espa banner
προκλήσεις του μάρκετινγκ στο YouTube

Παρακαλώ αξιολογήστε


Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το YouTube παρουσιάζει μια τεράστια ευκαιρία να προσεγγίσετε και να συνεργάζεστε με διαφορετικά κοινά. Το YouTube έχει γίνει πηγή ψυχαγωγίας και διασκέδασης για ανθρώπους όλων των ηλικιών μέσα σε μόλις μια δεκαετία. Εταιρείες όλων των μεγεθών και τύπων αγκαλιάζουν το μέσο αυτό για να μεταδώσουν τα μηνύματά τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις του eshop τους. 

Ακολουθούν μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketers στην πλατφόρμα.

1. Στόχευση σε λάθος κοινό 

Πολλοί marketers κάνουν το λάθος να στοχεύουν σε λάθος κοινό, με αποτέλεσμα οι επισκέπτες να απομακρύνονται, ανεξάρτητα από την ποιότητα του περιεχομένου. Είναι εύκολο να πιστέψετε ότι το βίντεο σας θα απευθύνεται σε όλα τα είδη των δημογραφικών ομάδων, οπότε μπορεί να καταλήξετε να επιλέξετε το λάθος κοινό. 

Για να αποφύγετε αυτό το λάθος, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Γυναίκες, άνδρες ή και οι δύο; Νέοι ή ηλικιωμένοι; Παντρεμένοι ή ανύπαντροι; Άλλα δημογραφικά τμήματα στα οποία πρέπει να εστιάσετε είναι το επάγγελμα, το εισόδημα, το μορφωτικό επίπεδο και η τοποθεσία. Βασικά, πρόκειται για στατιστικά στοιχεία σχετικά με την ταυτότητα των πελατών σας. Θέλετε επίσης να γνωρίζετε τον τρόπο ζωής τους, τα ενδιαφέροντα, τις στάσεις, τις αξίες τους – όλα αυτά προσφέρουν πληροφορίες για την προσωπικότητα και την πρόθεση αγοράς του κοινού σας. 

2. Μη ύπαρξη στόχου 

Είναι σημαντικό να καθορίσετε τους στόχους του μάρκετινγκ σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε τον σωστό τύπο περιεχομένου βίντεο. Παραδείγματα στόχων μάρκετινγκ είναι η αύξηση των leads και των πωλήσεων, η μείωση της απομάκρυνσης ή η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου βίντεο με βάση τους στόχους μάρκετινγκ και το κοινό-στόχο σας. Παραδείγματα είναι τα unboxings, οι συνεντεύξεις, οι εκδηλώσεις, και οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων.

3. Κοινή χρήση βίντεο κακής ποιότητας 

Καθώς τα βίντεο κατακλύζουν το διαδίκτυο, θα ήταν τεράστιο λάθος να προσφέρετε βίντεο κακής ποιότητας για να μειώσετε το κόστος. Τα καλά βίντεο φαίνονται επαγγελματικά και τραβάνε το κοινό. Για να κάνετε τα βίντεό σας να φαίνεται επαγγελματικό, δώστε προσοχή σε λεπτομέρειες όπως ο φωτισμός, ο ήχος και οι γωνίες της κάμερας. Ο φωτισμός είναι μια πτυχή της παραγωγής βίντεο που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ο ποιοτικός ήχος είναι επίσης σημαντικός για την επιτυχία του βίντεο και των προσπαθειών προώθησης. Οι περισσότεροι θεατές θα εγκαταλείψουν το βίντεό σας και θα χάσουν το μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε, αν η ποιότητα του ήχου δεν είναι αρκετά καλή. 

4. Παρακολούθηση των λανθασμένων μετρήσεων 

Οι επιχειρήσεις συχνά αποτυγχάνουν να ορίσουν τις σωστές μετρήσεις για τις εκστρατείες μάρκετινγκ βίντεο. Ενώ τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις είναι σημαντικά και παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες, άλλες μετρήσεις θα σας βοηθήσουν να έχετε μια καλή ιδέα για την απόδοση των προσπαθειών προώθησης. Οι μετρήσεις που θέλετε να παρακολουθείτε περιλαμβάνουν την πηγή επισκεψιμότητας, την αναλογία προβολής προς συνδρομητές, τη μέση διάρκεια προβολής και το ποσοστό μετατροπής. Άλλες μετρήσεις που έχουν σημασία και θα σας βοηθήσουν να μετρήσετε την επιτυχία είναι το μέσο ποσοστό προβολής, ο χρόνος παρακολούθησης και οι επαναληπτικές προβολές.

5. Αποτυχία να μετριάσετε το περιεχόμενο

Όταν οι χρήστες συναντούν το βίντεό σας ή επισκέπτονται το κανάλι σας στο YouTube, καταναλώνουν ολόκληρη την εμπειρία, και αυτό περιλαμβάνει και την ενότητα των σχολίων σας. Είναι σημαντικό να διαγράφετε τυχόν αρνητικά σχόλια και να αλληλεπιδράτε με τα θετικά σχόλια και τις απόψεις του κοινού σας και να επενδύσετε πάνω στη σχέση αυτή.

Παρόλο που το κανάλι σας στο YouTube μπορεί να είναι μια σημαντική δύναμη για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας της εταιρείας σας, τα λάθη μπορούν να καταστρέψουν ακόμη και την πιο καλά μελετημένη και προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Το YouTube είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την επαφή με διαφορετικά κοινά, όταν γίνεται σωστά. Έτσι, αν θέλετε να συνδεθείτε με νέα και αφοσιωμένα κοινά, να οικοδομήσετε αναγνωρισιμότητα και κύρος για τη μάρκα σας και τελικά να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε περιεχόμενο που προσφέρει κάτι διασκεδαστικό και χρήσιμο. Αποφύγετε δαπανηρά λάθη όπως τα παραπάνω για να έχετε μια επιτυχημένη παρουσία στη πλατφόρμα του YouTube.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι