Τα κλειδιά για να επιτύχετε στα κοινωνικά δίκτυα του Web

Το internet αναπτύσσεται συστηματικά. Το marketing αλλάζει διαρκώς και το κλειδί της επιτυχίας στα κοινωνικά δίκτυα είναι η καθημερινή συναλλαγή με προσοχή. Τους τελευταίους μήνες, οι διάσημες προσωπικότητες έχουν συνεπάρει το κοινό με την παρουσία τους στα social media και έχουν αναπτύξει ένα παγκόσμιο κοινό. Η ικανότητα να ανεβαίνουν στην κορυφή μέσα σε μόλις λίγους μήνες αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση . Εμπνευσμένοι από την επιτυχία τους, σας παραθέτουμε 5 πράγματα που θα πρέπει να σκεφτείτε για την επιχείρησή σας ώστε να συντρίψετε τα δίκτυα το 2016.
1.Γιατί είστε στα social media;
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι μια συνολική σπατάλη χρόνου, αν δεν έχετε μια στρατηγική. Μπορεί όμως να είναι ένα μεγάλο παιχνίδι αλλαγών για την επιχείρησή σας, αν επενδύσετε σε χρόνο. Ποιο είναι το τέλος του παιχνιδιού; Ξεκινήστε με το «γιατί», γιατί είναι η εταιρεία σας, ακόμη και στα κοινωνικά δίκτυα στην πρώτη θέση. Αυτό είναι το πιο σημαντικό ερώτημα.
2. Μη σκέφτεστε σαν πωλητής αλλά σαν αγοραστής.
Οι “marketers” πολλές φορές είναι κακοί στις πωλήσεις. Πιστεύουν ότι ξέρουν πώς να απευθυνθούν στους καταναλωτές στα social media ενώ οι ίδιοι δεν τα χρησιμοποιούν. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι απλά δημοσιεύσεις στο Twitter ή το Facebook με την ελπίδα ότι κάποιος θα τις παρατηρήσει (αν αυτό είναι το τελικό σας στάδιο σταματήστε τώρα) πρόκειται για την σύνδεση με άτομα που έχουν αξία. Αναρωτηθείτε «Θα αγόραζα από αυτή την εταιρία;» και χρησιμοποιείστε τα ίδια κανάλια για να βάλετε τους εαυτούς σας στη θέση τους.
3. Β2Β και Β2C είναι το ίδιο.
Όλοι στα social media είναι υποψήφιοι πελάτες αρκεί να τους οδηγήσετε στην ιστοσελίδα σας ή στο eshop σας. Το μόνο πράγμα που διαφέρει είναι οι πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε για να τους προσεγγίσετε , η προσφορά και το κοινό.
4. Ταυτοποιήστε ποιους προσπαθείτε να φτάσετε.
Ποιοι είναι οι στοχοποιημένοι πελάτες σας; Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν, ποια είναι η ηλικία τους, ποια ενδιαφέροντα έχουν και ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν για να συσχετιστούν; Αν είναι πολύ νέοι έχετε μία μεγαλύτερη πιθανότητα να τους εντοπίσετε στο Snapchat. Είναι γυναίκες; Πηγαίνετε στο Pinterest και το Instagram. Είναι επαγγελματίες; Χρησιμοποιήστε το LinkedIn κτλ.
5. Χρησιμοποιήστε ένα ή δύο κανάλια όπου μπορείτε να αποκτήσετε την καλύτερη επικοινωνία.
Δεν μπορείτε να βρίσκεστε παντού και να είστε το ίδιο αποτελεσματικοί. Χρησιμοποιήστε τα κανάλια συμπληρωματικά για να επιτύχετε καλύτερη προώθηση. Γίνεται πραγματικά καλοί σε κάποια κανάλια και συντρίψτε τα.