espa banner
kataskevi blog istoselidon

Παρακαλώ αξιολογήστε


Υπάρχει μια διαμάχη για το αν το blogging είναι ακόμα συναφές με το social mediamarketing περιβάλλον του σήμερα.
Ανεξάρτητα από το αν είστε μια μικρή επιχείρηση ή μια πολυεθνική εταιρία, το bloggingείναι αναπόσπαστο κομμάτι της ‘online content marketing’ στρατηγικής σας.

Εδώ είναι 4 λόγοι για τους οποίους χρειάζεται να “μπλογκάρετε”:

  • Για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας
  • Για να αυξήσετε το SEO/ SERP σας
  • Για να τοποθετήσετε το ‘brand’ σας ως ηγέτη του κλάδου
  • Για να αναπτύξετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες

Για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας:
Η κατασκευή blog σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε κατάλληλο περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Χρησιμοποιείστε το αυτό σαν μία marketing τακτική για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας.
Κάντε το blog στο website σας τη βάση για όλες τις social media πλατφόρμες σας.
Η επιχείρηση σας μπορεί να είναι στο Facebook, στο Twitter, στο Pinterest, στο LinkedIn ή οπουδήποτε αλλού. Δημοσιεύστε links  – με σχετικές εικόνες – για τα άρθρα στο blog σας σταsocial sites σας. Δώστε στους social followers σας ένα λόγο για να κλικάρουν στο websiteσας.
Επιπροσθέτως, το να ποστάρετε εισερχόμενα links κατευθείαν στα άρθρα του blog σας, για να οδηγήσετε το ‘traffic’ σε συγκεκριμένες σελίδες του website σας.

Για να αυξήσετε το SEO/ SERP σας:
Τα blogs αυξάνουν το SEO σας. Το νέο περιεχόμενο είναι ακόμα ένα μυστικό για να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στην σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
 Χρησιμοποιείστε keywords στα άρθρα σας. Απαριθμήστε τα keywords, τα θέματα και τις κατηγορίες στις οποίες θέλετε η επιχείρηση σας να βρεθεί ανάμεσα τους. Χρησιμοποιείστε αυτές τις λέξεις και τις σχετικές παρατηρήσεις όταν γράφετε τα post σας.
Φυσικά, αν τις αναζητείτε ενεργά ή όχι, το να μπλογκάρετε τακτικά για την επιχείρηση σας, το κλάδο σας, το προϊόν σας ή το lifestyle του πελάτη σας θα αυξήσει φυσικά τα keywordsαναζήτησης σας. Το να είστε προσηλωμένοι όσον αφορά τις λέξεις σας θα αυξήσει πολύ τα αποτελέσματα σας.
Τα keywords και τα θέματα στο website σας είναι ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο ηGoogle (και άλλες μηχανές αναζήτησης) βρίσκουν το site σας για αυτές τις λέξεις αναζήτησης.

Για να τοποθετήσετε το ‘brand’ σας ως ηγέτη του κλάδου:
Τα καλογραμμένα άρθρα αποδεικνύουν ότι η εταιρία σας είναι ένας ηγέτης στο κλάδο. Με το να δημοσιεύετε θέματα τα οποία έχουν απήχηση στην αγορά σας και προβάλλουν τις γνώσεις σας, προωθείτε επίσης τις δεξιότητες σας για τη επιχείρηση σας, την υπηρεσία ή το προϊόν σας.
Αν είστε έμπορος λιανικής, για παράδειγμα, να γράφετε posts για τα προϊόντα σας. Οι πελάτες σας θα σας γνωρίσουν ως πηγή γνώσεων για τα προϊόντα που θέλουν.
Αν είστε στο B2B κλάδο, δημοσιεύστε καλοδιατυπωμένα, καλά εμπεριστατωμένα άρθρα για την υπηρεσία σας. Γίνετε το κομβικό σημείο, ή το μέρος που πρέπει να βρίσκεται κανείς για το κλάδο σας.
Επίσης να χτίζετε εμπιστοσύνη. Όσο πιο πολύ μπορείτε να δείξετε ότι είστε καλά εξοικειωμένοι με το αντικείμενο σας, τόσο πιο πιθανό είναι ο καταναλωτής σας να σας εμπιστευτεί για να τον προμηθεύσετε με ότι χρειάζεται.
Οι πελάτες σας επιπλέον επωφελούνται από τις γνώσεις που τους παρέχετε.

Για να αναπτύξετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες:
Τα blogs παρέχουν μια άλλη πηγή για να εμβαθύνετε την σύνδεση με το πελάτη σας. Με το να συνδέεται απευθείας στο website σας, οι πελάτες σας μπορούν να γνωρίσουν την επιχείρηση σας ή το προϊόν σας από την άνεση της online έδρας σας.
Χρησιμοποιείστε το αυτό. Ξανά, χτίστε την εμπιστοσύνη με το να είστε πηγή πληροφοριών. Στους καταναλωτές αρέσει να είναι ενημερωμένοι και εκτιμούν το ότι είστε εσείς εκείνος που τους μαθαίνει..
Επιπροσθέτως, όπως και στα άλλα social sites σας, πρέπει να απαντάτε σε σχόλια και να αλληλεπιδράτε με τον καταναλωτή σας. Αν έχουν ερωτήσεις για ένα προϊόν για το οποίο γράφετε, απαντήστε τους κατευθείαν στο website. Σε αντίθεση με πολλά social sites, έναblog είναι γενικά αναζητήσιμο στο site σας για κάποιο καιρό. Τα σχόλια σας στο websiteδιαρκούν περισσότερο απ’ ότι μια απάντηση στο Twitter response ή ένα Facebook post. Επίσης, οι άλλοι πελάτες θα δουν τις αλληλεπιδράσεις σας. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι