Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Instagram για το e-shop κατάστημά σας
Σε αυτό το άρθρο εξηγούμε πώς να δημιουργήσετε ένα προφίλ για την επιχείρησή σας, καθώς και τις λεπτομέρειες της χρήσης της πλατφόρμας κατασκευής ιστοσελίδων Instagram για την προώθηση του καταστήματός σας.
Γράψε ένα ξεκάθαρο bio
Πριν δημιουργήσετε την πρώτη ανάρτηση στον λογαριασμό Instagram των νέων επιχειρήσεων σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα συναρπαστικό bio.
Μερικές συστάσεις όταν γράφετε το bio σας στο Instagram:
- Συμπεριλάβετε το όνομα του καταστήματός σας
- Προσθέστε μια σύντομη περιγραφή της μάρκας
- Διατηρήστε το μήκος μεταξύ 140-160 χαρακτήρων
- Προσθέστε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση που συνδέεται με μια σελίδα προορισμού για το Instagram ή το κατάστημά σας (χρειάζεστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό για να το κάνετε αυτό)
- Επισήμανση βασικών πληροφοριών με emoji (αριθμός τηλεφώνου, email, κλπ.)
- Προσθέστε ένα επώνυμο #hashtag για την επιμέλεια εικόνων και βίντεο
Ετοιμάστε ένα σχέδιο περιεχομένου
Για να μπορέσετε να πουλήσετε στο Instagram, πρέπει να υπολογίσετε τι είδους περιεχόμενο πρόκειται να δημοσιεύσετε. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεστε ένα σχέδιο περιεχομένου. Αυτό σημαίνει προσχεδιασμένη διαφήμιση μέσω ψυχαγωγικού και ενημερωτικού περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε στη σελίδα σας στο Instagram.
Ένα σχέδιο περιεχομένου είναι απαραίτητο, καθώς σας εξοικονομεί χρόνο και σας βοηθά να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας πληροί τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.
Τύποι περιεχομένου που θα συμπεριλάβετε στο σχέδιό σας:
- Διαφημιστικά : αναρτήσεις σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές, εκπτώσεις, προγράμματα αφοσίωσης και κριτικές πελατών eshop
- Εκπαιδευτικά : συμβουλές, life hacks, masterclasses και συμβουλές για τη χρήση και τη φροντίδα των προϊόντων σας
- Ενημερωτικά : εταιρικά νέα, επιτεύγματα και σχέδια
- Διασκεδαστικό : διασκεδαστικά γεγονότα, αναφορές ποπ κουλτούρας, αστεία, έρευνες, κουίζ και περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.
Ενισχύστε τη φωτογραφία σας
Το Instagram είναι ένα εξ ολοκλήρου οπτικό μέσο, επομένως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να επιδείξετε τα εμπορεύματά σας από το να βάλετε μια υπέροχη φωτογραφία. Ένας χρήστης μπορεί να ακολουθήσει έναν λογαριασμό απλώς και μόνο επειδή εκτιμά τις εντυπωσιακές αναρτήσεις του στο πλέγμα Instagram.
Είναι πιο πιθανό να πουλήσετε κάτι, σε ακόλουθους που είναι εγγεγραμμένοι στον λογαριασμό σας, επειδή σαφώς εκτιμούν τις αναρτήσεις σας στη ροή τους. Είναι πολύ πιο δύσκολο να πουλάς προϊόντα στο Instagram στους χρήστες που σκοντάφτουν στον λογαριασμό σου για πρώτη φορά.
Γράψτε συναρπαστικές λεζάντες
Το μυστικό για τις πωλήσεις στο Instagram είναι να έχεις αφοσιωμένο κοινό. Όσο περισσότεροι ακόλουθοι αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις σας, τόσο περισσότερο το Instagram θα προωθεί το περιεχόμενό σας στους χρήστες του. Οι υπέροχες λεζάντες δημιουργούν σχόλια, επομένως μην συμβιβάζεστε με κάτι βαρετό.
Οι υπότιτλοι περιορίζονται στους 2.200 χαρακτήρες και μπορείτε να προσθέσετε έως και 30 hashtag σε κάθε ανάρτηση. Λάβετε υπόψη ότι η εφαρμογή Instagram περικόπτει προεπισκοπήσεις κειμένου στις δύο πρώτες γραμμές, επομένως είναι ζωτικής σημασίας το κείμενο σας να είναι ελκυστικό από την πρώτη λέξη.
Ξεκινήστε να αυξάνετε το κοινό σας
Το υπέροχο με το Instagram είναι ότι μπορείς να αυξήσεις τον αριθμό των ακολούθων σου χωρίς να ξοδέψεις δεκάρα! Όλα έχουν να κάνουν με την κατεύθυνση της επισκεψιμότητας στις αναρτήσεις σας. Μερικοί εύκολοι τρόποι για να το κάνετε αυτό είναι:
- προσθέτοντας λέξεις-κλειδιά στο όνομα χρήστη και το βιογραφικό σας
- χρησιμοποιώντας hashtags και geotag
- συμμετέχοντας σε διάφορες προκλήσεις
- σχολιάζοντας δημοφιλή προφίλ
- κάνοντας έναν διαγωνισμό ή ένα δώρο
- δημιουργώντας ελκυστικές αναρτήσεις που φτάνουν στην ενότητα Κορυφαίες αναρτήσεις της εφαρμογής