espa banner
δημιουργία τίτλων περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η σύνταξη περιεχομένου υψηλής ποιότητας είναι σημαντική, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν θεωρούν πόσο σημαντική είναι η δημιουργία των αντίστοιχων τίτλων. Η σύνταξη ενός σωστού τίτλου είναι μια σημαντική πτυχή για να γίνει πιο ελκυστικό το περιεχόμενό σας στους αναγνώστες. Ο τίτλος του περιεχομένου σας είναι το πρώτο πράγμα στην κατασκευή ιστοσελίδων που βλέπει το κοινό, είτε σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης είτε στα social media. Εάν ο τίτλος δεν τους προσελκύσει για να διαβάσουν το ίδιο το περιεχόμενο, τότε δεν είναι αποδοτικός. Ένας καλός τίτλος πρέπει να είναι σύντομος, συγκεκριμένος και να περιλαμβάνει σχετικές λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν με ακρίβεια το περιεχόμενο, ώστε να τραβήξει το ενδιαφέρον και να αποδώσει τη μέγιστη δυνατή πληροφορία. Παρακάτω ακολουθούν 3 συμβουλές για τη δημιουργία τίτλων περιεχομένου:

  1. Προσθέστε αριθμούς ή στατιστικά στοιχεία στον τίτλο σας

Οι αριθμοί μπορεί να είναι ελκυστικοί για τους αναγνώστες καθώς δηλώνετε ένα σημαντικό γεγονός σε αυτούς ή τους ενημερώνετε ακριβώς πόσες συμβουλές θα μοιραστείτε στο περιεχόμενό σας. Οι αριθμοί, όπως ισχύουν για τα στατιστικά στοιχεία, μπορούν να είναι ένας καλός τρόπος για να συστηθείτε στο κοινό σας ως αρχή στον τομέα στον οποίο βρίσκεστε.

  1. Μπορεί να περιέχει μια ερώτηση

Ένας τίτλος είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε με μια ερώτηση, επειδή τραβάτε την προσοχή του κοινού σας. Όταν χρησιμοποιείτε μια ερώτηση που σας έχει τεθεί είτε στην ενότητα σχολίων άλλων αναρτήσεων σε ένα blog είτε στα social media, δεν την απευθύνετε μόνο σε ένα άτομο, αλλά και σε άλλους που ενδιαφέρονται. Άλλοι άνθρωποι μπορεί να δουν την ερώτηση και να ενδιαφερθούν. Όταν χρησιμοποιείτε μια ερώτηση ως τίτλο για το περιεχόμενό σας, θα πρέπει να σχετίζεται με το περιεχόμενο χωρίς να δίνει την απάντηση. Με αυτόν τον τρόπο, περισσότερες ερωτήσεις θα έρθουν στο μυαλό του αναγνώστη, κάνοντάς τον να θέλει να διαβάσει και να μάθει τις απαντήσεις. Έτσι, θα προβεί σε αλληλεπίδραση με το περιεχόμενό σας και ενδεχομένως να περιηγηθεί και σε παλαιότερες αναρτήσεις σας.

  1. Ο τίτλος πρέπει να παρουσιάζει το περιεχόμενό σας

Αν και αυτό φαίνεται απλό, η σύνοψη του περιεχομένου σας στον τίτλο σας πρέπει είναι αποτελεσματική. Ο τίτλος θα πρέπει να είναι συνεπής με τον τόνο και το ύφος του περιεχομένου για να διασφαλιστεί ότι οι αναγνώστες δεν θα μπερδευτούν ή θα παραπλανηθούν. Επιτρέπει στον αναγνώστη σας να γνωρίζει ακριβώς τι να περιμένει όταν διαβάζει το περιεχόμενό σας. Οι άνθρωποι αυτές τις μέρες είναι απασχολημένοι και ένας ασαφής τίτλος δεν θα τους κινήσει το ενδιαφέρον στις περισσότερες περιπτώσεις. Εάν δεν μπορούν να καταλάβουν τι πρόκειται να διαβάσουν μόνο από τον τίτλο, οι πιθανότητες είναι ότι θα προσπεράσουν το περιεχόμενό σας. Αυτός ο τύπος τίτλου έχει επίσης καλή απόδοση στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχει μια τέχνη για τη δημιουργία τίτλων για το περιεχόμενό σας. Θέλετε να προσελκύσετε αναγνώστες χωρίς να δώσετε πάρα πολλά. Είναι ένας χώρος όπου μπορείτε να είστε δημιουργικοί, βοηθώντας παράλληλα στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης των άρθρων σας. Μην φοβάστε να παίξετε με διαφορετικές ιδέες για τους τίτλους σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι