Πώς το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο καλλιεργεί μία νοοτροπία ανάπτυξης

Ο στόχος του μάρκετινγκ είναι να ενδυναμώσει τους δεσμούς της εταιρίας σας με τους προϋπάρχοντες πελάτες αλλά και νέους εντός του πλαισίου των στόχων σας.
Ωστόσο οι πρωτοβουλίες του μάρκετινγκ ανέκαθεν ήταν μονόπλευρες. Δημοσιοποιείτε μία αφίσα, μία πινακίδα, ή οποιαδήποτε διαφήμιση βασιζόμενοι στο τι πιστεύετε ότι θα έχει απήχηση στο κοινό σας και ελπίζετε ότι αυτές οι προσπάθειες θα μετατραπούν σε πωλήσεις.
Δεν χρειάζεται να φωνάζετε στο κενό και να ελπίζετε πλέον. Αντιθέτως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο προκειμένου να μετατρέψετε πρωτοβουλίες του μάρκετινγκ σε διμελείς συζητήσεις.
Η σύγχρονη τεχνολογία έχει καταστήσει δυνατό για τις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων να ελέγχουν τις απαντήσεις των καταναλωτών τους και να τις μετατρέπουν σε πρωτοβουλίες μάρκετινγκ προσαρμόζοντας καμπάνιες και στόχους βασιζόμενοι σε αυτές τις πληροφορίες. Και το καλύτερο; Αυτή η διαδικασία διαμοιρασμού, παρατήρησης και προσαρμογής μετατρέπεται σε ουσιαστική ανάπτυξη για ομάδες μάρκετινγκ και εταιρίες στο σύνολό τους.
Τι είναι το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο;
Ουσιαστικά είναι η διαδικασία του ελέγχου των απαντήσεων των καταναλωτών και η μετατροπή σε μηνύματα μάρκετινγκ και υλικά (όπως ιστοσελίδες και διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα) και η μετέπειτα προσαρμογή τους στον πραγματικό χρόνο. Το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο σημαίνει το να είστε ικανοί να κάνετε αλλαγές βασισμένοι στο πώς οι πελάτες ανταποκρίνονται στις καμπάνιες σας.
Οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο. Τρεις είναι οι βασικοί λόγοι:
1. Η εναλλαγή στρατηγικών μάρκετινγκ είναι απαιτητική διότι οι σχετικές αποφάσεις απαιτούν την έγκριση πολλών παραγόντων. Ακόμα, η υιοθέτηση του μάρκετινγκ πραγματικού χρόνου απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη όλων των συμμετεχόντων.
2. Οι εταιρείες δεν διαθέτουν τα εργαλεία προκειμένου να βλέπουν στατιστικά πραγματικού χρόνου ή να εφαρμόζουν νέες πρακτικές σε πραγματικό χρόνο.
3.Η ιδέα του μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο καθιστά τους ανθρώπους επιφυλακτικούς, διότι δεν έχουν σαφή γνώση του πώς λειτουργεί.
Η διαχείριση διαδικασιών σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιείται σε πολλούς τομείς εκτός του μάρκετινγκ. Οι βιντεοκλήσεις σε πραγματικό χρόνο είναι ένας τυπικός τρόπος συνάντησης εταιρειών πού βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις και έχουν διαφορά ώρας.
Ωστόσο μία έρευνα που διεξήχθη αποκάλυψε ότι μόλις το 7% των ανθρώπων που ασχολούνται με μάρκετινγκ είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας σε πραγματικό χρόνο δεσμεύσεις βάσει δεδομένων, τόσο στο τυπικό όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ, και μόνο 5% αναφέρουν ότι είναι ικανοί να διαγνώσουν την τελική επιρροή αυτών των δεσμεύσεων.
Πώς το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο καλλιεργεί την ανάπτυξη
Όταν διεξάγετε μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο πραγματοποιείτε μικρές αλλαγές αναβάθμισης και βελτιστοποιήσεις συχνά. Συνεχώς καλλιεργείτε και αναβαθμίζετε τους στόχους σας αντί απλώς να τους θέτετε και να τους ξεχνάτε.
Όταν πολλοί άνθρωποι σκέφτονται δραστηριότητες του μάρκετινγκ, σκέφτονται για πλήρεις ανακατατάξεις ιστοσελίδων ή τεράστιες καμπάνιες που απαιτούν πολύ χρόνο. Και όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι σκέφτονται το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο πιστεύουν ότι σημαίνει συμπίεση όλης αυτής της δουλειάς σε ένα πολύ μικρό σκέλος χρόνου. Αυτή η λανθασμένη εντύπωση εύλογα προκαλεί φόβο.
Ουσιαστικά το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο δεν περιλαμβάνει τη σύμπτυξη εργασιών μέσα σε μία μέρα. Αφορά περισσότερο τη συμπλήρωση μιας μεγάλης καμπάνιας με μικρά βήματα τα οποία μπορούν να πραγματωθούν κάθε μέρα. Αυτό συμβάλλει στην ανάπτυξη των εταιρειών καθώς αντί να ξανά δημιουργούν σχεδιαγράμματα εικόνων ή να προσθέτουν ολόκληρες σελίδες, αποσκοπούν σε μικρότερες αλλαγές όπως γλωσσική τροποποίηση.