Πώς λειτουργεί ο αυτοματισμός στο marketing ιστοσελίδων και e-shop
Ο αυτοματισμός marketing χρησιμοποιεί λογισμικό για την αυτοματοποίηση μονότονων εργασιών μάρκετινγκ. Τα τμήματα marketing μπορούν να αυτοματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες εργασίες όπως το marketing μέσω email, την ανάρτηση στα social media και ακόμη και τις διαφημιστικές καμπάνιες – όχι μόνο για λόγους αποτελεσματικότητας, αλλά και για να παρέχουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους. Η τεχνολογία, όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων πίσω από τον αυτοματισμό marketing καθιστά αυτές τις εργασίες ταχύτερες και ευκολότερες.
Τι μπορεί να κάνει ο αυτοματισμός marketing για την επιχείρησή σας;
Όταν εξετάζουμε τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, γνωρίζουμε ότι η δημιουργία δυνητικών πελατών και η διατήρηση της συμμετοχής των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους παραμένουν στην κορυφή του μυαλού τους. Μαζί με αυτούς τους στόχους, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια έκρηξη δεδομένων που συλλέγονται, αλλά αγωνίζονται να τα χρησιμοποιήσουν. Το λογισμικό αυτοματοποίησης μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε αυτές τις προκλήσεις, θέτοντας τα δεδομένα σε λειτουργία, εξορθολογίζοντας τις ροές εργασίας μας.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις θεωρούν τον αυτοματισμό ως ένα εργαλείο μεσαίας διοχέτευσης, ιδανικό για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών μέσω αυτοματοποιημένων ακολουθιών email. Και ενώ το email marketing είναι μια εξαιρετική χρήση για αυτοματοποίηση, αυτή η προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε μια αποσπασματική εμπειρία για προοπτικές και πελάτες καθώς μετακινούνται από τις διαφημίσεις, στις πωλήσεις, στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι προοπτικές αναγκάζονται μέσω μιας φανταστικής διοχέτευσης πωλήσεων με αυθαίρετα σημεία επαφής και άσχετο περιεχόμενο. Αντί να αντιδρούν στις ατομικές ανάγκες των πελατών, οι επιχειρήσεις σερβίρουν το ίδιο playbook σε επανάληψη.
Ωστόσο, οι αυτοματοποιημένες στρατηγικές μάρκετινγκ θα πρέπει να αναπτύσσονται σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των πελατών. Όταν ο αυτοματισμός μάρκετινγκ ενσωματώνεται προσεκτικά, δημιουργεί ένα εύφορο έδαφος για υγιείς, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες σας. Όταν γίνει καλά, ο αυτοματισμός μάρκετινγκ προσφέρει τρία βασικά οφέλη στην επιχείρησή σας:
Εξατομικευμένες ροές εργασίας
Κάθε μία από τις ενέργειες των προοπτικών σας είναι ένα πρόσθετο σημείο δεδομένων για τη στρατηγική μάρκετινγκ, λέγοντάς σας τι αναζητούν οι πελάτες, αμέσως τη στιγμή. Όσο χρήσιμες και αν είναι αυτές οι πληροφορίες, η μη αυτόματη παρακολούθηση αυτών των συμπεριφορών είναι αδύνατη. Ωστόσο, με το λογισμικό αυτοματισμού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις εισόδους σε πολλά κανάλια για να κατανοήσουν σε βάθος τις ανάγκες των πελατών τους και να παραδώσουν το σωστό περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή.
Αυτές οι ροές εργασίας βοηθούν στην προώθηση εξειδικευμένων προοπτικών σε χρήσιμο περιεχόμενο, με αποτέλεσμα θερμούς δυνητικούς πελάτες που μπορούν στη συνέχεια να καλλιεργηθούν προσεκτικά στους πελάτες. Ωστόσο, ο αυτοματισμός μάρκετινγκ δεν σταματά εκεί. Με τον πελάτη στο κέντρο του σφονδύλου, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να προσελκύουν πελάτες με εξατομικευμένες ροές εργασίας που οδηγούν σε πιστούς, επαναλαμβανόμενους πελάτες που παραπέμπουν τους φίλους και την οικογένειά τους.
Εξορθολογισμένες διαδικασίες
Φέρτε ολόκληρη την εταιρεία σας μαζί με βελτιωμένες διαδικασίες που διατηρούν τους πελάτες σας στο επίκεντρο όλων αυτών. Δημιουργήστε διαδικασίες που λειτουργούν σε διαφορετικές λειτουργικές ομάδες, ώστε να μπορείτε να μειώσετε την προσπάθεια των πελατών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού. Σπάστε τα στεγανά και συνεργαστείτε για να παρέχετε μια ενοποιημένη εμπειρία πελάτη από την πρώτη κιόλας πινελιά, μέχρι την αγορά του πελάτη.
Με τον αποτελεσματικό αυτοματισμό μάρκετινγκ, δεν υπάρχει ανάγκη για περίπλοκες διαδικασίες παράδοσης, επειδή όλα αποθηκεύονται αυτόματα στον κεντρικό χώρο αποθήκευσης δεδομένων σας και οι εσωτερικές ροές εργασίας μπορούν να σας βοηθήσουν να ιεραρχήσετε τις εργασίες όπως χρειάζονται.
Ενσωματωμένα δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία
Κάθε μία από τις ενέργειες των προοπτικών σας είναι ένα πρόσθετο σημείο δεδομένων για τη στρατηγική μάρκετινγκ, λέγοντάς σας τι αναζητούν οι πελάτες, αμέσως. Όσο χρήσιμες και αν είναι αυτές οι πληροφορίες, η μη αυτόματη παρακολούθηση αυτών των συμπεριφορών είναι αδύνατη.
Ωστόσο, με το λογισμικό αυτοματισμού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις εισόδους σε πολλά κανάλια για να κατανοήσουν σε βάθος τις ανάγκες των πελατών τους και να παραδώσουν το σωστό περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή.