espa banner
ανανέωση ιστοσελίδων - ονόματος - ταυτότητας επιχείρησης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το rebranding είναι απαραίτητο για να μην περάσει η επιχείρησή σας στην αφάνεια. Σας επιτρέπει να διατηρήσετε την “ορμή” της επιχείρησής σας και να επαναπροσδιορίσετε την εικόνα σας ώστε η επωνυμία, το brand σας, να έχει απήχηση στο κοινό. Είναι σημαντικό ανά διαστήματα να προσφέρετε νέες εμπειρίες στο κοινό σας ώστε να μην χαθεί το ενδιαφέρον τους.

Το rebranding ωστόσο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μεγάλο μέρος της πρόκλησης αυτής περιλαμβάνει να εκμοντερνίσετε την εταιρική σας ταυτότητα, προχωρώντας και στην επανα – κατασκευή της ιστοσελίδας σας χωρίς όμως να απομακρυνθείτε από τις βασικές επιχειρηματικές σας αρχές. Αν κάτι δε γίνει σωστά, μπορεί να οδηγηθεί στο να χάσετε πιστούς πελάτες και να δυσκολευτείτε ιδιαίτερα να αποκτήσετε νέους. 

Επομένως, καλείστε να σχεδιάζετε μια rebranding στρατηγική η οποία να δημιουργεί ευκαιρίες και να μένει μακριά από ρίσκα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές για να κάνετε κινήσεις προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Επικεντρωθείτε σε έναν στόχο

Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο αλλάζετε την εταιρική σας ταυτότητα; Μήπως χάνετε πελάτες; Μήπως έχετε απομακρυνθεί από τις αγοραστικές τάσεις των νέων; Όποια περίπτωση και αν αληθεύει είναι σημαντικό να έχετε ένα βασικό λόγο για τον οποίο αναδιαμορφώνετε την εικόνα της εταιρείας σας. 

Κάντε έρευνα

Ένας ρεαλιστικός στόχος δεν είναι από μόνος του αρκετός∙ οι ιδέες σας για rebranding θα πρέπει να υποστηρίζονται και από την έρευνα. Όταν χτίζετε τη στρατηγική σας πρέπει να εξασφαλίσετε ότι στοχεύετε κατάλληλα με τη βοήθεια πληροφορίας από τον πραγματικό κόσμο και όχι από ιδεατά σενάρια.

Αν επιθυμείτε μεγαλύτερη απήχηση στη νέα γενιά, θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στο να αναλύσετε τις αγοραστικές τους συνήθειες. Μπορείτε να εμπλουτίσετε την έρευνά σας και μέσω του ανταγωνισμού και με ποιόν τρόπο αυτός προσεγγίζει το κοινό-στόχο σας.

Προσπαθήστε να είστε αυθεντικοί στην προσέγγιση σας και αποφύγετε να αντιγράφετε άλλους. Αντι αυτού προσπαθήστε να βελτίωσετε ό,τι κάνει ο ανταγωνισμός σας και έτσι θα έχετε μια φρέσκια εικόνα που θα έλκει το κοινό σας. 

Παραμείνετε συνεπείς στον τόνο & την εμφάνισή σας

Για τους περισσότερους το rebranding οδηγεί σε ρηξικέλευθες αλλαγές στην εμφάνιση και την προσωπικότητα της επιχείρησης. Ωστόσο, αυτή δεν είναι πάντα η αλήθεια και ειδικότερα όταν η εταιρεία σας έχει καλλιεργήσει ένα πιστό κοινό ακολούθων. Αν επιθυμείτε το rebranding να εστιάσει στο να ακολουθείτε τις τάσεις αισθητικής, τότε θα ήταν προτιμότερο να διατηρήσετε ορισμένα στοιχεία, όπως τα χρώματα της επιχείρησής σας και τον τόνο με τον οποίο γράφετε.

Καλλιεργήστε ενδιαφέρον μέσω προωθητικών ενεργειών

Το rebranding είναι ένα σημείο ορόσημο για την επιχείρησή σας. Επικοινωνεί τη διάθεση σας για καινοτομία και δώστε στο κοινό σας ένα λόγο για να μείνει κοντά σας. Για το λόγο αυτό, σκεφτείτε ιδιαίτερα να δημοσιεύσετε ένα σύντομο βίντεο ή να στείλετε mail που προετοιμάζουν το κοινό σας για τις μεγάλες αλλαγές.

Μην προδώσετε πολλές λεπτομέρειες. Δώστε απλά στο κοινό ορισμένα στοιχεία και καλλιεργήστε το ενδιαφέρον τους αφήνοντας το χρόνο να αυξήσει το ενδιαφέρον. Φυσικά, πρεπει να χρησιμοποιήσετε και τα social media σε συνδυασμό με μια SEO στρατηγική για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας. 

Αν επιθυμείτε να διατηρήσετε προϋπάρχοντες πελάτες, τότε αδράξτε την ευκαιρία να καθιερώσετε κάποιο πρόγραμμα αφοσίωσης. Μπορείτε να το προωθήσετε ως ένα μέσο έμπρακτης αναγνώρισης της εμπιστοσύνης που σας δείχνουν οι πελάτες σας. Κρατόντας τους πιστούς πελάτες σας με αυτό τον τρόπο μπορεί να προσελκύσετε νέους μέσω αυτών. 

Επομένως, αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε rebranding της επιχείρησης ή της υπηρεσίας σας, φροντίστε να το κάνετε με το σωστό τρόπο και αξιοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι