espa banner
5 symvoules gia diadiktiakous topous gia kaue logisti

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Μπορεί να είστε στην αρχή του ταξιδιού σας ή ίσως έχετε φτάσει μέχρι και να καταχωρήσετε ένα domain name και να αρχίσετε την ανάπτυξη του δικτυακού τόπου και στη συνέχεια θα φτάσετε στη κενή σελίδα του ιστοτόπου και δεν θα έχετε ιδέα τι να κάνετε. Είναι δύσκολο να καταλάβετε ποιες είναι οι σημαντικότερες πτυχές μιας ιστοσελίδας και αν πρέπει να ξοδεύετε πολύτιμο χρόνο για να κάνετε κάθε ένα από τα πράγματα ή απλά να προσλάβετε έναν copywriter ή έναν τρομερό προγραμματιστή ιστού για να σας βοηθήσει. Ξέρετε ότι έχoυν την εμπειρία για να σας υποστηρίξουν (εφόσον τους έχετε επιλέξει προσεκτικά), αλλά αναρωτιέστε τι είδους Online παρουσία θα πρέπει να έχετε. Ξέρετε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων ψάχνει σε απευθείας σύνδεση για να δει ποιοι τύποι Λογιστών υπάρχουν, αλλά δεν έχετε ιδέα πώς να κάνετε αυτούς τους επισκέπτες να μετατραπούν σε πελάτες που πληρώνουν. Ακολουθούν τα κορυφαία 5 στοιχεία και τι πρέπει να έχετε προσέξει στην κατασκευή ιστοσελίδας λογιστικού γραφείου..

 

1. Υπηρεσίες που προσφέρονται

Το απόλυτο πρώτο πράγμα που οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν κατά την πλοήγηση στον ιστότοπό σας είναι συγκεκριμένα ποιες υπηρεσίες προσφέρετε. Ψάχνουν για κάτι πολύ συγκεκριμένο, έτσι πρέπει επίσης να είστε πολύ συγκεκριμένοι σε αυτό που προσφέρετε. Εάν είστε φοροτεχνικός- λογιστής, βεβαιωθείτε ότι είναι πολύ σαφές, ώστε να μην υπάρχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Εάν κάνετε μόνο τη λογιστική, επισημάνετε ποιες επιχειρήσεις θα εξυπηρετήσετε και πώς η τεχνογνωσία σας θα τους βοηθήσει στην επιχείρησή σας.

 

2. Σχετικά με σας

Όταν ένας μελλοντικός πελάτης θα σκεφτεί να συνεργαστεί μαζί σας, θα θέλει να μάθει κάποια βασικά στοιχεία για το πρόσωπο πίσω από την επιχείρηση. Αυτός είναι η ώρα σας για να εντυπωσιάσετε. Επισημάνετε μερικά κορυφαία επιτεύγματα που σας έφεραν στο σημείο όπου βρίσκεστε σήμερα! Επισημάνετε την εμπειρία σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε δείξει τι είναι μοναδικό για τον εαυτό σας. Αλλά, πάνω απ ‘όλα, βεβαιωθείτε ότι γράφετε αυτό το προσανατολισμό προς κάποιον στην αγορά σας.

 

3. Ένας τόπος για να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες

Ένα από τα πράγματα που είδα είναι ότι μια λογιστική εταιρεία είχε έναν σύνδεσμο στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, με την ιστοσελίδα σας. Αυτό δεν ήταν μόνο λαμπρό, αλλά το κάνει πολύ πιο εύκολο για τους πελάτες καθώς και για τη διαχείριση του ημερολογίου σας. Δεν είναι μόνο ένας τόπος που μπορώ να κατευθύνω πιθανούς πελάτες, αλλά βοηθά επίσης με το SEO σας.

 

4. Δημοσιεύσεις στο blog

Όταν κάποιος πλοηγείται στον ιστότοπό σας, πρέπει να δει τι είδους άτομο είστε – και ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το επιτύχετε είναι να γράψετε αναρτήσεις ιστολογίου για να δείξετε την εμπειρία σας. Αρκετές φορές θα εξηγήσετε κάτι στο blog σας που χρειάζεται ο πελάτης – αλλά, δεν θα τους οδηγήσει να το κάνουν αυτοί, θα σας προσλάβουν για να φροντίσετε εσείς το έργο. Όλα αυτά επειδή γράψατε μια ανάρτηση ιστολογίου (blog) για αυτό.

 

5. Testimonials (κριτικές)

Οι πιθανοί πελάτες θέλουν να ακούσουν από άλλους ανθρώπους για εσάς. Εάν οι μαρτυρίες είναι εξαιρετικά συγκεκριμένες, αυτό είναι ακόμη καλύτερο. Όταν ένας πελάτης σας λέει ότι σας ευχαριστεί – αυτή είναι η στιγμή που μπορείτε να ζητήσετε ευγενικά ένα σχόλιο γραπτώς.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι