espa banner
αλλαγή επωνυμίας ιστοσελίδας και όχι μόνο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Παρακάτω εξηγούμε τι πρέπει να γνωρίζετε για το rebranding: τι είναι και πώς να το κάνετε σε 7 βήματα.

Τι είναι το rebranding;

Η αλλαγή επωνυμίας είναι απλώς όταν μια εταιρεία επαναφέρει ή βελτιώνει οποιοδήποτε από τα στοιχεία επωνυμίας της : λογότυπο, παλέτα χρωμάτων, τυπογραφία κ.λπ. Η ιδέα είναι ότι μια εταιρεία αλλάζει, και θέλουν οι άνθρωποι να το γνωρίζουν.

Μπορείτε να αλλάξετε την επωνυμία σας όσο θέλετε, από το να αλλάξετε το σλόγκαν σας μέχρι να αλλάξετε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος της εταιρείας σας. 

Ανανέωση επωνυμίας — Αλλάζετε μόνο μικρές λεπτομέρειες, όπως τον εκσυγχρονισμό μεμονωμένων πτυχών του λογότυπού σας ή την ελαφρά αλλαγή των αποχρώσεων της παλέτας χρωμάτων σας.

Μερική αλλαγή επωνυμίας — Αλλάζετε ορισμένα στοιχεία αλλά όχι για παράδειγμα τη χρήση ενός νέου λογότυπου που χρησιμοποιεί στοιχεία, ή το θέμα και τα χρώματα από το παλιό σας λογότυπο.

Full rebrand — Αλλάζεις τα πάντα σαν να είσαι μια εντελώς διαφορετική εταιρεία.

Αν και το rebranding δεν είναι πάντα απαραίτητο, αν προχωρήσετε με αυτό, υπάρχει μια θυσία. Για αρχή, υπάρχει το κόστος της αλλαγής επωνυμίας — από την πρόσληψη ενός σχεδιαστή λογότυπων μέχρι τη χρηματοδότηση μιας παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας πολυμέσων για να λανσάρει τη νέα σας εμφάνιση. Αυτό δεν είναι μόνο μια επένδυση χρημάτων, αλλά χρόνου και ανθρώπινου δυναμικού.

Επιπλέον, η αλλαγή επωνυμίας ενέχει πάντα τον κίνδυνο η νέα σας επωνυμία να μην έχει την ίδια απόδοση με την παλιά σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια εταιρεία θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής επωνυμίας μόνο όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.

Πότε είναι καιρός για rebrand;

Πώς ξέρετε πότε είναι ώρα να κάνετε rebrand; 

  • Αλλάζετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας

Δεν μιλάμε για την εισαγωγή ενός ή δύο νέων προϊόντων ή για την προσφορά του εμβληματικού σας προϊόντος σε νέο χρώμα. Εάν εισέρχεστε σε μια νέα αγορά, το rebrand είναι ένας καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή και να (ξανα)συστήσετε τον εαυτό σας.

Αυτό ισχύει και για την τιμολόγηση. Εάν η εταιρεία σας είναι γνωστή για τα υψηλής ποιότητας και αποκλειστικά προϊόντα της και θέλετε να προσφέρετε το ίδιο είδος προϊόντος σε νεότερους πελάτες με χαμηλότερο κόστος, η αλλαγή επωνυμίας μπορεί να διευκολύνει τη μετάβαση.

Ομοίως, εάν χρησιμοποιείτε ένα νέο συστατικό ή υλικό ή εάν τροποποιείτε την υπηρεσία σας με κάποιο τρόπο, η αλλαγή επωνυμίας μπορεί να τραβήξει θετικά την προσοχή στην αλλαγή. Ίσως μεταβείτε σε βιολογικά προϊόντα και θέλετε να επαναπροσδιορίσετε την επωνυμία σας ως μια «φυσική» επωνυμία—αυτό απαιτεί μια εντελώς νέα στρατηγική επωνυμίας.

  • Επεκτείνεστε ή στρέφεστε σε ένα νέο κοινό

Παρόμοια με την αλλαγή των προϊόντων του e-shop ή των υπηρεσιών σας, εάν επεκτείνετε την επιχείρησή σας σε νέα δημογραφικά στοιχεία ή αλλάζετε εντελώς τον κύριο στόχο σας, θα πρέπει να επανεξετάσετε τη στρατηγική επωνυμίας σας.

Διαφορετικοί πελάτες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις για το είδος των επωνυμιών με τις οποίες θέλουν να συνεργαστούν—αυτό είναι όλο μέρος της ψυχολογίας του branding. Εάν η πελατειακή βάση σας αλλάζει, θέλετε να βελτιστοποιήσετε τα στοιχεία της επωνυμίας σας για να τους ταιριάζουν.

  • Η τρέχουσα επωνυμία δεν αποδίδει

Ίσως η αρχική σας επωνυμία να μην απέδωσε ποτέ τόσο καλά όσο θα θέλατε. Ίσως κάνετε ένα από τα κοινά λάθη κακής επωνυμίας.

Δεν χρειάζεται να επιμείνετε σε ένα ελαττωματικό σχέδιο επωνυμίας εάν βλάπτει την επιχείρησή σας. Μια γρήγορη αλλαγή επωνυμίας ακόμη και με ανακατασκευή ιστοσελίδων, ακόμη και μια μερική αλλαγή επωνυμίας, μπορεί να επιλύσει ό,τι δεν λειτουργεί χωρίς να βλάψει αυτό που λειτουργεί.

  • Θέλετε να αποστασιοποιηθείτε από μια κακή φήμη

Εάν οι άνθρωποι αρχίσουν να συσχετίζουν το λογότυπό σας, την επωνυμία σας κ.λπ., με ένα λάθος της εταιρείας, ίσως είναι καλύτερο να τους προσφέρετε κάτι νέο και διαφορετικό για να αποστασιοποιηθούν από τις αρνητικές συνδηλώσεις.

Αυτή δεν είναι η τέλεια λύση—ορισμένοι πελάτες δεν ξεχνούν τόσο γρήγορα. Και χρειάζεται χρόνος για την εφαρμογή νέων πολιτικών και τη διόρθωση σφαλμάτων. Ωστόσο, εάν έχετε αναγνωρίσει τα λάθη σας και έχετε εργαστεί σκληρά για να διορθώσετε τα λάθη σας, η αλλαγή επωνυμίας μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σας να προχωρήσει μπροστά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι