Χρειάζεστε ένα ισχυρότερο Brand Identity; Μία λέξη: Στρατηγική
#1 – Blog επισκεπτών
Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας είναι να φιλοξενείτε bloggers όσο πιο συχνά μπορείτε σε όσο το δυνατόν περισσότερα ιστολόγια του κλάδου σας. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να καθιερωθείτε ως ηγέτης στον κλάδο, αλλά, το πιο σημαντικό, βοηθά τους ανθρώπους να σας γνωρίσουν εσάς και το brand σας μέσα από την προώθηση – κατασκευή blog ιστοσελίδων. Το guest blogging απαιτεί πολλή δουλειά.. Πληρώνεστε με την έκθεση, αλλά σε ορισμένους κλάδους, είναι πραγματικά ένας απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να γνωστοποιήσετε το όνομά σας και το όνομα της επιχείρησής σας .
#2 – Μιλήστε σε εκδηλώσεις του κλάδου σας
Αυτό είναι πολύ συγκεκριμένο για τον κλάδο, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει εμπορικές εκθέσεις, συνέδρια, εκθέσεις και μια ποικιλία άλλων εκδηλώσεων. Η βασική ιδέα είναι υγιής και οικονομικά αποδοτική – κάθε βιομηχανία έχει κάποια μεγάλη εκδήλωση, και αν μπορέσετε να ανεβείτε στη σκηνή, έχετε ξαφνικά παρουσιάσει σε ένα σωρό ανθρώπους, το εμπορικό σας σήμα με μεγάλο τρόπο.
#3 – Συμμετέχετε στην κοινότητά σας
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επωνυμίας σας, τίποτα δεν ζεσταίνει την καρδιά όσο η κοινωνική προσφορά. Αυτό μπορεί να έχει πολλές μορφές, αλλά ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε είναι να βγείτε εσείς και η ομάδα σας στην κοινότητά σας, φυσικά, και να κάνετε κάτι που έχει άμεσο αντίκτυπο. Το κάνετε αυτό δωρεάν, βγάζετε φωτογραφίες στην πορεία, και στο τέλος εκπληρώνετε δύο στόχους:
Οι άνθρωποι στην κοινότητά σας σας βλέπουν και σας γνωρίζουν με θετικό τρόπο
Δημιουργείτε μια πληθώρα περιεχομένου που μπορείτε να μοιράζεστε για εβδομάδες ή μήνες
#4 – Εκτελέστε μερικές διαφημίσεις
Πιθανότατα θα χρειαστεί να πληρώσετε κάποια χρήματα στην προσπάθειά σας για την αναγνωρισιμότητα του brand σας μετά την κατασκευή του eshop σας , είτε με τη μορφή στοχευμένης διαφήμισης στα social media ή αναζήτησης, είτε με ραδιοφωνικές διαφημίσεις, τηλεοπτικές διαφημίσεις, μια εκστρατεία άμεσης αλληλογραφίας. Να είστε προσεκτικοί, ειδικά αν είστε ένα μικρό brand – η ψηφιακή τεχνολογία θα είναι πιθανώς πολύ φθηνότερη και πολύ πιο αποτελεσματική, και η πληρωμή για παραδοσιακές μορφές marketing όταν υπάρχουν μερικοί μεγάλοι παίκτες που στριμώχνουν την αγορά, συχνά ενέχει τον κίνδυνο η διαφήμισή σας να μην κάνει τίποτα περισσότερο από το να ενισχύει τα νούμερά τους.
Στο τέλος της ημέρας, η αναγνωρισιμότητα του brand απαιτεί χρόνο. Πρέπει να είστε σε θέση να εξισορροπήσετε αυτή τη στρατηγική στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής marketing.