Offline εναντίον Online Marketing
Γιατί συνεχίζεται η συζήτηση σχετικά με το Offline Marketing; Από την έλευση του Διαδικτύου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, εμπειρογνώμονες του μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου συζητούν διαρκώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του offline σε σχέση με το online marketing μέσω ιστοσελίδων και social media.
Η αλήθεια είναι, όταν συζητάμε για το offline σε σχέση με το online marketing, και οι δύο στρατηγικές μέθοδοι έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Και τα δύο μέσα παρέχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα και οφέλη που το άλλο δεν παρέχει. Όταν συνδυάζονται σε ένα αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ, οι δύο μέθοδοι μπορούν να βοηθήσουν η μία την άλλη, υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτετε τον προϋπολογισμό για να υποστηρίξετε τις προσπάθειες και στις δύο αρένες. Ωστόσο, τα παλιά επιχειρήματα σχετικά με το Offline μάρκετινγκ, δεν ισχύουν στον ίδιο βαθμό, δεκαετίες μετά την πρώτη αλλαγή του Internet στον κόσμο των επιχειρήσεων.
Για τον ιδιοκτήτη μιας μικρής ατομικής επιχείρησης, ο αναγκαστικά περιορισμένος προϋπολογισμός δημιουργεί μεγάλο δίλλημα σχετικά με το αν θα πρέπει να υιοθετηθεί το offline ή το online marketing. Οι μικροί προϋπολογισμοί και τα περιορισμένα κεφάλαια εκκίνησης απαιτούν την εξεύρεση των λιγότερο δαπανηρών μεθόδων για την εμπορία προϊόντων και υπηρεσιών.
Καθώς όλο και περισσότεροι αγοραστές αναζητούν στο Διαδίκτυο ιστοσελίδες με πληροφορίες και λύσεις στις ανάγκες τους, τα επιχειρήματα που παρουσιάζονται για το offline σε σχέση με το online marketing φαίνεται πως έχουν όλο και μικρότερη σημασία. Σήμερα, οι καταναλωτές καταφεύγουν στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους, και όχι στον τηλεφωνικό κατάλογο. Αναζητούν σε απευθείας σύνδεση τα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, αντί να παρακολουθούν τηλεοπτικές διαφημίσεις ή να συμβουλεύονται τα διαφημιστικά φυλλάδια. Ως εκ τούτου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με γνώση του μάρκετινγκ Διαδικτύου κερδίζουν ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα έναντι εκείνων που επικεντρώνονται στους χώρους του offline marketing .
Οι προσπάθειες μάρκετινγκ ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο, ειδικά εκείνες που επικεντρώνονται στα κοινωνικά μέσα, στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και στα website conversions, είναι συχνά δωρεάν ή έχουν μειωμένο κόστος χρήσης. Κατά την εξέταση του διαδικτυακού offline marketing, λίγες επιλογές παρέχουν το είδος ευελιξίας και τις χαμηλές απαιτήσεις του online marketing. Τα viral βίντεο, τα shares των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αντικαθιστούν σταδιακά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, ραδιοφωνικές διαφημίσεις και τα διαφημιστικά έντυπα.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα προφίλ των κοινωνικών μέσων και τα αυτοματοποιημένα εργαλεία για να επικοινωνούν με τους πιθανούς πελάτες. Αντί της παραδοσιακής τηλεοπτικής ή ραδιοφωνικής διαφήμισης, το διαφημιστικό μήνυμά σας μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να φτάνει αυτόματα σε στοχευμένους πελάτες 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Με ευκολότερη πρόσβαση, χαμηλότερο ρίσκο και με δυνατότητα αυτοματοποίησης πολλών καθηκόντων μάρκετινγκ, οι νέοι επιχειρηματίες στο διαδίκτυο μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τα οφέλη και τα μειονεκτήματα του online σε σχέση με το offline marketing. Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο είναι απλούστερο, λιγότερο δαπανηρό και, όταν γίνεται σωστά, είναι πιο αποτελεσματικό από τις παραδοσιακές προσπάθειες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης. Ακόμη και οι αρχάριοι μπορούν να πετύχουν μια κερδοφόρα καμπάνια διαθέτοντας λίγες μόνο βασικές γνώσεις και τα κατάλληλα εργαλεία.