Πώς να φτιάξετε έναν ιστότοπο από την αρχή: Ένας οδηγός βήμα προς βήμα

Στην εποχή της ραγδαίας αύξησης της χρήσης του κινητού, του διαδικτύου και των παγκόσμιων ποσοστών διείσδυσης του διαδικτύου, μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο πρακτικά δεν υπάρχει.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν θεμιτοί λόγοι για να μην χρειάζεστε έναν ιστότοπο, όπως:
- Έχετε πολύ περισσότερους πελάτες από όσους μπορείτε να χειριστείτε
- Η επιχείρηση σας βγάζει πολλά χρήματα ακόμη και χωρίς παρουσία στο διαδίκτυο
- Οι πελάτες σας δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο
- Δεν θέλετε να βρεθεί η επιχείρηση σας
Αν όμως κανένα από τα παραπάνω δεν ισχύει για εσάς, τότε μάλλον χρειάζεστε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας.
Για έναν ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης με περιορισμένες τεχνικές δεξιότητες, η κατασκευή ενός ιστότοπου από το μηδέν μπορεί να είναι εκφοβιστική. Σίγουρα, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στους ειδικούς για βοήθεια, αλλά αυτό μπορεί να σας κοστίσει πολλά χρήματα. Αν δεν έχετε χρήματα και μόλις ξεκινήσατε, τα καλά νέα είναι ότι εφόσον είστε πρόθυμοι να “σηκώσετε τα μανίκια” και να πιάσετε δουλειά, η δημιουργία ενός ιστότοπου από μόνοι σας είναι απολύτως εφικτή.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, τα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε τον δικό σας ιστότοπο, ορισμένες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να έχετε κατά νου καθώς προχωράτε, καθώς και τα διάφορα εργαλεία κατασκευής ιστότοπων και λογισμικού CMS που πρέπει να ελέγξετε όταν ξεκινάτε έναν ιστότοπο.
Βήματα για την κατασκευή ενός δικτυακού τόπου από το μηδέν
- Επιλέξτε ένα domain name
- Επιλέξτε έναν πάροχο φιλοξενίας
- Καθορίστε τον τρόπο κατασκευής του ιστότοπου σας
- Ρύθμιση και προσαρμογή της ιστοσελίδας σας
- Ενημερώστε το περιεχόμενό σας
Τι πρέπει να έχετε κατά νου κατά την κατασκευή ενός νέου ιστότοπου
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι ένα από τα πολλά κανάλια μάρκετινγκ που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να επικοινωνήσετε με το κοινό-στόχο σας, να εδραιώσετε τη θέση της μάρκας σας, να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ο ιστότοπος σας είναι το κέντρο της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ, η οποία, όταν γίνεται σωστά, θα εξυπηρετήσει την επιχείρησή σας.
Όταν ξεκινάτε αυτό το συναρπαστικό και ικανοποιητικό ταξίδι “πώς να φτιάξετε τον δικό σας ιστότοπο”, πρέπει να λάβετε υπόψη σας διάφορες βασικές εκτιμήσεις, όπως:
- Για ποιο λόγο είναι ο ιστότοπός σας
Τι θέλετε να κάνει ο ιστότοπος σας; Θέλετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου που να μπορεί να δέχεται παραγγελίες και να επεξεργάζεται πληρωμές; Ή σκοπεύετε απλώς να δημοσιεύετε άρθρα ή άρθρα γνώμης και να τα κάνετε δημόσια προσβάσιμα στο διαδίκτυο;
Η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου χωρίς πρώτα να καθοριστεί ο σκοπός του είναι ένα λάθος που κάνουν πολλοί άνθρωποι, πολύ περισσότερο αν δημιουργούν οι ίδιοι τον δικτυακό τόπο.
