5 τρόποι για να κάνετε μια ιστοσελίδα μουσικού συγκροτήματος να λειτουργεί

Μια ελκυστική και εύκολη πλοήγηση στην ιστοσελίδα αποτελεί ουσιαστικό μέρος της ηλεκτρονικής παρουσίας στην μουσική. Είναι ένα μέρος για να παρουσιάσετε τον εαυτό σας, να πουλήσετε εισιτήρια και να συνδέσετε τη μουσική σας σε νέους και υπάρχοντες οπαδούς.
Αλλά τι κάνει καλό έναν ιστοχώρο συγκροτήματος; Έχουμε συλλέξει αυτά που πιστεύουμε ότι είναι τα βασικά συστατικά για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του.
5 συμβουλές για να ακολουθήσετε:
1. Αποκτήστε το σωστό όνομα χώρου (domain name)
Η απόκτηση ενός κατάλληλου ονόματος για την κατασκευή ιστοσελίδας μουσικού συγκροτήματος θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, καθώς θα κάνει πολύ πιο εύκολη την εύρεση του site σας. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να προσπαθήσετε να εξασφαλίσετε το dot gr σας (.gr) χωρίς καμία παύλα ή υπογράμμιση. Εάν είναι δυνατόν, να αποφύγετε τις ασαφείς ή περιφερειακές περιοχές TLDs (top-level domains) και προσπαθήστε να αποκτήσετε ένα όνομα στην ίδια (ή πολύ παρόμοια) μορφή με τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας για λόγους συνέχειας. Υπάρχουν πολλοί καταχωρητές χώρου και πάροχοι φιλοξενίας ιστοσελίδων εκεί έξω, αλλά καλή ιδέα είναι να περάσετε από μια γνωστή, αξιόπιστη εταιρεία.
2. Χρησιμοποιήστε απλό, ελκυστικό σχεδιασμό
Ο ιστότοπός σας πρέπει να αντιπροσωπεύει εσάς και τη μουσική σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι φαίνεται κομψός και επαγγελματικός. Υπάρχουν πολλές απλές επιλογές χαμηλού κόστους για το σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Διατηρήστε το σχεδιασμό σας απλό. Θέλετε οι fan σας να είναι σε θέση να βρουν αμέσως αυτό που ψάχνουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από την άφιξή τους στον ιστότοπό σας, είτε πρόκειται για μουσική, είτε για ημερομηνίες περιοδείας κλπ. που μας οδηγεί στο επόμενο σημαντικό σημείο.
3. Βάλτε ουσιαστικό περιεχόμενο στην αρχική σελίδα σας
Κάντε την αρχική σας σελίδα όσο το δυνατόν πιο ενημερωτική και συναρπαστική μπορείτε. Οι fan σας, οι bloggers ή οι δημοσιογράφοι δεν θέλουν να ξοδέψουν χρόνο πλοηγώντας σε έναν πολύπλοκο ιστότοπο για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται εκείνη τη στιγμή. Παραθέτουμε τι πρέπει να παρουσιάσετε:
➔ Μουσική & συνδέσεις (links)
➔ Ημερομηνίες συναυλιών
➔ Καταχώρηση αλληλογραφίας (mail)
➔ Συνδέσεις κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media)
➔ Ένα σύντομο βιογραφικό
Θα ανακαλύψουμε κάποιες από αυτές τις λειτουργίες λίγο πιο λεπτομερώς. Μπορείτε, φυσικά, να συμπεριλάβετε μια γραμμή πλοήγησης στο πάνω μέρος σε όλλες περιοχές του ιστότοπού σας με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη μουσική, τις εκπομπές, την ιστορία, τις εμπνεύσεις κλπ.
4. Συμπεριλάβετε μια φόρμα εγγραφής στη λίστα αλληλογραφίας
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) είναι ακόμα ένα από τα καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ. Η ανάρτηση του κοινωνικού σας μηνύματος συχνά δεν θα προσεγγίσει όλους τους οπαδούς σας, αλλά εάν έχετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ενός από αυτούς, έχετε μια άμεση γραμμή για να τον συνδέσετε τη νέα σας μουσική. Έχετε μια εμφανώς τοποθετημένη λίστα εγγραφής στην αρχική σας σελίδα. Θα μπορούσατε να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να καταχωρήσουν τα email τους δίνοντάς τους κάποιο είδος κινήτρου, για παράδειγμα, δωρεάν λήψη κομματιού, εισιτήρια προτεραιότητας ή εκπτώσεις για merchandising. Ότι νομίζετε ότι θα προσελκύσει τους ακροατές σας εκείνη την εποχή.
5. Συνδέσεις με τα social
Ένα μεγάλο κοινωνικό αποτέλεσμα δεν είναι τα πάντα, αλλά βοηθάει όταν πρόκειται να πάρει νέους οπαδούς ή άτομα που το κάνουν μόδα, και με αυτόν τον τρόπο δίνει στην μουσική σου μια μεγάλη ευκαιρία. Έτσι, είναι σημαντικό να κατευθύνετε τους ανθρώπους να σας ακολουθούν και να συμμετέχουν μαζί σας στις σελίδες των social media. Θα μπορούσατε απλά να συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τις κοινωνικές σας σελίδες (social pages) στην κορυφή της αρχικής σας σελίδας εκτός εάν υπάρχουν άλλοι, πιο καινοτόμοι τρόποι για να ενισχύσετε τα αποτελέσματά σας.