10 Τρικ για να Παράγετε Website Leads
Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις θέλουν το website τους να παράγει ‘leads’ αλλά δυστυχώς τα περισσότερα websites των μικρών επιχειρήσεων δεν είναι χτισμένα για να το κάνουν αυτό. Εδώ είναι τα 10 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την παραγωγική δύναμη των ‘leads’ στο website σας, αρχίζοντας άμεσα.
1. Γίνετε φιλικοί προς τα κινητά
Το να έχετε ένα website φιλικό προς τα κινητά είναι πολύ σημαντικό. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Internet μέσω κινητών τηλεφώνων παρά υπολογιστών και το χάσμα διευρύνεται. Θα αποκτήσετε μεγάλο mobile traffic και ‘leads’ με το να παραδίδετε στους mobile χρήστες μια εξαιρετική website εμπειρία. Επίσης, ένα φιλικό προς τα κινητά website θα βοηθήσει στην online ορατότητα. Το ‘converting’ σε ένα φιλικό προς τα κινητά website μπορεί να είναι επίσης αρκετά οικονομικά προσιτό, ανάλογα με τη πλατφόρμα και το σχεδιασμό του τωρινού σας website.
2. Εμφανής τηλεφωνικός αριθμός
Κατασκευάστε το website σας μεγάλο και έντονο στη κορυφή της κάθε σελίδας του και για το mobile viewing, να έχετε ένα interactive εικονίδιο τηλεφώνου σταθερό στο πάνω μέρος της σελίδας. Αναμένεται ότι ειδικά σε mobile συσκευές, θα θελήσουν να σας καλέσουν παρά να συμπληρώσουν μια φόρμα. Κάντε το πανεύκολο γι’ αυτούς.
3. Κάντε τις φόρμες απλές και να μπορούν να βρεθούν εύκολα
Τα links σε φόρμες αιτημάτων θα πρέπει επίσης να είναι σε εμφανές σημείο σε όλες τις σελίδες επειδή δεν μπορείτε να ξέρετε πότε έναν επισκέπτης θα θελήσει να προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας ενώ διαβάζει το website σας. Κρατήστε τα υποχρεωτικά πεδία στο μίνιμουμ και κάντε τα πεδία των φορμών αρκετά μεγάλα για εύκολη πρόσβαση από τα κινητά. Ξανά, η όλη ιδέα είναι το να κάνετε εύκολο για τους επισκέπτες σας το να ρωτήσουν!
4. Δώστε στο site σας μια στέρεα SEO βάση
Πριν ξοδέψετε έστω και ένα ευρώ στο SEO, σιγουρευτείτε ότι το website σας είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει μια τέτοια καμπάνια. Και το πιο σημαντικό: δώστε σε κάθε σελίδα ένα μοναδικό tag τίτλου με σημαντικά keywords και να υπάρχει μια ξεκάθαρη δομή πλοήγησης. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι μοναδικό και χρήσιμο και βάλτε τον developer του website σας να τρέξει ένα διαγνωστικό τεστ έτσι ώστε να ταυτοποιήσει και να διορθώσει τεχνικά προβλήματα στο SEO.
5. Γράψτε περιεχόμενο προσανατολισμένο προς το όφελος του επισκέπτη
Επικεντρώστε το περιεχόμενο σας στο πως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας λύνουν προβλήματα για τους πελάτες. Όταν οι επισκέπτες έρχονται στο website σας, θέλουν να βρουν γρήγορα αν έχετε αυτό που ψάχνουν και αν ναι γιατί είστε η καλύτερη επιλογή. Πρέπει να περνάτε αυτά τα μηνύματα γρήγορα: αν οι επισκέπτες δεν μπορέσουν να το αντιληφθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, θα πάνε στο website του ανταγωνιστή σας.
6. Χρησιμοποιείστε πολύ λευκό χώρο
Ο πηγμένος σχεδιασμός της σελίδας μοιάζει ερασιτεχνικός και ανοργάνωτος. Ο λευκός χώρος εκφράζει τεχνογνωσία και οργάνωση. Ποια εικόνα θα θέλατε να προβάλλει τις προοπτικές της επιχείρησης σας;
7. Χρησιμοποιήστε custom εικόνες
Γίνετε δημιουργικοί και δείξτε επαγγελματικές φωτογραφίες του προσωπικού σας και των εγκαταστάσεων σας, εάν είναι αυτό δυνατό. Αυτό κάνει την επιχείρηση σας να φαίνεται πραγματική και προσωπική, κάτι το οποίο προσελκύει ‘leads’.
8. Δώστε μια μεγάλη προσφορά
Δίνετε στους επισκέπτες σας ένα καλό λόγο για να ρωτήσουν; Οι οικονομικές προσδοκίες χρειάζονται πάντα μια μικρή ώθηση. Το εταιρικό website δεν είναι μέρος για διακριτικότητα, γι’ αυτό προσφέρετε κάτι αξίας όπως 100 € έκπτωση ή ένα δωρεάν μήνα υπηρεσιών.
9. Ελέγξτε τις ερωτήσεις που σας θέτουν
Το website σας μπορεί να παράγει περισσότερα ‘leads’ απ’ ότι νομίζετε. Ο μόνος τρόπος για να ξέρετε είναι να παρακολουθήσετε τις ερωτήσεις μέσω τηλεφώνου και φόρμας. Αυτό μπορεί να γίνει λίγο δύσκολο, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι ο website developer σας έχει εγκαταστήσει το ‘tracking’ σωστά.
10. Να ελέγχετε τα analytics και να κάνετε μικροδιορθώσεις
Εν τέλει, επιθεωρείστε τα analytics του website σας για να δείτε τι κάνουν οι επισκέπτες σας. Οι σελίδες με μικρό χρονικό διάστημα επισκέψεων μπορεί να χρειάζονται καλύτερο περιεχόμενο. Οι σελίδες με μεγάλο χρονικό διάστημα επισκέψεων μπορούν να παράγουν περισσότερα ‘leads’ με μια πιο δυνατή προσφορά. Αν αναλύσετε τη συμπεριφορά του χρήστη, μπορείτε να βελτιώνετε συνεχώς το site σας κάνοντας το μια μηχανή παραγωγής ‘lead’. Θα πάρει χρόνο, αλλά αξίζει το κόπο.