- Το κοινό-στόχο σας
Ποιο είναι το κοινό-στόχο σας; Τι θέλετε να κάνουν μόλις φτάσουν στον ιστότοπό σας; Πώς θα βρουν τον ιστότοπό σας;
Η γνώση του κοινού σας είναι ζωτικής σημασίας για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που να του αρέσει. Θέλετε το περιεχόμενο που δημοσιεύετε να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες ή τις ανάγκες τους και οι στρατηγικές βελτιστοποίησης λέξεων-κλειδιών σας να επικεντρώνονται στις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν το εμπορικό σήμα, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Η επίτευξη όλων αυτών προϋποθέτει αρκετή έρευνα αγοράς.
- Ανταπόκριση σε κινητά
Σε όλο τον κόσμο, η κατοχή smartphone αυξάνεται. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι περιηγούνται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους, καθιστώντας την ανταπόκριση των κινητών συσκευών απαραίτητη για τους δικτυακούς τόπους.
Όταν σκέφτεστε πώς να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο, κατανοήστε τη διαφορά μεταξύ των ιστότοπων για κινητά και των ιστότοπων που ανταποκρίνονται. Οι ιστότοποι για κινητά είναι ειδικά σχεδιασμένοι για κινητές συσκευές. Από την άλλη πλευρά, οι ανταποκρινόμενοι ιστότοποι δημιουργούνται για πολλαπλούς τύπους συσκευών. Προσαρμόζουν αυτόματα τη διάταξη του ιστότοπου ώστε να αποδίδεται καλά σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης.
Για τους νέους ιστότοπους, ένας σχεδιασμός που ανταποκρίνεται στα κινητά είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για κινητά αργότερα, αν χρειαστεί. Οι καθιερωμένες εταιρείες με σημαντικό κοινό θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ξεχωριστής πλατφόρμας για κινητά.
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και άλλες τεχνικές μάρκετινγκ
Το να γνωρίζετε πώς να φτιάξετε έναν ιστότοπο και να τον κατασκευάσετε στην πραγματικότητα δεν εγγυάται ότι οι πελάτες θα τον επισκεφτούν για ερωτήσεις, αγορές ή λήψεις περιεχομένου μόλις λειτουργήσει. Ειδικά στην αρχή, το μάρκετινγκ θα παίξει μεγάλο ρόλο στην τοποθέτηση της ιστοσελίδας σας μπροστά στους καταναλωτές-στόχους σας.
Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε με το μάρκετινγκ είναι ότι τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα άμεσα. Για να προωθήσετε πιο αποτελεσματικά τον νέο σας ιστότοπο, θα χρειαστείτε έναν συνδυασμό τεχνικών μάρκετινγκ eshop , όπως SEO, μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις pay-per-click, επαναστόχευση, απάντηση σε ερωτήσεις φόρουμ που σχετίζονται με τη θέση σας ή δημιουργία περιεχομένου για πιο δημοφιλείς ιστότοπους του κλάδου σας μέσω guest blogging.
- Δέσμευση
Για να διατηρήσει ο ιστότοπος σας την καλή του θέση στις μηχανές αναζήτησης και στο κοινό-στόχο σας, είναι ζωτικής σημασίας να τον διατηρείτε ενεργό, προσθέτοντας σταθερά φρέσκο περιεχόμενο που θα ωφελήσει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους δυνητικούς πελάτες σας.
Αυτό απαιτεί δέσμευση – για να μην αναφέρουμε, πολύ χρόνο, ενέργεια και άλλους πόρους.
Πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο από το μηδέν βήμα προς βήμα
Τώρα που γνωρίζετε κάποιες από τις βασικές αρχές της δημιουργίας ιστότοπων, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο. Ακολουθεί ένας οδηγός βήμα προς βήμα για το πώς να ξεκινήσετε έναν ιστότοπο:
Βήμα 1: Επιλέξτε ένα όνομα τομέα
Το όνομα τομέα είναι η διεύθυνση διαδικτύου που πληκτρολογούν οι χρήστες στα προγράμματα περιήγησής τους για να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Μπορεί να είναι ένας συνδυασμός γραμμάτων και αριθμών, καθώς και μια κατάληξη τομέα, όπως .com, .net, org, .co. ή .us
Αφού καθορίσετε το όνομα του ιστότοπου σας, το επόμενο βήμα είναι η καταχώρηση του. Η καταχώρηση σας επιτρέπει να κρατήσετε το όνομα που επιλέξατε για αποκλειστική χρήση για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το τέλος για το πρώτο έτος εγγραφής είναι συνήθως μεταξύ 10 και 12 δολαρίων, αλλά μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο, ανάλογα με την κατάληξη του τομέα.
