espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όσον αφορά τον σχεδιασμό ιστοτόπου ενός εστιατορίου, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας. Για παράδειγμα, γιατί οι άνθρωποι θα επισκέπτονταν τον ιστότοπο ενός εστιατορίου- για να ενημερωθούν για το μενού, το εσωτερικό και τις υπηρεσίες που προσφέρονται. Επιπλέον, μπορεί να γίνονται παραγγελίες καθώς και κρατήσεις μέσω αυτού. Κρατώντας αυτά τα πράγματα στο μυαλό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν φανταστικό ιστότοπο εστιατορίου.

Έτσι, παρακάτω θα δείτε πώς να δημιουργήσετε έναν κατάλληλο σχεδιασμό ιστοτόπου για εστιατόρια. Φαίνεται εύκολο, αλλά υπάρχουν μερικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε, για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο εστιατορίου που θα είστε περήφανη για αυτόν.

1. Στοχευμένο Κοινό

Το πρώτο πράγμα είναι να βρείτε το κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε. Εάν υπάρχει ένα πανεπιστήμιο δίπλα στην καφετέριά σας, οι φοιτητές ίσως γίνουν οι καθημερινοί σας πελάτες. Εάν υπάρχει μία επιχείρηση όχι μακριά από το εστιατόριό σας, τότε να αναμένετε στελέχη να δειπνήσουν στον χώρο σας./p>

Ελέγξτε τον περιβάλλοντα χώρο του εστιατορίου σας, για να αποκτήσετε πρόσβαση στην πελατεία του, την ηλικιακή τους ομάδα και τις προτιμήσεις τους, για να καταλήξετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό.

Από τη στιγμή που το κοινό σας έχει οριστεί, μπορείτε να προχωρήσετε στο κεντρικό θέμα. Εάν είναι μία καφετέρια για φοιτητές, ένας καθαρός και φωτεινός σχεδιασμός θα είναι μία τέλεια επιλογή. Αλλά εάν προσπαθείτε να εμπλακείτε με ανώτερα στελέχη, επιλέξτε ένα στιλ πιο κομψό κι επαγγελματικό.

Μπορείτε, επίσης, να κανονίσετε ΄΄ happy hours΄΄ ή άλλες εκπτώσεις για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε μία επιπλέον σελίδα στον ιστότοπο, εικόνα slider ή αναδύομενο παράθυρο για μία σύντομη περιγραφή σχετικά με αυτό.

2. Διατηρήστε το απλό

Ο κύριος σκοπός σας στην  κατασκευή ιστοσελίδας πρέπει να είναι η απλότητα και ένας φιλικός στον χρήστη σχεδιασμός. Εάν ένας χρήστης δεν βρίσκει αυτό που ψάχνει σε τρία κλικ, θα καταλήξει στο να αφήσει τον ιστότοπό σας και να κοιτάξει για άλλες επιλογές./p>

Κάθε καλός ιστότοπος εστιατορίου πρέπει να περιλαμβάνει σημαντικές και χρήσιμες σελίδες, όπως αρχική σελίδα, μενού, σελίδα ΄΄Σχετικά με εμάς΄΄και μία φόρμα επικοινωνίας.  Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργήσετε όλες αυτές τις σελίδες, γιατί αυτές ο ιστότοπός σας δεν θα είναι ποτέ ολοκληρωμένος.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μία σελίδα με κριτική ή γενικά με σχόλια από εμπειρίες πελατών με σκοπό να δείξετε στους επισκέπτες σας τι λένε οι άλλοι άνθρωποι σχετικά με το εστιατόριό σας.

3. Χρωματικός Συνδυασμός

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι η χρωματική παλέτα των περισσότερων ιστοτόπων εστιατορίου αποτελείται από τέσσερα βασικά χρώματα: καφέ, άσπρο, μαύρο και κόκκινο. Στις μέρες μας, μπορείτε να δείτε πολλά χρώματα στους ιστοτόπους εστιατορίων, αλλά αυτά τα τέσσερα βασικά χρώματα επιλέχθηκαν για κάποιο λόγο.

Το καφέ χρώμα συμβολίζει αξιοπιστία, σταθερότητα και πίστη στην παράδοση.

Το άσπρο δίνει ένα αίσθημα φρεσκάδας, αγνότητας κι ελευθερίας.

Το μαύρο είναι συνδεδεμένο με το μυστήριο και την δύναμη της δημιουργικότητας. Επιπλέον, οι φωτογραφίες των φαγητών φαίνονται υπέροχες σε μαύρο φόντο.

Το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιείται συχνά από εστιατόρια γρήγορων φαγητών, αφού είναι σύμβολο επείγουσας ανάγκης και τραβάει την προσοχή καλύτερα από τα άλλα. Προσπαθήστε πάντα να λαμβάνετε υπόψιν σας το γεγονός ότι τα χρώματα επηρεάζουν την συμπεριφορά του χρήστη και χρησιμοποιείστε αυτή τη γνώση προς όφελός σας.

4. Εύχρηστη φόρμα επικοινωνίας

Ο ιστότοπος του εστιατορίου σας πρέπει να έχει μία εύχρηστη φόρμα επικοινωνίας ή σχολίων. Δεν είναι αρκετό το να αφήσετε απλά μία διεύθυνση email ή ένα κινητό τηλέφωνο στη σελίδα επικοινωνίας. Μία φόρμα επικοινωνίας σας επιτρέπει να προσθέσετε πεδία, που θα βοηθήσουν στο να περιοριστούν οι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι προσπαθούν να έρθουν σε επαφή μαζί σας.

Επίσης, μην ξεχνάτε να επισυνάπτετε έναν χάρτη στη φόρμα, για να δείξετε την τοποθεσία του εστιατορίου σας, που θα απομακρύνει τις ερωτήσεις σχετικά με την τοποθεσία του εστιατορίου σας.

5. Παραμείνετε κοινωνικοί

Υπάρχουν πολλά κοινωνικά μέσα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κοινοποιήσετε πληροφορίες και να βρείτε πιθανούς πελάτες. Αφήστε τους επισκέπτες σας να ακολουθούν τα νέα σας, τις ενημερώσεις σας ακόμα και το προσωπικό, μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος προώθησης. Είναι βασικό, όμως, να παραμένετε ανοιχτοί στην επικοινωνία, να είστε φιλικοί με τους πελάτες σας και να παρέχετε την καλύτερη υπηρεσία.

Θα μπορούσατε, ακόμη, να κοινοποιήσετε πληροφορίες που είναι πραγματικά χρήσιμες και ενδιαφέρουσες για το κοινό που έχετε στοχεύσει. Για παράδειγμα, τους κανόνες της σωστής διατροφής με αντίστοιχα πιάτα από το μενού σας.

6. Υψηλής Ποιότητας Εικόνες

Ένα πράγμα που μπορεί να φέρει πελάτες στο εστιατόριό σας είναι οι εικόνες. Οι εικόνες του φαγητού, της ατμόσφαιρας ακόμα και των επίπλων ή των σκευών μπορούν να κάνουν την διαφορά. Από αυτή την άποψη, οι μεγάλες φωτογραφίες στο φόντο, είναι μία υπέροχη επιλογή για τον σχεδιασμό ιστοτόπων εστιατορίων.

Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε μερικές υψηλής ποιότητας εικόνες στο μενού της σελίδας, με σκοπό να δείξετε πως μοιάζουν τα πιάτα σας. Κάντε τις εικόνες σας ΄΄νόστιμες΄΄, υποτίθεται ότι προκαλούν όρεξη.

Οι εικόνες των φαγητών σας, πρέπει να είναι τόσο ελκυστικές και ρεαλιστικές, ώστε να ξυπνούν την επιθυμία των επισκεπτών να μπουν στο εστιατόριο σας και να δοκιμάσουν τις γεύσεις σας.

7. Μία Καλή Σελίδα ΄΄ Σχετικά με Εμάς΄΄

Η σελίδα ΄΄Σχετικά με Εμάς΄΄ πρέπει να είναι μοναδική και να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από το πλήθος.

Προσπαθήστε να βγάλετε την προσωπικότητά σας προς τα έξω. Ακόμη, να δείξετε στους πελάτες σας πόσο φιλικοί και επαγγελματίες είναι τα άτομα της ομάδα σας.

Επισημάνετε τα κύρια σημεία με έντονη γραμματοσειρά. Αυτό θα βοηθήσει εκτός των άλλων και στην καλύτερη κατανόηση αυτών.

Έξτρα Συμβουλή: Τοποθέτηση Λογοτύπου

Σύμφωνα με έρευνα, όταν ένα άτομο ανοίγει έναν ιστότοπο, το μάτι του πηγαίνει από τα αριστερά στα δεξιά. Οι άνθρωποι είναι συνηθισμένοι να διαβάζουν με αυτόν τον τρόπο.

Έτσι, το καλύτερο σημείο να τοποθετήσετε ένα λογότυπο είναι η αριστερή πάνω γωνία.

Επίλογος

Αυτές οι συμβουλές έχουν σχεδιαστεί για αρχάριους, αλλά ίσως βοηθήσουν και τους επαγγελματίες. Προσδιορίστε τους στόχους σας και προσπαθήστε να τους πετύχετε με τη βοήθεια του ιστοτόπου σας. Θυμηθείτε ότι η τελειότητα είναι ένα ταξίδι, όχι ο προορισμός.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι