Παρακαλώ αξιολογήστε


Κατανόηση της πρόθεσης του αναζητητή

Με το MUM, η Google εξέλιξε την ικανότητά της να κατανοεί τι θέλει κάποιος από ένα ερώτημα αναζήτησης. Θα πρέπει να κάνετε το ίδιο. Είναι εύκολο να προσελκύσετε τα λάθος είδη επισκεπτών και προοπτικών στο περιεχόμενό σας. Αυτό συχνά οδηγεί σε χαμηλά ποσοστά κλικ, λίγες μετατροπές – και παράπονα για χαμηλής ποιότητας leads από τους συναδέλφους πωλήσεων (και marketing).

Απολαύστε κίνηση που δεν περιμένατε ποτέ

Από το 2022 και μετά, μπορεί να διαπιστώσετε ότι το περιεχόμενό σας κατατάσσεται για φράσεις-κλειδιά στις οποίες δεν στοχεύετε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι λέξεις δεν θα βρίσκονται καν στο περιεχόμενό σας. Μπορεί να λάβετε κάποιες κορυφαίες κατατάξεις και να μάθετε κάποιες φράσεις στις οποίες θα επικεντρωθείτε σε μελλοντικό περιεχόμενο. Το CMI, για παράδειγμα, κατατάσσεται καλά για 3 εντυπωσιακά παραδείγματα οπτικής αφήγησης. Η λέξη “web” δεν εμφανίζεται στη σελίδα, αλλά το άρθρο κατατάσσεται στο Νο 11 για την “οπτική αφήγηση για το διαδίκτυο”.

Κάντε τα κείμενά σας να μετράνε – η Google μπορεί να τα δει όλα

Μερικές φορές ένα απόσπασμα στο περιεχόμενό σας από την κατασκευή ιστοσελίδας θα είναι η κινητήριος δύναμη για ένα αποτέλεσμα της μηχανής αναζήτησης, δεδομένου ότι η Google μπορεί πλέον να ευρετηριάζει τόσο αποσπάσματα όσο και σελίδες.

Να είστε η αρχή

Εάν είστε ο καθιερωμένος ειδικός για ένα θέμα, έχετε περισσότερες πιθανότητες να καταταγείτε καλά.Μην περιμένετε να καταταγείτε καλά για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας – ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι έντονος από φράση σε φράση. Αλλά μπορεί να ανταμειφθείτε αν η Google εντοπίσει γενικά θέματα σε πολλές σελίδες. Μπορείτε επίσης να οικοδομήσετε κύρος αναζητώντας και προσελκύοντας backlinks από σχετικούς και υψηλής ποιότητας ιστότοπους.

Οι τίτλοι σελίδων και οι επικεφαλίδες εξακολουθούν να έχουν σημασία

Δεν έχετε την πολυτέλεια να φτιάχνετε περιεχόμενο που δεν αλλάζετε ποτέ, αν και πολλοί ιστότοποι κάνουν ακριβώς αυτό. Γιατί να μην αναθεωρήσετε τουλάχιστον κάτι σαν επικεφαλίδα περιεχομένου; Όταν βρίσκεστε κοντά σε μια καλή κατάταξη (ίσως στο Νο. 15), γιατί να μην επεξεργαστείτε μερικές λέξεις για να επιχειρήσετε μια υψηλότερη κατάταξης

Οι λέξεις στους τίτλους των σελίδων εξακολουθούν να έχουν σημασία.

TIP: Να τους παρακολουθείτε στενά επειδή η Google φαίνεται να εμφανίζει όλο και περισσότερο τις επικεφαλίδες περιεχομένου με τα αποτελέσματα αναζήτησης αντί για τους τίτλους των σελίδων.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η Google αγνοεί τους τίτλους σελίδων ως παράγοντα κατάταξης. Η Google προτιμά να χρησιμοποιεί μεγαλύτερους τίτλους περιεχομένου αντί για τις φράσεις του τίτλου της σελίδας μου (που συχνά είναι μόνο δύο λέξεις).


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι