4 Λόγοι που το κινητό είναι το αγαπημένο για το ψηφιακό μάρκετινγκ το 2016
Ποιο είναι το ζητούμενο κάθε ψηφιακού εμπόρου το 2016; Mobilemarketing φυσικά!
Εδώ είναι το γιατί :
1. Οι χρήστες διαδικτύου μέσω κινητού ξεπερνούν αυτούς μέσω σταθερού υπολογιστή
Ο σταθερός υπολογιστής ήταν πάντα ο βασικόςτρόπος για την πρόσβαση – πλοήγηση ιστοσελίδων στο web, αλλά για πρώτη φορά, ο αριθμός χρηστών που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο με κινητές συσκευές ξεπερνούν τον αριθμό χρηστών που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μεσταθερούς υπολογιστές. Το κινητό έχει περάσει από μια τεράστιαανακαίνισηστο παρελθόν: οι μικρότερες συσκευές με τα καλύτερα συστήματα επεξεργασίας, 4Gταχύτητα κτλ. Αυτές οι εξελίξεις, μαζί με τους χρήστες πουεπιθυμούν να έχουν όλες τις πληροφορίες του κόσμου αποθηκευμένες βολικά στην πίσω τσέπη τους, έχουν προκαλέσει την υπεροχή του κινητού έναντι του επιτραπέζιου υπολογιστή.
2. Το mobilemarketing βελτιώνει τη σύνδεσή σας με τους πελάτες
Εάν το κινητό είναι το αγαπημένο για το ψηφιακό ‘marketing’ , τότε οι πελάτες είναι αγαπημένοι για τους ψηφιακούς εμπόρους.Μια εταιρεία δεν μπορεί να φτάσει πολύ κοντά σε έναν πελάτη και να είναι για πάνταστηριζόμενος στο δεξί τους χέριπαρά μόνο μέσω του κινητού. Τα κινητά επιτρέπουν στα brands να εμφυτευθούν στην καθημερινή ζωή του πελάτη. Επίσης επιτρέπει στα brandsνα μαζεύουν πληροφορίες για κάθε άτομο που δεν είχαν πρόσβαση ποτέ πριν. Μπορούμε τελικά να δώσουμε στους πελάτες μας την εξατομικευμένη εμπειρία που θέλουν και αξίζουν.
3. Τα κινητά ‘Apps’ αντικαθιστούν την κινητή βελτιστοποίηση
Πολλές επιχειρήσεις αρχίζουν να βλέπουνε το φως! Οι εφαρμογές κινητών φαίνονται υπέροχες, είναι φιλικές προς το χρήστη, και έχουν μεγαλύτερη λειτουργία από τους κινητούς-βελτιστοποιημένουςχώρους.Δεδομένου ότι οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την αξία της εφαρμογής του κινητού ,οι κινητοί-τελειοποιημένοι χώροι γίνονται σχεδόν αχρείαστοι. Επιπλέον, έχουν υπάρξει δραστικές εξελίξειςεφαρμογών στο ευρετήριο-που είναι παρόμοιο με ‘SEO’-για εφαρμογές στη Google και στο ‘appstore’ . Αυτή η εξέλιξη της ανακάλυψης εφαρμογών θα δώσει στις επιχειρήσεις την ώθηση που πρέπει ώστε να προσθέσουν μια εφαρμογή στην ψηφιακή εμπορική στρατηγική τους.
4. Οι εφαρμογές θα γίνουν ένα αναπόσπαστο τμήμα των ζωών μας
Έχω μια εφαρμογή για όλα : μια εφαρμογή που με ξυπνάει το πρωί , μια εφαρμογή που μου στέλνει ζωντανές ενημερώσεις για την κακή διαδρομή , μια εφαρμογή που αποθηκεύει την διαδικτυακή ραδιοφωνική μετάδοση που ακούω καθώς πηγαίνω στη δουλειά. Χωρίς τις εφαρμογές μου , θα αργούσα κάθε μέρα , και ακόμη χειρότερα θα βαριόμουν τη διάρκεια 40 λεπτών μετακινήσεων. Οι εφαρμογές έχουν γίνει συνυφασμένες στην καθημερινή ζωή μας καιπολλοί από εμάς δεν θα ήξεραν τι να κάνουν χωρίς αυτές.