η ανάρτηση βίντεο. Αν και η διάρκειά τους δεν πρέπει να υπερβαίνει τα τριάντα δευτερόλεπτα, τα βίντεο θεωρούνται ένας ευφάνταστος και αποτελεσματικός τρόπος που θα τραβήξει την προσοχή των υποψήφιων πελατών σας, προωθώντας, παράλληλα, το υλικό που θέλετε να αναδείξετε.
Συμπερασματικά κρατήστε το Google My Business επικαιροποιημένο σχετικά με κάθε αλλαγή της επιχείρησής σας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Ενημερώστε την πλατφόρμα σε περίπτωση που αλλάξει η έδρα της επιχείρησής σας, το ωράριό σας, το τηλέφωνο επικοινωνίας ή οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία που έχει σημασία για τους πελάτες σας.
Λόγω των εποχών που διανύουμε, προτείνουμε να ενημερώνετε το προφίλ σας στο Google My Business σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους επιχείρησή σας μεριμνά κατά της διασποράς του COVID-19.