3 Λάθη που πρέπει να αποφύγετε με το πρώτο σας E-Commerce Store
Η έναρξη της πρώτης σας ιστοσελίδας είναι αποθαρρυντική. Είτε πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επιχείρησή σας, είτε για ένα προσωπικό σχέδιο. Για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν διαδικτυακές επιχειρήσεις, δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό να παραμερίσουν αυτά τα διανοητικά εμπόδια. Σκεφτείτε το εξής: οι ηλεκτρονικές αγορές σημείωσαν πρόοδο μιας δεκαετίας τα τελευταία δύο χρόνια και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσουν ποτέ προς τα πίσω.
Λάθος #1: Παραβλέποντας την κύρια ικανότητά σας
Πολλοί λιανοπωλητές βρίσκουν την ιδέα να βάλουν όλα τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο τρομακτική. Πέφτουν στην παγίδα να σκέφτονται ότι πρέπει να έχουν ατελείωτους διαδρόμους, και να το αποτρέπουν πριν καν ξεκινήσουν.
Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι οι πολλές επιλογές είναι συχνά κακό πράγμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι πελάτες εγκαταλείπουν το ηλεκτρονικό τους καλάθι επειδή είναι πολύ δύσκολο να επιλέξουν. Η μεγαλύτερη συμβουλή είναι να επικεντρωθείτε στην ειδικότητά σας. Όταν το φυσικό σας κατάστημα μεταφέρεται στο διαδίκτυο σαν eshop , οι περισσότεροι πελάτες σας θα είναι άνθρωποι που ήδη γνωρίζουν το εμπορικό σας σήμα. Έχετε την υποστήριξή τους, γι’ αυτό προχωρήστε βαθιά στη γνωριμία με τον εαυτό σας. Σκεφτείτε τον ιστότοπό σας με βάση αυτά που κάνετε πραγματικά καλά και επεκταθείτε από εκεί.
Λάθος #2: Καταστρέφοντας τον προϋπολογισμό σας για την κατασκευή
Πάρα πολλοί έμποροι παρασύρονται από τα κουδούνια και τις σφυρίχτρες της τελευταίας και καλύτερης τεχνολογίας στην δημιουργία ιστοσελίδων. Μην ανατινάζετε ολόκληρο τον προϋπολογισμό σας για να χτίσετε έναν κολοσσό που κανείς δεν γνωρίζει. Αντίθετα, φροντίστε να επενδύσετε στο μάρκετινγκ.
Για να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές πρέπει να χρησιμοποιήσουν τον σωστό συνδυασμό τριών μοχλών – μικτό περιθώριο κέρδους, ποσοστό μετατροπής και επισκεψιμότητα. Τα δύο πρώτα είναι δύσκολο να ελεγχθούν από την αρχή, αλλά αυτό που έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο από την αρχή – και αυτό που μπορείτε να ελέγξετε – είναι η κίνηση.
Λάθος #3: Αποδοχή ενός τελειωμένου προϊόντος
Πάρα πολλοί έμποροι υποθέτουν ότι μόλις κατασκευάσουν τον ιστότοπο, η σκληρή δουλειά έχει τελειώσει. Οι ιστότοποι αποτελούν μια απίστευτη ευκαιρία για να μαθαίνετε συνεχώς με ποιον αλληλεπιδράτε. Το να κάνεις σωστά το ηλεκτρονικό εμπόριο σημαίνει να παίζεις το παιχνίδι σε βάθος χρόνου, να μαθαίνεις από κάθε επανάληψη και να βελτιώνεσαι με την πάροδο του χρόνου. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ένας καλός ιστότοπος αποτυπώνει την ουσία της μάρκας σας και αντανακλά την ιστορία πίσω από το κατάστημα. Τα καλά εμπορικά σήματα εξελίσσονται πάντα για να παραμείνουν επίκαιρα, οπότε τι μήνυμα στέλνει ένας ιστότοπος που δεν αλλάζει ποτέ.