Πώς ωφελείται η επωνυμία σας από την ηλικία του domain της ιστοσελίδας σας
Όταν σκέφτεστε το ψηφιακό μάρκετινγκ, πιθανότατα σκέφτεστε πράγματα όπως αναρτήσεις και περιεχόμενο κοινωνικών μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελείται από διάφορα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν μπορείτε να δείτε. Αυτά τα στοιχεία πίσω από τα παρασκήνια παίζουν επίσης ρόλο στην αξιοπιστία της επωνυμίας σας.
Εάν σκέφτεστε μια πλήρη αναθεώρηση του ιστότοπού σας, ένα πράγμα που μπορεί να έχει περάσει από το μυαλό σας είναι να εγκαταλείψετε τον τρέχοντα τομέα σας και να ξεκινήσετε εντελώς φρέσκο. Ποιος δεν αγαπάει μια νέα αρχή, τελικά; Λοιπόν, όπως θα μάθετε, η ηλικία του τομέα παίζει πραγματικά μεγάλο ρόλο στην οικοδόμηση της αξιοπιστίας της επωνυμίας σας.
Οι μηχανές αναζήτησης ευνοούν ιστότοπους που είναι παλαιότεροι. Όσο μεγαλύτερος είναι ο ιστότοπός σας, τόσο περισσότερο μια μηχανή αναζήτησης θα βρει την επωνυμία σας αξιόπιστη. Δείτε γιατί η ηλικία του τομέα στην κατασκευή ιστοσελίδων έχει σημασία όσον αφορά την αξιοπιστία της επωνυμίας σας:
Η ηλικία τομέα παίζει ρόλο στο SEO
Η ηλικία του τομέα έχει σημασία όταν πρόκειται για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Ένας ιστότοπος που υπάρχει εδώ και λίγο καιρό και είναι καλά βελτιστοποιημένος θα ξεπερνά πάντα έναν νέο ιστότοπο που είναι βελτιστοποιημένος στον ίδιο τομέα. Άλλοι παράγοντες όπως τα κοινωνικά σήματα και το χαρτοφυλάκιο συνδέσεών τους παίζουν επίσης ρόλο. Εάν αποφασίσετε να αναθεωρήσετε τον ιστότοπό σας, το καλύτερο στοίχημά σας είναι να διατηρήσετε τον τρέχοντα τομέα σας και να κάνετε όποιες αλλαγές θέλετε στον τρέχοντα ιστότοπο.
Δεδομένου ότι η ηλικία έχει σημασία για το SEO, αυτή είναι μια καλύτερη επιλογή από τη χρήση ενός νέου τομέα, ο οποίος θα χρειαστεί χρόνος για να δημιουργήσει αξιοπιστία με τις μηχανές αναζήτησης. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να εξελίσσεται μαζί με την επιχείρησή σας. Εάν αλλάξετε τον τομέα σας, αυτό θα δυσκολέψει επίσης τους πελάτες σας να σας βρουν. Οι πελάτες σας πιθανότατα γνωρίζουν τον τομέα σας από τη μνήμη. Δεν το αναζητούν κάθε φορά που θέλουν να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας. Η αλλαγή του τομέα σας θα προκαλέσει ταλαιπωρία στους πελάτες σας και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης.
Ο τομέας και η επωνυμία λειτουργούν χέρι-χέρι
Η επωνυμία και η αξιοπιστία της επωνυμίας μπορεί να φαίνονται περίπλοκες επειδή υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο σε αυτό. Ο απώτερος στόχος είναι να συνδέσετε την επωνυμία σας με το κοινό-στόχο σας. Θέλετε το κοινό-στόχος σας να δει την επωνυμία σας και να καταλάβει σαφώς τι έχετε να τους προσφέρετε. Το κοινό-στόχος σας είναι ποιος θα αναγνωρίσει την επωνυμία σας και θα σας εμπιστευτεί αρκετά για να κάνετε αγορές.
Όταν πρέπει να αγοράσουν ξανά ή αναζητούν άλλο προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε, εσείς θα σκεφτείτε πρώτα. Για χρήστες που δεν γνωρίζουν ακόμη την επωνυμία σας, η κατάταξη σε περίοπτη θέση σε μια αναζήτηση θα τους βοηθήσει να σας γνωρίσουν περισσότερο. Θα δουν την επωνυμία σας να εμφανίζεται ξανά και ξανά. Θα σας αναγνωρίσουν πριν καν επισκεφθούν τον ιστότοπό σας. Τέλος, θα αισθάνονται ότι η επωνυμία σας μπορεί να εμπιστευτεί και θα επισκεφθούν τον ιστότοπό σας. Επιτρέποντας στον τομέα σας να γεράσει θα ωφελήσει μόνο το SEO σας και την κατώτατη γραμμή σας.
Η ηλικία του τομέα σας παίζει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία της επωνυμίας σας. Ένας παλαιότερος τομέας πρόκειται να κερδίσει αξιοπιστία στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες με τη σειρά τους θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της αναγνώρισης της επωνυμίας σας.