Επιχειρηματικός στόχος στο web
Οι επιχειρηματικοί στόχοι είναι συγκεκριμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα που αποσκοπούν στο να διατηρήσουν ευθυγραμμισμένη την εταιρεία σας καθώς αναπτύσσεται. Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να παρακολουθεί την απόδοση σε κάθε μέρος της επιχείρησής τους για να βεβαιωθεί ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι στόχοι αυτοί λειτουργούν ως πυξίδα για την εταιρεία σας, υπαγορεύοντας πώς ο οργανισμός πρέπει να κατανείμει τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες και τις ευκαιρίες που μπορεί να είναι διαθέσιμες. Τις περισσότερες φορές, οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι μέχρι να αλλάξουν οι συνθήκες της εταιρείας ή και της αγοράς.
Σύνδεση επιχειρηματικών στόχων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Συχνά, οι οργανισμοί βασίζονται σε εργαλεία που τους βοηθούν να θέσουν και να παρακολουθήσουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Επιπλέον το πλάνο αυτό πρέπει να ευθυγραμμιστεί και με την κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξάλλου, τα κανάλια αυτα σας παρέχουν πολλά χρήσιμα δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα, την αφοσίωση και πολλά άλλα.
Για παράδειγμα, εάν θέλετε να μετρήσετε την ανάπτυξη παρακολουθώντας την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, μπορείτε να εξετάσετε μετρήσεις όπως:
- Αριθμός ακολούθων: Πόσα άτομα ενδιαφέρονται και σας ακολουθούν ενεργά;
- Αναφορές, κοινοποιήσεις: Πόσα άτομα ασχολούνται με την επωνυμία σας ή μιλούν για αυτήν;
- Απήχηση στα κοινωνικά δίκτυα: Πόσους πελάτες θα μπορούσατε να προσεγγίσετε δυνητικά σε κάθε κανάλι;
Πώς να δημιουργήσετε αποτελεσματικούς επιχειρηματικούς στόχους
Ο καλύτερος τρόπος για να προσδιορίσετε τους επιχειρηματικούς στόχους είναι να χρησιμοποιήσετε τη στρατηγική θέσπισης στόχων SMART. Οι στόχοι πρέπει να είναι:
- Συγκεκριμένοι: Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες που περιγράφουν το προτιμώμενο αποτέλεσμα του στόχου και ποιος θα είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση αυτών των αποτελεσμάτων.
- Μετρήσιμοι: Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα τακτικών αναφορών για να γνωρίζουν όλοι πού βρίσκονται για την επίτευξη των στόχων τους.
- Εφικτοί: Ενώ οι στόχοι πρέπει να είναι υψηλοί, οι εργαζόμενοι πρέπει να πιστεύουν ότι είναι επιτεύξιμοι. Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι δεν είναι πολύ φιλόδοξοι.
- Σχετικοί και επίκαιροι: Κάθε στόχος πρέπει να ευθυγραμμίζεται με το όραμα της εταιρείας σας.