Συμβουλές για την επιλογή ονόματος τομέα:
- Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά: Οι λέξεις-κλειδιά στο όνομα τομέα επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται ο ιστότοπος σας.
- Κρατήστε το σύντομο και γλυκό: Θέλετε οι χρήστες να θυμούνται το όνομα τομέα σας, γι’ αυτό κρατήστε το σύντομο, κατά προτίμηση μεταξύ 6-14 χαρακτήρων.
- Αποφύγετε τις παύλες και τους αριθμούς: Οι παύλες στα ονόματα τομέων μπορεί να ξεχαστούν ή να μην τοποθετηθούν σωστά. Όσον αφορά τα ονόματα τομέα με αριθμούς, τα άτομα που ακούνε το όνομα του ιστότοπού σας για πρώτη φορά μπορεί να αναρωτηθούν αν το “4” είναι “τέσσερα” ή “για”
- Κρατήστε το μοναδικό και απλό: Θέλετε ο ιστότοπος σας να ξεχωρίζει, οπότε ξεκινήστε επιλέγοντας ένα όνομα τομέα που είναι μοναδικό, εύκολο να το θυμάστε, να το γράφετε και να το πληκτρολογείτε.
Βήμα 2: Επιλέξτε ένα πακέτο φιλοξενίας
Για να τεθεί σε λειτουργία ο ιστότοπος σας και να προβληθεί από το κοινό-στόχο σας στο διαδίκτυο, χρειάζεστε έναν πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων, ο οποίος φιλοξενεί ή αποθηκεύει τον ιστότοπό σας σε εργαλεία που ονομάζονται διακομιστές.
Συμβουλές για την επιλογή ενός πακέτου φιλοξενίας:
- Επιλέξτε το πακέτο φιλοξενίας για τον σκοπό σας: Δεν είναι όλα τα πακέτα φιλοξενίας ίδια, οπότε επιλέξτε το κατάλληλο για τις ανάγκες σας.
- Διαβάστε κριτικές: Δεν θέλετε να καταλήξετε με τύψεις αγοραστή ή να κολλήσετε με έναν πάροχο φιλοξενίας που δεν τηρεί τις υποσχέσεις του. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει αξιολογήσεις χρηστών από πραγματικούς χρήστες πριν αποφασίσετε για έναν web host.
- Δεν έχει πάντα να κάνει με την τιμή: Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων προσπαθούν πάντα να μειώσουν το κόστος, αλλά όταν πρόκειται για τη φιλοξενία ιστοσελίδων, ίσως να θέλετε να αποφύγετε παρόχους που δεν είναι εξοπλισμένοι για ανάπτυξη, ακόμη και αν είναι οι φθηνότεροι. Δεν θέλετε ο ιστότοπός σας να καταρρέει σε ώρες αιχμής.
- Δοκιμάστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών: Θα χρειαστείτε υποστήριξη μετά την αγορά κάποια στιγμή, οπότε θέλετε έναν πάροχο φιλοξενίας με μια έμπειρη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών που είναι διαθέσιμη 24/7 μέσω διαφορετικών καναλιών, όπως τηλέφωνο, email και chat. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικές ώρες της ημέρας και αξιολογήστε την ποιότητα των απαντήσεών τους σε πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις, όπως “Πώς μπορώ να ρυθμίσω το επαγγελματικό μου email;”
Βήμα 3: Καθορίστε τον τρόπο κατασκευής του ιστότοπου σας
Ο τρόπος με τον οποίο θα δημιουργήσετε τον ιστότοπο σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις δεξιότητές σας:
- Αρχάριοι: Αν το “πώς να φτιάξετε έναν ιστότοπο” είναι ένα ερώτημα που έχετε ρωτήσει επανειλημμένα το Google πρόσφατα και αν περιμένετε την κατασκευή ιστότοπου με κάποιο βαθμό τρόμου, χρησιμοποιήστε προγράμματα κατασκευής ιστότοπων φιλικά προς τους αρχάριους, όπως το Wix ή το Squarespace.
