espa banner
ψηφιακές διαφημίσεις website ή e-shop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όσον αφορά την ψηφιακή διαφήμιση, όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι σημαντικό να βρείτε το σωστό μείγμα. Δεν θα είναι πάντα το ίδιο για κάθε επιχείρηση! Το μείγμα αυτό εξαρτάται από τους στόχους, τον προϋπολογισμό τους, τη φύση του κλάδου και άλλους παράγοντες. Το digital marketing περιλαμβάνει όλες τις μορφές της διαφήμισης στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής ανά κλικ, της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της διαφήμισης προβολής.

  1. Πληρωμή ανά κλικ

Αυτή η ψηφιακή διαφήμιση πληρώνεται όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Το κόστος ανά κλικ ποικίλλει ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και το κόστος εμφάνισης μιας διαφήμισης από την Google με βάση αυτά τα αποτελέσματα. Όπως συμβαίνει με όλες τις μορφές ψηφιακής διαφήμισης, υπάρχει ένα αρχικό κόστος που σχετίζεται με την εκτέλεση καμπανιών. Ωστόσο, μόλις δημιουργήσετε ένα σχέδιο προϋπολογισμού – και στη συνέχεια διαχειριστείτε τα χρήματά σας, θα διαπιστώσετε ότι αυτή η μορφή μπορεί να είναι λιγότερο δαπανηρή από άλλες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Διαφήμιση στα social media

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πιο δημοφιλής μορφή ψηφιακής διαφήμισης. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να προβάλετε την επωνυμία σας. Ακολουθεί μια ματιά σε μερικές από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και τις διαφημίσεις τους:

Facebook: Αυτή η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα κοινό ατόμων που τους αρέσει η σελίδα ή οι σελίδες της ομάδας σας με βάση τα ενδιαφέροντα αυτών των χρηστών (όπως για παράδειγμα αθλητικές ομάδες). Στη συνέχεια, μπορείτε να στοχεύσετε αυτό το κοινό ανά ηλικιακή ομάδα ή φύλο αλλά και ανά τοποθεσία, εάν το επιθυμείτε.

Instagram: Με τη λειτουργία κοινής χρήσης φωτογραφιών του Instagram “ιστορίες”, όπου οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες σε πολλούς λογαριασμούς μέσα σε μία ανάρτηση – είναι αρκετά εύκολο για όποιον ανυπομονεί να γίνει επιτυχημένος χρησιμοποιώντας αυτήν την πλατφόρμα.

  1. Διαφημίσεις προβολής

Αυτή είναι μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης που εμφανίζεται στα websites. Οι μορφές διαφημίσεων προβολής περιλαμβάνουν:

Διαφημίσεις banner: Αυτές οι μεγάλες ορθογώνιες εικόνες έχουν συχνά κείμενο στις άκρες τους. Εμφανίζονται συχνά σε ιστοσελίδες, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για διαφημίσεις σε εφαρμογές κινητών.

Αναδυόμενες διαφημίσεις: Μια αναδυόμενη διαφήμιση ανοίγει σε ένα νέο παράθυρο όταν κάνετε κλικ σε αυτές— συνήθως κινούνται και έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύουν την προσοχή με έντονα χρώματα και γραφικά, όπως κομψά λογότυπα και ειδικά σχεδιασμένα banners.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι