espa banner
κατασκευή και προώθηση eshop στα αποτελέσματα αναζήτησης

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Η οικοδόμηση μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης αποτελεί το πιο δύσκολο κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Ωστόσο μια ακόμα πρόκληση παραμένει η μεθόδευση των  κατάλληλων εργαλείων για την εν συνεχεία σωστή ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Πώς μπορείτε να πετύχετε;

 

  1. Email marketing campaigns

Ξεκινήστε με τη δημιουργία μιας λίστας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα απαιτήσει χρόνο και υπομονή, αλλά θα αποδώσει μακροπρόθεσμα. Μόλις καταρτίσετε μια λίστα, δείξτε στο κοινό σας τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να σας επιλέξουν. Δοκιμάστε όλες τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως για παράδειγμα επιβράβευση πελατών και χρησιμοποιήστε τα e-mails για να προωθήσετε τα δυνατότερα σημεία της επιχείρησής σας

 

  1. Σχεδιάστε την στρατηγική σας SEO

Πάντα, η επιτυχία στην κατασκευή eshop ή ιστοσελίδας  ολοκληρώνεται την εμφάνιση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η αναζήτηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες, ανεξάρτητα από το αν σας βρίσκουν μέσω πληρωμένων διαφημίσεων ή οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για να ταξινομηθείτε υψηλά στην οργανική αναζήτηση, θα πρέπει να έχετε ποικιλία content υψηλής ποιότητας. Μπορείτε επίσης να επενδύσετε σε μια διαφήμιση SEO, να δοκιμάσετε διάφορες στρατηγικές και να παρακολουθήσετε την απόδοσή τους.

 

  1. Επωφεληθείτε από τη δύναμη των Social media

Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι υποχρεωτική εάν θέλετε να έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση. Ξεκινήστε ανακαλύπτοντας ποια κοινωνικά δίκτυα λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας. Προωθήστε τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων σας στις δημοσιεύσεις σας, σε blog, σε ενημερωτικά δελτία και σε άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

  1. Content marketing

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο. Μην εστιάζετε σε έναν μόνο τύπο περιεχομένου, αλλά δοκιμάστε διάφορους τύπους content μέχρι να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας. Υπάρχουν πολλοί τύποι περιεχομένου για να επιλέξετε: infographics, βίντεο, webinars, case studies, blog posts, podcasts κ.λπ. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, προσπαθήστε να προσεγγίσετε ένα κοινό εκτός από αυτό που στοχεύετε άμεσα, για να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους χρήστες στην επιχείρησή σας.

 

  1. Προσφορές και εκπτώσεις

Ακόμα και τα πιο μικρά κίνητρα μπορούν να παρακινήσουν τους πελάτες να σας προτιμήσουν. Τέτοια κίνητρα θα μπορούσαν να είναι μια έκπτωση, μια προώθηση πακέτου, ένα δώρο ή μια δωρεάν δοκιμή ανά μήνα. Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο διεξαγωγής διαγωνισμών από καιρό σε καιρό, για να δείξετε στους πελάτες ότι τους εκτιμάτε.

 

  1. Affiliate marketing

To affiliate marketing αποτελεί μια σπουδαία ευκαιρία εισροής εσόδων. Μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας γρηγορότερα, καθώς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το δίκτυο που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας και να προσφέρετε στους συνεργάτες σας τα στοιχεία που χρειάζονται για να προωθήσουν τα προϊόντα σας.

 

  1. CRO (Conversion rate optimization)

Αναλύστε τη διαδικασία πωλήσεων για να δείτε αν οι επισκέπτες αλλάζουν γνώμη κατά τη διαδικασία της αγοράς, και στη συνέχεια να αφαιρέσετε τυχόν εμπόδια που αντιμετωπίζετε. Δοκιμάστε μερικές από τις λειτουργίες του ιστότοπού σας, τις σελίδες προορισμού, τα αντίγραφα προϊόντων και τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση, για να δείτε τι βελτιώνει τις πωλήσεις. Για να βελτιώσετε την εικόνα σας, πρέπει να καθορίσετε τι σας κρατά πίσω και το CRO σας βοηθά αποτελεσματικά σε αυτόν τον τομέα

 

  1. Mobility

Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να έχουν έναν ιστότοπο που δεν είναι mobile friendly. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι αγοραστές στο διαδίκτυο πραγματοποιούν έρευνες από τα κινητά τηλέφωνά τους προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά.. Έτσι, αν θέλετε να κερδίσετε πελάτες, πρέπει να τους αφήσετε να έχουν πρόσβαση στην επιχείρησή σας από συσκευές που χωράνε στις τσέπες τους.

 

  1. Δημιουργήστε μια κοινότητα γύρω από το brand σας

Ίσως να πιστεύετε ότι η δημιουργία μίας κοινότητας σε σχέση με το brand σας δεν είναι εφικτή εάν μιλάμε για B2B. Πολλές από τις πιο επιτυχημένες μάρκες ωστόσο έχουν δημιουργήσει τις δικές τους  ισχυρές κοινότητες. Αρχίστε συγκεντρώνοντας μικρές ομάδες ανθρώπων που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με την επιχείρησή σας και αξιοποιήστε το δυναμικό τους.

 

  1. Στοχεύστε ψηλά

Μην περιορίζετε την επιχείρησή σας σε μια χώρα ή μια ήπειρο, αλλά προσπαθείτε να πουλήσετε πέρα από την τοπική αγορά. Αυτός είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να επεκτείνετε τη λίστα των πελατών σας και κατά συνέπεια, τα έσοδά σας. Η προσέγγιση των πελατών παγκοσμίως μπορεί να εκτοξεύσει τις μικρές επιχειρήσεις και να αυξήσει τη δημοτικότητά τους.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι