espa banner
τάσεις Web Development 2022

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το 1983 γεννήθηκε το Διαδίκτυο. Τώρα, υπάρχουν περισσότεροι από 1,58 δισεκατομμύρια ιστότοποι και περίπου 5 δισεκατομμύρια καθημερινοί ενεργοί χρήστες στο Διαδίκτυο.

Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η ανάπτυξη site – ιστότοπων έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να μετατοπίζεται ραγδαία. Ως κάτοχος ιστότοπου, πρέπει να γνωρίζετε τις μεταβαλλόμενες τάσεις ανάπτυξης ιστότοπων.

Η αποτυχία να συμβαδίσετε με τις νέες τάσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές συνέπειες για την απόδοση του ιστότοπού σας και την εμπειρία του χρήστη. Μπορεί να μείνει πίσω από τους ανταγωνιστές σας και να χάσετε την επισκεψιμότητα από ιστότοπους που προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες.

Η ανάπτυξη και διατήρηση του ιστότοπού σας σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στη θέση της επιχείρησής σας. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις κορυφαίες τάσεις στην κατασκευή eshop – ιστότοπων που μπορείτε να περιμένετε φέτος.

Θα διαπιστώσετε ότι πολλές από αυτές τις τάσεις υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο – αλλά αναμένεται να γίνουν ακόμη πιο διαδεδομένες τα επόμενα χρόνια. Ας ρίξουμε μια ματιά.

1. Προοδευτικές εφαρμογές ιστού (PWAs)

Αν και δεν είναι μια νέα τάση του 2022, οι προοδευτικές εφαρμογές ιστού (PWAs) στην τελευταία τους επανάληψη θα αντικαταστήσουν τις εφαρμογές ιστού για τα καλά. Οι PWAs βοηθούν τους ιστότοπους να φορτώνονται σε χρόνο μηδέν και μπορούν επίσης να λειτουργούν εκτός σύνδεσης.

Στις αρχές του 2021, οι κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν το 54% της παγκόσμιας κίνησης στο διαδίκτυο. Με την αυξημένη χρήση smartphones και tablet για την εκτέλεση διαφόρων διαδικτυακών εργασιών, είναι σημαντικό να ανανεώσετε τις εφαρμογές ιστού σε PWAs. Εκτός από την παροχή απαράμιλλης εμπειρίας χρήστη, οι PWAs προσφέρουν άλλα οφέλη, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κόστους ανάπτυξης και της απρόσκοπτης συντήρησης για τον πάροχο.

Το 2022, html, CSS, JavaScript, React ή Angular θα χρησιμοποιηθούν για τη σύνταξη PWAs.

2.AI Chatbots

Το 2022, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης είναι ακόμη πιο εξελιγμένα στην κάλυψη των αναγκών και την αντιστοίχιση της συμπεριφοράς των χρηστών αξιοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης, επεξεργασίας φυσικής γλώσσας και ανάκτησης πληροφοριών.

Εκτός από την παροχή βοήθειας στις εταιρείες για την εκτέλεση ταχύτερων λειτουργιών χρησιμοποιώντας συνομιλίες φωνής ή κειμένου, τα chatbots με δυνατότητα τεχνητής επιλογής συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Μπορούν να συλλέγουν δεδομένα, να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις και να επιλύουν άλλα ζητήματα, παρέχοντας έτσι στους πελάτες απρόσκοπτες ψηφιακές εμπειρίες με μια εταιρεία.

3. Επιταχυνόμενες σελίδες για κινητά

H επιταχυνόμενη σελίδα για κινητά — ή AMP — σχεδιάστηκε για να παρέχει στους χρήστες κινητών συσκευών αστραπιαίες ψηφιακές εμπειρίες. Εκτός από την παροχή απρόσκοπτων εμπειριών χρήστη και τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης, το AMP μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση των βασικών επιχειρηματικών μετρήσεων, όπως ο αριθμός των μετατροπών σε ιστοσελίδες. 

Αν και η χρήση amp έχει μειωθεί ελαφρώς από το 2020, παραμένει η πιο δημοφιλής τεχνολογία για κινητά που χρησιμοποιείται παγκοσμίως, η οποία χρησιμοποιείται στο 35% των ιστότοπων που εφαρμόζουν τεχνολογίες για κινητά και πάνω από τους μισούς από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους.

4. Μονοσέλιδες εφαρμογές

Θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές πρόσφατες τάσεις στην ανάπτυξη ιστοσελίδων, οι εφαρμογές μίας σελίδας (SPAs) είναι εφαρμογές web που βασίζονται σε JavaScript και φορτώνουν μία σελίδα HTML στο πρόγραμμα περιήγησης ενός επισκέπτη και ενημερώνουν δυναμικά το περιεχόμενο όπως απαιτείται χωρίς να ανανεώνουν τη σελίδα. Οι SPAs έχουν υιοθετηθεί ευρέως από την κοινότητα ανάπτυξης.

Εκτός από το ότι είναι οικονομικά αποδοτικές και σχετικά εύκολο να δημιουργηθούν χάρη στο δημοφιλές πλαίσιο AngularJS, οι SPAs καταναλώνουν λιγότερο χώρο στους διακομιστές και παρέχουν πληροφορίες στους χρήστες αποτελεσματικά σε μία μόνο σελίδα χωρίς να χρειάζεται να περιηγούνται. Αυτά τα οφέλη καθιστούν τις SPAs επωφελείς τόσο για τους προγραμματιστές όσο και για τους επισκέπτες του ιστότοπου.

Καθώς οι διαδικτυακοί καταναλωτές αναμένουν ταχύτερες και απλούστερες εμπειρίες εφαρμογών, μπορούμε να αναμένουμε ότι η τάση spa θα συνεχιστεί και το 2022.

5. Σκοτεινή λειτουργία 

Τα τελευταία χρόνια, οι ιστότοποι με σκούρο και χαμηλό φως έχουν κερδίσει δημοτικότητα. Το 2022 θα συνεχίσει να βλέπει ιστότοπους και εφαρμογές που προσφέρουν χρήση σκοτεινής λειτουργίας (UIs), καθώς μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι τουλάχιστον 8 στους 10 χρήστες προτιμούν να χρησιμοποιούν σκοτεινή λειτουργία όποτε είναι δυνατόν.

Ορισμένες εφαρμογές έχουν ήδη εφαρμόσει αυτήν τη λειτουργία. Αυτές οι εφαρμογές παρέχουν μια εύκολη επιλογή εναλλαγής μεταξύ των δύο λειτουργιών, ανάλογα με την προτίμηση του αναγνώστη ή τις ρυθμίσεις συστήματος. 

Καθώς περισσότεροι προγραμματιστές ιστού παρέχουν μια παρόμοια ενσωματωμένη λειτουργία για εναλλαγή μεταξύ φωτεινών και σκοτεινών λειτουργιών, αυτό θα γίνει το πρότυπο το 2022 και μετά. Μπορεί ακόμη και να γίνει η de facto προεπιλογή για τις αιτήσεις.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι