Χρησιμοποιήστε τις ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε πληροφορίες
Υπάρχουν πολλά οφέλη για μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι ένας τρόπος να αποκτήσετε την έκθεση της επωνυμίας τους και να αποκτήσετε νέους οπαδούς και πελάτες. Ορισμένες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πρέπει να δημιουργήσουν φανταχτερές αναρτήσεις που θα τραβήξουν την προσοχή όλων και θα τους δώσουν τα φώτα της δημοσιότητας, ακόμα κι αν είναι για μια σύντομη στιγμή. Η βραχυπρόθεσμη προσοχή είναι αρκετή για να τους πάρει τα αποτελέσματα που θέλουν, τα οποία μπορεί να είναι να κερδίσουν νέους οπαδούς.
Άλλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώσουν τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες τους σχετικά με τις πωλήσεις, τους κωδικούς κουπονιών περιορισμένου χρόνου και πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα τους. Καμία από αυτές τις προσεγγίσεις δεν είναι λάθος, αλλά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν έναν σημαντικό σκοπό, που είναι να μοιράζονται πληροφορίες με τους οπαδούς. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να έχουν τη μορφή αναρτήσεων ιστολογίου, podcast, γραφημάτων ή βίντεο σε τακτική βάση.
Μπορεί να είναι δελεαστικό να δημιουργήσετε μια ανάρτηση κοινωνικών μέσων που είναι φανταχτερή και συναρπαστική για να τραβήξει την προσοχή όλων. Αλλά η προσοχή μπορεί να είναι βραχύβια. Εάν δεν συνεχίσετε να προσφέρετε αναρτήσεις κοινωνικών μέσων που προσφέρουν στους οπαδούς σας πολύτιμες πληροφορίες, θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και θα προχωρήσουν στον επόμενο λογαριασμό που είτε τραβάει την προσοχή τους είτε προσφέρει τακτικές πληροφορίες που τους κρατούν να επιστρέφουν για περισσότερα. Ο στόχος σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είναι να προσφέρετε συνεπείς πληροφορίες που τους διδάσκουν κάτι κάθε φορά που το καταναλώνουν. Έτσι θα επιτύχετε μακροπρόθεσμη επιτυχία. Οι ακόλουθοι και η επισκεψιμότητα από συνεπείς, πολύτιμες πληροφορίες που κοινοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα αυξηθούν εν μία νυκτί με τον τρόπο που θα μπορούσαν με μια ανάρτηση που γίνεται viral, αλλά με την πάροδο του χρόνου θα το κάνουν. Θα είναι επίσης ο τύπος των οπαδών και των πελατών που θα παραμείνουν μαζί σας για τα επόμενα χρόνια.
Όταν δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα, θα πρέπει να αναρωτηθείτε πώς θα δημιουργήσει αξία για τους οπαδούς σας. Είτε μοιράζεστε μια ανάρτηση ιστολογίου, ένα βίντεο ή πληροφορίες σχετικά με μία από τις υπηρεσίες σας, το κοινό θα πρέπει να λαμβάνει αξία από αυτό. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί όχι μόνο να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το τρέχον κοινό σας αφοσιωμένο, αλλά και να προσελκύσετε νέους οπαδούς. Όταν οι χρήστες βλέπουν ότι μοιράζεστε πολύτιμες πληροφορίες σε τακτική βάση και ότι άλλοι μοιράζονται, συμπαθούν και σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας, αυτό θα τους ενθαρρύνει να σας ακολουθήσουν επίσης. Η οικοδόμηση ενός κοινού απαιτεί χρόνο, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Αντί να αποθαρρύνεστε και να επιβραδύνετε τις αναρτήσεις σας, συνεχίστε να δημοσιεύετε τακτικά. Οι προσπάθειές σας δεν θα περάσουν απαρατήρητες.
Ο στόχος σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είναι να μοιραστείτε πληροφορίες με το κοινό σας. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας και τα πράγματα που θέλουν να μάθουν. Οι πελάτες μπορεί να ενδιαφέρονται για επερχόμενες υπηρεσίες ή προϊόντα. Μπορεί επίσης να απολαμβάνουν να γνωρίζουν τι συμβαίνει στον κλάδο ή τη θέση. Το περιεχόμενο που μοιράζεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να τους κάνει να επιστρέφουν για περισσότερα, καθώς και να μοιράζονται με τους δικούς τους οπαδούς.