Οι 5 πιο δημοφιλείς τρόποι προώθησης της σελίδας ή του eshop της επιχείρησής σας.
1. Σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης
Γνωστές και ως δημόσιες σχέσεις, οι σχέσεις με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι απλά η δημοσίευση άρθρων για εσάς και την επιχείρησή σας σε δημοσιεύσεις και στους διαδικτυακούς τους ιστoτόπους. Εφόσον εμφανίζεστε στα “σωστά” μέρη, θα σας δει το κοινό-στόχος σας. Μια τέτοια κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης όχι μόνο αυξάνει το προφίλ σας, αλλά είναι επίσης ιδανική για τη μετάδοση σημαντικών μηνυμάτων για την επιχείρησή σας, καθώς και για την προώθηση των αξιών και της κουλτούρας της.
2. Social media
Η κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με ανθρώπους που ασχολούνται ήδη με το εμπορικό σήμα σας και να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας σε ανθρώπους που δεν σας έχουν ακόμη ανακαλύψει. Πριν ξεκινήσετε την ανάπτυξη μιας εκστρατείας μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να εξετάσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους και το σχέδιο μάρκετινγκ.
3. Ψηφιακή διαφήμιση
Η στόχευση σε συγκεκριμένα κοινά, η εκτέλεση στρατηγικών βασισμένων σε δεδομένα και η επίτευξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων είναι μόνο μερικά από τα οφέλη της προώθησης της επιχείρησής σας μέσω ψηφιακής διαφήμισης. Τα κυριότερα κανάλια ψηφιακής διαφήμισης είναι η PPC (Pay-Per-Click), η προβολή και η πληρωμένη κοινωνική διαφήμιση. Όλα αυτά λειτουργούν σε κινητές και επιτραπέζιες συσκευές. Οι καμπάνιες αναζήτησης (PPC) εκτελούνται συχνά στο Google Ads, το οποίο είναι το δίκτυο διαδικτυακής διαφήμισης της Google. Μπορούν να σας βοηθήσουν να διαφημιστείτε στο κοινό-στόχο σας, βελτιστοποιώντας παράλληλα κάθε διαφημιστική δαπάνη ώστε να έχετε την καλύτερη απόδοση της επένδυσης.
4. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Το SEO έχει καθιερωθεί ως μία από τις βασικές πρακτικές για την προώθηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Για τις περισσότερες εταιρείες είναι πλέον απαραίτητο να διαθέτουν έναν καλά βελτιστοποιημένο ιστότοπο και σε αυτό το σημείο το SEO είναι ζωτικής σημασίας. Προκειμένου οι ιστοσελίδες σας να εμφανίζονται για σχετικούς όρους αναζήτησης ή “λέξεις-κλειδιά” στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, πρέπει να βελτιστοποιηθούν σε τρεις διαφορετικούς τομείς: τεχνικά, εντός και εκτός σελίδας.
5. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Το κλειδί για τη δημιουργία σπουδαίων πωλήσεων είναι να μπορείτε να επικοινωνείτε με σαφήνεια και έγκαιρα με το κοινό-στόχο σας. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ιδανικό για τη δημιουργία βραχυπρόθεσμου επείγοντος χαρακτήρα και την προσθήκη πρόσθετων εσόδων ως μέρος της τακτικής σας δραστηριότητας μάρκετινγκ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τακτικά για να προωθήσετε μια προσφορά περιορισμένου χρόνου, μια πώληση στο τέλος της σεζόν ή για να προωθήσετε μια νέα υπηρεσία.