- Ενδιάμεσο επίπεδο: Εάν έχετε επαρκείς δεξιότητες διαδικτύου και κάποια εμπειρία στον προγραμματισμό, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο WordPress ή να χρησιμοποιήσετε άλλο λογισμικό CMS ενδιάμεσου επιπέδου, όπως το Drupal ή το Joomla.
- Προχωρημένοι: Αν οι δεξιότητές σας στον προγραμματισμό είναι αρκετά προχωρημένες, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα από το μηδέν.
Συμβουλές για τον καθορισμό του τρόπου κατασκευής του ιστότοπού σας:
- Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά που θέλετε στον ιστότοπό σας: Εάν είστε φωτογράφος, θα χρειαστείτε μια γκαλερί φωτογραφιών για να παρουσιάσετε το χαρτοφυλάκιο σας. Εάν είστε λιανοπωλητής, θα θέλετε έναν ιστότοπο με βιτρίνα καταστήματος. Αν θέλετε να αποκτήσετε κύρος στη θέση σας, χρειάζεστε έναν ιστότοπο με τμήμα ιστολογίου. Γράψτε τι θέλετε να κάνει ο ιστότοπος σας και στη συνέχεια, αναζητήστε την πιο κατάλληλη πλατφόρμα κατασκευής ιστότοπων.
- Δοκιμάστε πριν αποφασίσετε: Υπάρχει ένας ολόκληρος κατάλογος λογισμικού για να διαλέξετε, οπότε δοκιμάστε το καθένα από αυτά πριν αποφασίσετε. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, συνήθως 14 ημέρες, δημιουργήστε έναν δωρεάν ιστότοπο και μάθετε τα μυστικά της πλατφόρμας.
Βήμα 4: Ρυθμίστε και προσαρμόστε τον ιστότοπό σας
Θυμηθείτε ότι με ορισμένους κατασκευαστές ιστότοπων, όπως το Wix, το Squarespace και το Shopify, δεν χρειάζεστε ξεχωριστό πάροχο φιλοξενίας. Αυτές οι πλατφόρμες θα αναλάβουν τη φιλοξενία για εσάς. Μπορείτε ακόμη και να καταχωρήσετε ένα όνομα τομέα μαζί τους, καθιστώντας τους μια λύση για την κατασκευή ενός δικτυακού τόπου από τη μια στιγμή στην άλλη.
Για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, τα βήματα θα μοιάζουν γενικά ως εξής:
- Δημιουργία λογαριασμού
- Επιλέξτε ένα πακέτο φιλοξενίας
- Καταχωρήστε το όνομα τομέα σας, αν δεν το έχετε ήδη κάνει
- Επιλέξτε ένα προσαρμόσιμο πρότυπο
- Σύρετε και αφήστε στοιχεία για να προσαρμόσετε τον ιστότοπο σας
- Διαλέξτε τα πρόσθετά σας
- Προσθήκη περιεχομένου
- Δημοσίευση
Για χρήστες του WordPress:
- Εγκαταστήστε το WordPress. Οι πάροχοι φιλοξενίας συνήθως περιλαμβάνουν μια δυνατότητα εγκατάστασης του WordPress με ένα κλικ. Κάποια μάλιστα το έχουν προεγκατεστημένο.
- Εξοικειωθείτε με το ταμπλό, όπου θα ανεβάζετε εικόνες, θα δημιουργείτε και θα επεξεργάζεστε σελίδες και αναρτήσεις ιστολογίου, θα διαχειρίζεστε σχόλια, θα προσαρμόζετε την εμφάνιση του ιστότοπου και θα προσθέτετε πρόσθετα ή widgets.
- Εγκαταστήστε ένα θέμα WordPress.
- Εγκαταστήστε plug-ins όπως το Yoast για βελτιστοποίηση SEO, το WPForms για τη δημιουργία φορμών επικοινωνίας, το MonsterInsights ή το Google Analytics για την ανάλυση δεδομένων ιστού, το Mailchimp για τη δημιουργία λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.ο.κ.
- Προσθέστε περιεχόμενο, όπως σελίδες και αναρτήσεις σε ιστολόγια.
- Δημοσίευση.
Σημείωση: Για να είστεε στην ίδια σελίδα, υπάρχει διαφορά μεταξύ των κατασκευαστών ιστότοπων και των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου. Τα προγράμματα κατασκευής ιστοτόπων παρέχουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την κατασκευή ενός ιστοτόπου, συμπεριλαμβανομένων των ιστολογίων, και χρησιμοποιούν τη λειτουργία drag-and-drop για να ξεκινήσετε τη δημιουργία του.
Αντίθετα, οι λύσεις λογισμικού CMS, όπως το WordPress, επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν, να τροποποιούν και να διαχειρίζονται περιεχόμενο. Τα περισσότερα CMS διαθέτουν επίσης τις δικές τους λειτουργίες κατασκευής ιστότοπων και είναι πιο ισχυρά από τους κατασκευαστές ιστότοπων.
Συμβουλές για τη δημιουργία και την προσαρμογή του ιστότοπου σας:
- Εύκολη πλοήγηση: Δεν θέλετε να μπερδέψετε τους αναγνώστες σας, γι’ αυτό παραμείνετε σε κατηγορίες ή όρους μενού που θα αναγνωρίζουν εύκολα.
- Κάντε το περιεχόμενο σας ευανάγνωστο: Οι γραμματοσειρές που επιλέγετε θα πρέπει να είναι ευανάγνωστες. Επίσης, προσέξτε τα διαστήματα λέξεων και γραμμών, καθώς αυτά μπορεί να επηρεάσουν την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου σας.
- Χρησιμοποιήστε τις εικόνες προς όφελος σας: Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν τις εικόνες από το κείμενο. Αιχμαλωτίζουν την προσοχή των αναγνωστών και μπορούν να μεταφέρουν καλύτερα ένα μήνυμα, όπως στην περίπτωση των γραφημάτων ή των χαρτών. Θυμηθείτε όμως να μην το παρακάνετε και να συμπιέσετε τις εικόνες σας, ώστε να μην επιβραδύνουν το χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας.
- Μην ξεχνάτε τις προσκλήσεις για δράση (CTA): Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν κάτι είναι να τους το ζητήσετε. Αυτό κάνουν τα CTAs. Χρησιμοποιήστε τα στρατηγικά στις αναρτήσεις και τις σελίδες του ιστολογίου σας.
Βήμα 5: Ενημερώστε το περιεχόμενο σας
Η κατασκευή ενός ιστότοπου δεν είναι μια συμφωνία του τύπου “φτιάξ’ το και ξέχνα το”. Ο ιστότοπος σας θα πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς με σχετικό, χρήσιμο περιεχόμενο για να επιτύχει τους στόχους του όσον αφορά το SEO, την οικοδόμηση του εμπορικού σήματος, τη δημιουργία πωλήσεων, την οικοδόμηση κύρους, τη φροντίδα της λίστας κ.λπ.
Συμβουλές για την ενημέρωση του περιεχομένου σας:
- Ενημερώστε το θέμα σας: Ένας τρόπος για να δώσετε φρεσκάδα στον ιστότοπο σας είναι να ενημερώσετε ένα παλιό θέμα.
- Δώστε νέα πνοή σε παλιό περιεχόμενο: Ενημερώστε το παλιό περιεχόμενο για να το προσαρμόσετε περισσότερο στην εποχή του.
- Επαναχρησιμοποιήστε το περιεχόμενο σας: Μετατρέψτε τις αναρτήσεις ιστολογίου με υψηλές επιδόσεις σε άλλους τύπους περιεχομένου, όπως ένα infographic ή ένα PDF με δυνατότητα λήψης.
Το καλύτερο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για την κατασκευή ενός εξαιρετικού ιστότοπου
Υπάρχει μια πληθώρα κατασκευαστών ιστότοπων και συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου που διατίθενται στην αγορά, καθιστώντας την εύρεση του κατάλληλου μια πρόκληση για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και τους ιδιώτες. Κάποιες επιλογές λογισμικού είναι οι εξής:
1. WordPress
Το WordPress είναι, χωρίς αμφιβολία, μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες CMS εκεί έξω.
Τι κάνει λοιπόν το WordPress την πλατφόρμα CMS που επιλέγουν τόσοι πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων; Πρώτον, είναι σχετικά εύκολο στη χρήση. Δεύτερον, με τόσα πολλά διαθέσιμα θέματα, plug-ins και ενσωματώσεις, μπορείτε πρακτικά να κάνετε σχεδόν τα πάντα με το WordPress: ηλεκτρονικό κατάστημα, blog, χαρτοφυλάκιο, ιστοσελίδα φωτογραφίας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών κ.λπ.
2. Wix
Το Wix είναι ένας φιλικός προς το χρήστη κατασκευαστής ιστότοπων επιτρέποντας σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει εκπληκτικούς, επαγγελματικούς ιστότοπους, ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσης του. Με το Wix, δεν χρειάζεται να αγγίξετε ούτε μια γραμμή κώδικα, γεγονός που το καθιστά την πλατφόρμα επιλογής για πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επαγγελματίες.
Το Wix προσφέρει πολυάριθμα πρότυπα ιστότοπων οργανωμένα ανά κλάδο. Επιπλέον, διαθέτει μια αγορά εφαρμογών όπου μπορείτε να βρείτε προαιρετικά πρόσθετα για να αυξήσετε τις δυνατότητες του ιστότοπού σας, όπως φόρμες, ημερολόγια, χρονοπρογραμματιστή, μετρητή επισκέψεων, εφαρμογές κρατήσεων, Google Analytics και εργαλεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
3. Squarespace
Το Squarespace γίνεται γρήγορα ένα αναγνωρίσιμο όνομα στο χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων. Είναι εύκολο στη χρήση και προσφέρει μια σειρά από προσαρμογές, επιλογές κατασκευής και ενσωματώσεις, καθιστώντας το μια καλή επιλογή για σχεδόν κάθε σκοπό ιστότοπου. Ακριβώς όπως και το Wix, το Squarespace φιλοξενεί τον ιστότοπό σας και μπορεί να φροντίσει για το όνομα τομέα σας. Ακόμα καλύτερα, η ομάδα υποστήριξης πελατών της είναι η αγαπημένη των οπαδών.
Σταθεροποιήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με έναν ιστότοπο που μετατρέπει
Εάν είστε επιχείρηση που επιθυμεί να αναπτύξει το εμπορικό της σήμα, ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να αποφέρει τεράστια αξία, ιδίως όσον αφορά την εδραίωση της στρατηγικής τοποθέτησής σας. Επιπλέον, καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στη ζωή των ανθρώπων, οι πελάτες αναμένουν πλέον από τις επιχειρήσεις να διαθέτουν ιστότοπο.
Μπορείτε πάντα να αξιοποιείτε την τεχνογνωσία των επαγγελματιών ανάπτυξης ιστότοπων, ώστε να μην χρειάζεται να μάθετε πώς να σχεδιάζετε εσείς έναν ιστότοπο. Αλλά αν είστε έτοιμοι να αναλάβετε την πρόκληση, τα καλά νέα είναι ότι η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου σήμερα είναι πιο εύκολη από ποτέ, κοστίζει λιγότερα χρήματα και δεν χρειάζεται καν να μάθετε να κωδικοποιείτε.