Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Facebook εξακολουθεί να είναι πιο σημαντικό από ποτέ!
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μέρος της καθημερινής μας ζωής, τα χρησιμοποιούμε τόσο πολύ που ενσωματώνονται στη ρουτίνα μας. Το Facebook είναι μία από τις πιο χρησιμοποιούμενες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όλων των εποχών.
Το Facebook είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ για εταιρείες και επωνυμίες εδώ και χρόνια, αλλά τα τελευταία χρόνια η οργανική εμβέλεια της πλατφόρμας έχει μειωθεί. Αλλά μην ανησυχείτε – το Facebook εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων εκεί έξω!
1. Facebook – Η κορυφαία βαθμίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που εισήχθησαν μετά το Facebook έχουν γίνει εξαιρετικά επιτυχημένες στους χρήστες, αλλά το Facebook είναι αήττητο μεταξύ όλων. Αν και υπάρχουν πολλοί ισχυροί ανταγωνιστές όπως το Twitter, το Instagram, το Snapchat και πολλά άλλα, το Facebook εξακολουθεί να παραμένει στην κορυφή!
Σε σύγκριση με όλες τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, το Facebook έχει τον μεγαλύτερο αριθμό καθημερινών ενεργών χρηστών.
Το Facebook κατάφερε να διατηρήσει την ανάπτυξή του στους χρήστες προσαρμόζοντας στις ανάγκες των χρηστών του, μοιράζοντας καθημερινές ιστορίες, ακόμη και ζωντανά βίντεο. Το Facebook έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια και έχει προσαρμοστεί στις νέες αλλαγές και τις τελευταίες τάσεις.
2. Οι επιχειρήσεις και οι επωνυμίες χρησιμοποιούν το Facebook… Πολύ!
Το Facebook επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα εργαλεία τους για την εμπορία της επωνυμίας τους. Ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία στη Σελίδα Facebook είναι όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας, τα προϊόντα και τις περιγραφές ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Με αυτό το εργαλείο, οι επωνυμίες μπορούν να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και μπορούν να κερδίσουν ένα ευρύτερο κοινό.
Οι Σελίδες Facebook επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν μεγάλες κοινότητες, να δημιουργούν κοινό και να συνδέονται με πιθανούς πελάτες ή άτομα που ενδιαφέρονται για την επωνυμία τους.
Ένα μπόνους – η Σελίδα επιχείρησης του Facebook είναι δωρεάν και μια μεγάλη ευκαιρία για την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί στις πωλήσεις και να κερδίσει ένα μεγαλύτερο κοινό.
3. Ποιος προτιμά να χρησιμοποιεί το Facebook;
Το Facebook χρησιμοποιείται από πολλές διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Οι περισσότεροι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το Facebook είναι νέοι ενήλικες. Αυτοί οι νεαροί ενήλικες εμπίπτουν στην ηλικιακή δημογραφική ηλικία των millennials και των γενεών Ζ.
Άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Snapchat και το Instagram έχουν κερδίσει δημοτικότητα με τα χρόνια, αλλά το Facebook συνεχίζει να τραβά την προσοχή των millennials και των Gen Z.
4. Γιατί οι marketers αγαπούν τη χρήση του Facebook!
Το Facebook είναι η πιο χρησιμοποιημένη εφαρμογή κοινωνικών μέσων που επιτρέπει στους εμπόρους να επωφεληθούν από τη διαφήμιση. Το Facebook είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για την επωνυμία σας. Μπορείτε να μοιραστείτε σχεδόν όλα τα είδη περιεχομένου στο Facebook, αυτό βοηθά τις επωνυμίες να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους ή να αλληλεπιδράσουν με τους τρέχοντες ή πιθανούς πελάτες.
5. Facebook – Ανακαλύπτοντας προϊόντα.
Το Facebook δεν επιτρέπει μόνο στους χρήστες να συνδέονται μεταξύ τους, αλλά δίνει επίσης τη δυνατότητα σύνδεσης με επιχειρήσεις και επωνυμίες. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημοσιεύουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο Facebook Shop, όπου οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν την επωνυμία σας.
Όταν μια επιχείρηση μοιράζεται την επωνυμία της στο Facebook, οι χρήστες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία, να διαβάσουν περιγραφές και να μάθουν για τα προϊόντα και να κλικάρουν στον σύνδεσμο που οδηγεί στον ιστότοπό τους. Αυτό μπορεί να φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα και προσοχή στον ιστότοπό σας. Το Facebook διευκολύνει τους χρήστες να ανακαλύπτουν προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνουν στον πραγματικό ιστότοπο των επιχειρήσεων, γεγονός που οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις.