espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Αν νομίζετε ότι τα mobile apps απευθύνονται μόνο σε μεγάλα “brands” , τότε κάνετε λάθος. Όλο και περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ακολουθούν το “mobile trend”, κατανοώντας ότι μια πετυχημένη mobile στρατηγική περιλαμβάνει περισσότερα από ένα απλό mobile-friendly website.
Στην πραγματικότητα, το τελευταίο καιρό θα προσέξετε ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις με τις οποίες αλληλεπιδράτε καθημερινά έχουν το δικό τους ειδικό  mobile app – έστω κι αν είναι η γωνιακή καφετέρια ή το beauty spa στο κέντρο της πόλης. Αυτές οι εταιρίες βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση όσον αφορά στο να πηγαίνουν το marketing στο επόμενο επίπεδο.
Σε περίπτωση που δεν είστε ακόμα σίγουρος γιατί θα ήθελε κανείς να φτιάξει τη δική του mobile πλατφόρμα, εδώ είναι τα top 7 πλεονεκτήματα του να δημιουργήσετε το δικό σας mobile app νωρίτερα παρά αργότερα.

1. Να είστε Ορατοί στους Πελάτες Συνεχώς

Οι στατιστικές δείχνουν ότι ο μέσος Έλληνας ξοδεύει περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα στο κινητό του. Ενώ πιθανότατα μόνο μερικές εφαρμογές αποτελούν το κύριο όγκο της συνολικής αυτής χρήσης, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι κάθε χρήστης πρέπει να ξεκλειδώνει, να κάνει scroll και να κάνει scan στη συσκευή του για τα apps που ψάχνει. Το να είστε ορατοί μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα στην εταιρία σας, καθώς το μυαλό μας ασυναίσθητα καταγράφει κάθε εικόνα και κείμενο (ή όμορφα σχεδιασμένο app εικονίδιο!) που συναντά τυχαία – ακόμα και αν περνάει απαρατήρητο.

2. Δημιουργείστε ένα Direct Marketing Κανάλι
Τα web apps υπηρετούν πολλές λειτουργίες: μπορούν να παρέχουν γενικές πληροφορίες, τιμές, φόρμες κράτησης, δυνατότητες αναζήτησης, λογαριασμούς χρηστών, messengers, news feeds και άλλα πολλά.
Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του να έχει κανείς ένα mobile app είναι ότι όλη η πληροφορία την οποία θα θέλατε να παρέχετε στους πελάτες σας – συμπεριλαμβανομένων ειδικών εκπτώσεων και προώθησης – είναι στις άκρες των δαχτύλων σας. Μέσα από τα ‘push notifications’ θα είστε ακόμα πιο κοντά σε μια άμεση αλληλεπίδραση και μπορείτε εύκολα να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

3. Παρέχετε Ποιότητα στους Πελάτες σας
Μιλώντας για on-hand πληροφορίες, γιατί να μην ψηφιοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα επιβράβευσης που έχετε σε ετοιμότητα; Αντί να εμμένετε στην πεπαλαιωμένη κάρτα συλλογής πόντων, κάντε το δυνατό για τους πελάτες σας να συλλέξουν τις ανταμοιβές τους μέσω του mobile app σας. Το αποτέλεσμα; Περισσότερα downloads και περισσότεροι ‘return customers’.

4. Χτίστε το ‘Brand’ σας και Αναγνώριση
Ένα mobile app για την επιχείρηση σας μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα του ‘brand’ σας. Θα θέλαμε να σπάσουμε αυτό το θέμα σε δύο πλευρές, ο συνδυασμός των οποίων θα μετατρέψει το app σας σε πραγματικό νικητή:
• Brand. Ένα mobile app είναι σαν μια κενή διαφημιστική πινακίδα. Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε με αυτό: μπορείτε να το κάνετε στυλάτο, μοντέρνο, λειτουργικό, χτυπητό ή ενημερωτικό. Αλλά αυτό που θέλετε πραγματικά να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα app το οποίο έχει λειτουργίες που οι πελάτες σας θα αγαπήσουν, ενώ την ίδια στιγμή είναι και όμορφα σχεδιασμένο.
• Αναγνώριση. Όσο περισσότερο συχνά μπορείτε να κάνετε τους πελάτες σας να ασχολούνται με το app σας, τόσο πιο σύντομα θα είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν το προϊόν και/ή τις υπηρεσίες σας. Στην διαφήμιση στο web αυτό αποκαλείται η ‘effective frequency’: σαν εμπειρικός κανόνας, ακούγοντας και/ή βλέποντας το ‘brand’ σας περίπου 20 φορές είναι αυτό που θα κάνει πραγματικά να σας προσέξουν.

5. Βελτιώστε την Δέσμευση των Πελατών σας

Δεν έχει σημασία αν πουλάτε λουλούδια ή υπηρεσίες σπα, οι πελάτες σας χρειάζονται έναν τρόπο να μπορούν να σας προσεγγίσουν. Το να έχετε μια messaging (ή help desk) λειτουργία μέσα στο app σας μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας.

6.  Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό
Προς το παρόν η κατασκευή web mobile apps στο επίπεδο των μικρών επιχειρήσεων είναι ακόμα σπάνια και είναι εκεί όπου μπορείτε να κάνετε ένα μεγάλο άλμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Γίνετε ο πρώτος στην γειτονιά σας ο οποίος προσφέρει ένα mobile app στους πελάτες σας. Θα μείνουν έκπληκτοι από την προοδευτική σας προσέγγιση!

7. Καλλιεργήστε την Αφοσίωση του Πελάτη
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, ο πιο σημαντικός λόγος του γιατί θα πρέπει να σκεφτείτε να χτίσετε το mobile app σας είναι η αφοσίωση του πελάτη. Με όλο αυτό το θόρυβο εκεί έξω – υπαίθρια διαφημιστικά πανό, διαφημιστικές πινακίδες, πινακίδες που αναβοσβήνουν, διαφημίσεις στις εφημερίδες, φυλλάδια, κουπόνια, websites, website banners, διαφημίσεις στο Facebook και email marketing – σιγά σιγά χάνετε την επιρροή σας στους πελάτες σας λόγω του τεράστιου όγκου διαφημίσεων που μας περιβάλλει. Είναι ώρα να φτιάξετε μια αληθινή και ειλικρινή σύνδεση με τους πελάτες σας και να τους κάνετε έναν πιστό λάτρη του προϊόντος και/ή των υπηρεσιών σας. Δεν λέμε ότι ένα mobile app θα σώσει την επιχείρησή σας  αλλά μπορεί να είναι ένας τρόπος να μείνετε κοντά στους πελάτες σας και να είστε πάντα μόνο ένα κλικ μακριά.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ένα mobile app θα αποτελεί ένα σύνηθες εργαλείο κάθε επιχείρησης στο μέλλον. Η επιλογή που κάνετε σήμερα θα θέσει τον θεμέλιο λίθο για το μέλλον της επιχείρησής σας. Είναι πάνω σε εσάς να αποφασίσετε αν θα θέλατε να είστε ένας από τους πρώτους.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι