επανα-κατασκευή ιστοσελίδων και rebranding επιχείρησης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το rebranding είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της επιχείρησής σας. Σας επιτρέπει να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ενημερωμένη και να επαναπροσδιορίσετε την εικόνα σας, ώστε η επωνυμία σας να μπορεί να έχει απήχηση στο κοινό σας. Οι επωνυμίες χάνουν την απήχηση τους  με την πάροδο του χρόνου, οπότε είναι σημαντικό να την ανανεώσετε και να προσφέρετε στο κοινό σας κάτι νέο. Ωστόσο, το rebranding της επιχείρησής σας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μεγάλο μέρος της πρόκλησης περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό της ταυτότητας της επωνυμίας σας χωρίς να απομακρυνθείτε από τις βασικές αρχές της επιχείρησής σας. Εάν το κάνετε με λάθος τρόπο, μπορεί να καταλήξετε να χάσετε πιστούς οπαδούς και να δυσκολευτείτε να παράγετε νέους. Πρέπει να βρείτε μια στρατηγική rebranding που να δημιουργεί ευκαιρίες και όχι κινδύνους. Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν σε αυτόν τον δρόμο:

Βρείτε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να κάνετε rebranding

Αρχικά σκεφτείτε ποιος είναι ο κύριος λόγος που αλλάζετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας εξαρχής. Το κάνετε γιατί χάνετε πελάτες; Η επιχείρησή σας γίνεται λιγότερο σχετική με τις νεότερες αγορές; Όποια και αν είναι η περίπτωση, είναι σημαντικό να έχετε έναν ισχυρό λόγο για να ανανεώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας. Αυτό καθιστά  το rebranding της επιχείρησής σας να είναι μια σημαντική απόφαση, οπότε είναι σημαντικό να την αξιοποιήσετε στο έπακρο. Χωρίς έναν λογικό σκοπό κατά νου, θα μπορούσατε να καταλήξετε να σπαταλάτε χρόνο και πόρους σε περιττές βελτιώσεις.

Μείνετε συνεπείς με τον τόνο των μηνυμάτων σας και την εμφάνιση

Για τους περισσότερους ανθρώπους, ένα rebrand οδηγεί σε μια ριζική αλλαγή στην εμφάνιση και την προσωπικότητα μιας επιχείρησης. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει πάντα εάν η επωνυμία σας έχει καλλιεργήσει πιστούς ακόλουθους. Αν θέλετε το rebranding να επικεντρωθεί περισσότερο στην παρακολούθηση των αισθητικών τάσεων, θα ήταν καλύτερο να διατηρήσετε ορισμένα στοιχεία, όπως τα χρώματα της επωνυμίας σας και τον τόνο των μηνυμάτων σας. Επίσης μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κάνετε λεπτές αλλαγές στο υλικό του μάρκετινγκ που δημοσιεύετε στην κατασκευή ιστοσελίδων. Ίσως θελήσετε να ανανεώσετε τα πρότυπα κοινωνικών μέσων και γραφικών σας. Προσπαθήστε να πειραματιστείτε με διαφορετικά στυλ χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθείτε από τις βασικές αρχές σας.

Δημιουργείστε ενδιαφέρον μέσω προωθητικών ενεργειών

Το rebranding είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την επιχείρησή σας. Δείχνει την προθυμία σας να καινοτομήσετε και δίνει στο κοινό σας έναν λόγο για να συνεχίσει να συμμετέχει. Απλά πρέπει να προωθήσετε την ανανεωμένη επιχείρησή σας με τον σωστό τρόπο. Για αυτό, εξετάστε το ενδεχόμενο να δημοσιεύσετε teasers βίντεο και να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανακοινώνουν στους πελάτες σας σημαντικές αλλαγές στην ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Παρακολουθήστε τους αριθμούς σας

Το rebranding της επιχείρησής σας είναι μια συνεχής διαδικασία. Ακόμα κι αν έχετε κάνει μια εκτεταμένη έρευνα για να υποστηρίξετε τις προσπάθειές σας για ανανέωση της επωνυμίας σας, θα πρέπει να προετοιμαστείτε για το ενδεχόμενο κατά το οποίο τα αποτελέσματα του rebranding  δεν θα είναι αυτά που περιμένατε και δεν θα αντικατοπτρίζουν τις προσδοκίες σας. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε πόσο καλά αποδίδει η νέα σας εικόνα και πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες στις νέες αλλαγές. Επίσης λάβετε υπόψη τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά σχόλια, ώστε να γνωρίζετε αν υστερούν οι στόχοι σας. Πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας σε κάθε πλατφόρμα.  Για παράδειγμα δείτε τον αριθμό των νέων χρηστών που τους άρεσαν, μοιράστηκαν ή σχολίασαν τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, συγκρίνετε το χρόνο που περνούν οι επισκέπτες του ιστότοπου πριν και μετά το rebranding της επιχείρησής σας. Εάν υπάρχουν ορισμένες πτυχές της στρατηγικής σας που αποτυγχάνουν να επιτύχουν τους στόχους σας, μπορείτε είτε να τους αλλάξετε είτε να τους απορρίψετε εντελώς.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι