Παρακαλώ αξιολογήστε


Η διαφήμιση PPC είναι αναμφισβήτητα η πιο αποτελεσματική μορφή διαδικτυακού μάρκετινγκ. Όπως υποδηλώνει το όνομά της, λειτουργεί με βάση την πληρωμή ανά κλικ – με άλλα λόγια, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στις διαφημίσεις, ο διαφημιζόμενος καταβάλλει ένα ποσό στην Google. Η διαφήμιση PPC όχι μόνο μπορεί να φέρει στοχευμένη και εξειδικευμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά η μέθοδός της είναι συνεπής και κλιμακούμενη.

Έτσι, σε αυτό το άρθρο, θα  δείτε όλες τις συμβουλές και τα κόλπα που σχετίζονται με τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών PPC.

1. Καθορίστε το στόχο σας

Οι στόχοι της καμπάνιας σας αποτελούν το θεμέλιο της διαδικασίας βελτιστοποίησής σας. Γι’ αυτό πρέπει να διασφαλίσετε ότι έχετε έναν οδηγό που μπορείτε να ακολουθήσετε πριν ξεκινήσετε τη διαφήμιση PPC. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε μετρήσιμους στόχους καμπάνιας PPC, διότι μόνο τότε θα είστε σε θέση να γνωρίζετε αν έχετε επιτύχει τους στόχους σας ή όχι. Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις συνδέσεις, τις πωλήσεις, τις λήψεις και τις συνδρομές; Η διαδικασία βελτιστοποίησης των εκστρατειών PPC σας εξαρτάται από τους στόχους που προσπαθείτε να επιτύχετε.

Αφού καθορίσετε τους στόχους σας από την πρώϊμη φάση ακόμα της κατασκευής ιστοσελίδων, θα μπορείτε να συγκρίνετε τις καμπάνιες σας και να δείτε αν έχετε επιτύχει το επιθυμητό επίπεδο ή όχι.

2. Επικεντρωθείτε σε λέξεις-κλειδιά υψηλής απόδοσης

Για να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες PPC, πρέπει να ελέγξετε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών σας. Δεδομένου ότι αποτελούν τα δομικά στοιχεία όλων των εκστρατειών PPC, είναι πολύ σημαντικό να τις ελέγχετε. Αφού ελέγξετε την έκθεση απόδοσης των λέξεων-κλειδιών σας, μπορείτε πραγματικά να δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν τις καλύτερες επιδόσεις και σας αποδίδουν πραγματικά.

Οι λέξεις-κλειδιά με τις καλύτερες επιδόσεις είναι αυτές που σας φέρνουν περισσότερες ευκαιρίες, επομένως θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε εδώ είναι ότι επειδή ορισμένες λέξεις-κλειδιά έχουν τις καλύτερες επιδόσεις δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις αφήσετε να συνεχίσουν να λειτουργούν ως έχουν. Συνεχίστε να εισάγετε αλλαγές στη στρατηγική προσφορών αυτών των λέξεων-κλειδιών. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εντοπίσετε τη βέλτιστη προσφορά για κάθε μία από τις λέξεις-κλειδιά.

3. Φιλτράρετε τις λέξεις-κλειδιά με χαμηλή απόδοση

Ενώ από τη μία πλευρά υπάρχουν λέξεις-κλειδιά που είναι εξαιρετικά καλές και κορυφαίες, από την άλλη θα υπάρχουν πάντα λέξεις-κλειδιά που δεν αποδίδουν τόσο καλά και βλάπτουν την απόδοση ολόκληρης της καμπάνιας.

Αυτές οι λέξεις-κλειδιά δεν κάνουν τίποτα όσον αφορά την επίτευξη επισκεψιμότητας ή μετατροπών και επιπλέον σπαταλούν τη διαφημιστική σας δαπάνη.

Αφού αναλύσετε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών σας, διακόψτε τις λέξεις-κλειδιά που δεν αποδίδουν καλά, δηλαδή δεν παράγουν εμφανίσεις, κλικ ή μετατροπές.

4. Δημιουργήστε μια αρνητική λίστα λέξεων-κλειδιών

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές λέξεις-κλειδιά που εξοικονομούν τον προϋπολογισμό των διαφημίσεών σας, αποτρέποντας την ενεργοποίηση των διαφημίσεών σας από άσχετα ερωτήματα αναζήτησης. Σας βοηθούν να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται μόνο μπροστά σε όσους πραγματικά αναζητούν την προσφορά σας.

Επειδή οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά καθιστούν τις διαφημίσεις πιο στοχευμένες και εστιασμένες, τα κλικ που δημιουργούνται είναι περισσότερο προσανατολισμένα στη μετατροπή, και όταν το CTR και οι μετατροπές σας αυξάνονται, το κόστος ανά κλικ μειώνεται, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική βαθμολογία ποιότητας.

5. Βελτιστοποιήστε τις τιμές των λέξεων-κλειδιών σας

Αφού επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά με τις καλύτερες επιδόσεις, δημιουργήσετε τη λίστα με τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά και διαχωρίσετε τις λέξεις-κλειδιά που δεν αποδίδουν, το επόμενο βήμα είναι να προσαρμόσετε τις τιμές των λέξεων-κλειδιών σας έτσι ώστε να παραμείνετε μέσα στον ανταγωνισμό.

6. Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις PPC

Δημιουργήστε διακριτικό διαφημιστικό κείμενο για να προσελκύετε όλο και περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία τίτλων που τραβούν την προσοχή. Οι περισσότεροι άνθρωποι που περιηγούνται στο διαδίκτυο σαρώνουν μόνο την οθόνη και εστιάζουν στον τίτλο, οπότε βεβαιωθείτε ότι περιγράφει το προϊόν/την υπηρεσία σας με δελεαστικό τρόπο.

7. Βάλτε επεκτάσεις διαφημίσεων

Οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι οι μορφές διαφήμισης που εμφανίζουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας. Όταν εμφανίζετε πρόσθετες πληροφορίες για τα προϊόντα σας, βοηθάτε τους πελάτες σας να γνωρίσουν εσάς και τα προϊόντα σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι επεκτάσεις διαφημίσεων βελτιώνουν επίσης την ορατότητά σας, αυξάνουν το CTR και βελτιώνουν τη συνολική απόδοση επένδυσης.

8. Δημιουργήστε ειδικές σελίδες προορισμού για διαφημίσεις

Το κείμενο της διαφήμισής σας και η σελίδα προορισμού αλληλοσυμπληρώνονται.Το αντίγραφο της διαφήμισης θα λειτουργήσει στο βέλτιστο επίπεδο μόνο εάν είναι ευθυγραμμισμένο με τη σχετική σελίδα προορισμού. Επομένως, είναι σημαντικό να γράφετε τις διαφημίσεις έχοντας κατά νου τι προσφέρεται στη σελίδα προορισμού.

Ευθυγραμμίστε τις διαφημίσεις σας με τη σελίδα προορισμού σας, καθώς και οι δύο συσχετίζονται μεταξύ τους. Βεβαιωθείτε ότι τονίζετε τα οφέλη, τα χαρακτηριστικά και το USP στη σελίδα προορισμού σας που αναφέρατε στο κείμενο της διαφήμισής σας για να διασφαλίσετε τη συνοχή.

9. Διεξαγωγή δοκιμών Α/Β  των στοιχείων PPC

Δεδομένου ότι ο χώρος PPC αλλάζει και εξελίσσεται συνεχώς, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τακτικά δοκιμές A/B για να δοκιμάζετε τις προσφορές, τις λέξεις-κλειδιά και τις ομάδες διαφημίσεων για να εντοπίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά αποδίδουν καλύτερα και ποιο κομμάτι του διαφημιστικού κειμένου αυξάνει τις μετατροπές σας.

Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε κατά τη διεξαγωγή δοκιμών Α/Β είναι ότι θα πρέπει να δοκιμάζετε μόνο ένα στοιχείο κάθε φορά για να έχετε σωστά αποτελέσματα, διότι αν δοκιμάζετε ταυτόχρονα πολλά στοιχεία, τα τελικά αποτελέσματα θα είναι συγκεχυμένα και απροσδιόριστα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι