Πώς μπορούν οι σύμβουλοι ιστοσελίδων να βελτιώσουν τον ιστότοπό σας;
Οι περισσότεροι επισκέπτες των ιστοσελίδων εγκαταλείπουν λόγω κακού σχεδιασμού. Και μόλις το κάνουν, είναι πολύ πιθανό να αναπηδήσουν απευθείας στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή.
Για να αποφευχθεί αυτό το σενάριο, οι μάρκες πρέπει να δημιουργήσουν ένα πλήρως λειτουργικό και ελκυστικό σχέδιο που θα τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών και θα συμβάλει στην καλή εμπειρία χρήστη.
Για το σκοπό αυτό, πολύ συχνά εξετάζουν τις συμβουλευτικές υπηρεσίες διαδικτύου.
Και εδώ είναι πώς ένας σύμβουλος κατασκευής ιστοσελίδων μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιώσουν τους ιστότοπούς τους:
1. Trouble-Shoot Performance
Πολλές εταιρείες σχεδιάζουν τις δικές τους ιστοσελίδες με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων. Ωστόσο, δεν καταλαβαίνουν όλοι τις έννοιες του καλού σχεδιασμού ιστοσελίδων.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κοινά λάθη που δεν γνωρίζουν καν, λάθη που βλάπτουν τη φήμη τους και απομακρύνουν τους επισκέπτες τους.
Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Ακατάστατο περιεχόμενο
- Κατάχρηση και κατάχρηση φωτογραφιών στοκ
- Δεν έχει σαφή πρόταση αξίας
- Χρήση περιεχομένου άλλων ατόμων χωρίς τη συγκατάθεσή τους
- Έχοντας περίπλοκη πλοήγηση
- Ασυνεπές μαρκάρισμα κ.α.
Ένας σύμβουλος σχεδιασμού ιστοσελίδων θα τα αναδείξει και θα δώσει πιθανές λύσεις.
2. Βεβαιωθείτε ότι είναι ενημερωμένο
Συνήθως οι μάρκες έχουν μόνο επτά δευτερόλεπτα για να εντυπωσιάσουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους.
Και αν δουν ένα ξεπερασμένο σχέδιο θα αναπηδήσουν χωρίς να κάνουν την προσπάθεια να διαβάσουν το μήνυμα πωλήσεων ή να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια.
Σήμερα, οι χρήστες έχουν τόσες πολλές επιλογές για να διαλέξουν, έτσι ώστε να μπορούν εύκολα να κρίνουν και να κάνουν διάκριση μεταξύ καλών και κακώς σχεδιασμένων ιστότοπων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα εμπορικά σήματα πρέπει να διατηρούν τον ιστότοπό τους ενημερωμένο και σχετικό με αυτό που λειτουργεί στο παρόν.
Και ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν είναι εξοικειωμένες με τις βέλτιστες πρακτικές, ένας σύμβουλος μάρκετινγκ Ιστού είναι πάντα στην κορυφή των τελευταίων τάσεων στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων.
Η δουλειά αυτών των εμπειρογνωμόνων είναι να βοηθήσουν τις εταιρείες να:
- Διατηρούν την ασφάλεια της ιστοσελίδας
- Διατηρούν το περιεχόμενό τους φρέσκο
- Ανανεώνουν το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους
- Διαγράφουν τις σελίδες Zombie
- Αφαιρούν τα μη χρησιμοποιημένα πρόσθετα κ.α
Ένας σχετικός ιστότοπος όχι μόνο θα συμβάλλει σε μια καλύτερη πρώτη εντύπωση, αλλά θα κρατήσει τους χρήστες αφοσιωμένους και θα τους παρασύρει να μετατραπούν.
3. Βελτιώστε το SEO
Οι ιστότοποι που είναι φιλικοί προς το SEO έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από τους ιστότοπους που δεν βελτιστοποιούνται για τις μηχανές αναζήτησης.
Ωστόσο, για την κατάταξη ιστότοπων, η Google χρησιμοποιεί πολλούς παράγοντες στον αλγόριθμό της. Η παρακολούθηση όλων αυτών των πρακτικών για τη βελτίωση της βαθμολογίας οργανικής αναζήτησης μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά αν δεν είστε ειδικοί στον τομέα. Οι σύμβουλοι ιστοσελίδων έχουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να βοηθήσουν τους πελάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους ιστότοπούς τους.
Βοηθούν τις επωνυμίες να βελτιστοποιηθούν για τις μηχανές αναζήτησης ενώ έχουν υπόψη τους χρήστες τους.
Με τον τρόπο αυτό, μοιράζονται τις απόψεις των εμπειρογνωμόνων τους σχετικά με:
- Αύξηση του χρόνου φόρτωσης ιστοσελίδων
- Γρήγορη δημιουργία σελίδων
- Αφαίρεση συνδέσμων μαύρου καπέλου
- Συμπεριλαμβανομένων των σωστών λέξεων -κλειδιών
- Κάνοντας ιστότοπους ανταποκρινόμενους
- Λήψη ποιοτικών backlinks