espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Εάν δεν είστε αποτελεσματικοί με το μάρκετινγκ Instagram, μπορεί να χάνετε πολλές πωλήσεις!

Το Instagram αποτελεί έναν “hot” τομέα όσον αφορά τις ευκαιρίες μάρκετινγκ.  Διατηρεί τους χρήστες στην εφαρμογή κατά μέσο χρόνο 30 λεπτών ημερησίως. Βοηθά τις επωνυμίες να πείσουν, με πάνω από 130 εκατομμύρια χρήστες να πατούν σε αναρτήσεις αγορών κάθε μήνα.

Από την κυκλοφορία του το 2010, το Instagram εξελίχθηκε σε ένα κανάλι μάρκετινγκ που διαθέτει ατελείωτες ευκαιρίες πωλήσεων. Είναι το κανάλι στην κατασκευή ιστοσελίδων που χρησιμοποιείται από μάρκες σε όλο τον κόσμο για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να προσελκύσει νέους πελάτες, να κάνει τους υπάρχοντες πελάτες πιστούς και, τελικά, να πουλήσει.

Τώρα, το πραγματικό ερώτημα είναι: πόσο καλά χρησιμοποιεί η επωνυμία σας όλες αυτές τις ευκαιρίες μάρκετινγκ που προσφέρει ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων; Αν αισθάνεστε ότι η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί όλες τις δυνατότητες μάρκετινγκ που έχει το Instagram, έχουμε μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το λογαριασμό σας στο Instagram και να βελτιώσετε την παρουσία σας στο δίκτυο.

1. Πηγαίνετε για την επιχειρηματική έκδοση του λογαριασμού

Αν ο λογαριασμός Instagram της επιχείρησής σας δεν είναι εταιρικό προφίλ μέχρι τώρα, κάντε την αλλαγή. Η μετάβαση από ένα κανονικό σε ένα εταιρικό προφίλ είναι πραγματικά εύκολη. Και, έρχεται με πολλά πλεονεκτήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το παιχνίδι μάρκετινγκ Instagram. Η ύπαρξη επιχειρηματικού προφίλ για την επωνυμία σας, σας κάνει επίσης να φαίνεστε πιο επαγγελματίες στους χρήστες του Instagram.

2. Αξιοποιήστε στο έπακρο τα εργαλεία της εφαρμογής

Όπως αναφέρθηκε, τα εταιρικά προφίλ σας δίνουν συγκεκριμένα εργαλεία που δεν θα είχατε με έναν τυπικό λογαριασμό. Τώρα, ήρθε η ώρα να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά τα εργαλεία.

Το πιο κρίσιμο εργαλείο στο οποίο έχετε πρόσβαση είναι τα Στατιστικά instagram. Αυτό συμβαίνει επειδή σας παρέχει σχετικά και πολύτιμα δεδομένα που σας επιτρέπουν να κάνετε καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, με τα Στατιστικά instagram, μπορείτε να δείτε τα πάντα σχετικά με το πόσο καλά τα πάει ο λογαριασμός σας, από πόσες εμφανίσεις λαμβάνει, δεδομένα αφοσίωσης και πολλά άλλα. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να κατανοήσετε καλύτερα τα δεδομένα σχετικά με τον μέσο ακόλουθο που έχετε, συμπεριλαμβανομένου του φύλου, της ηλικίας, του τόπου διαμονής τους ή ακόμα και του ακριβούς χρόνου κατά τον οποίο κάνουν κύλιση στην πλατφόρμα.

3. Επενδύστε σε διαφημίσεις

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις είναι ένα χρήσιμο εργαλείο. Και, το καλύτερο είναι ότι επιλέγετε ακριβώς πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε γι ‘αυτές. Αυτή η λειτουργία του Instagram σάς επιτρέπει να δημοσιεύετε μία ή περισσότερες διαφημίσεις ανάλογα με τους στόχους πωλήσεών σας και, προφανώς, τον προϋπολογισμό. Αν θέλετε να προωθήσετε περισσότερα προϊόντα στην ίδια διαφήμιση, η λειτουργία εναλλασσοτήτων της πλατφόρμας σας επιτρέπει να το κάνετε.

Αυτό που είναι πραγματικά υπέροχο με τις χορηγούμενες διαφημίσεις είναι ότι σας δίνουν την ευκαιρία να διευρύνετε το κοινό σας. Με άλλα λόγια, πριν η εφαρμογή επιτρέψει στις επωνυμίες να επενδύσουν σε χορηγούμενες διαφημίσεις, μπορούσαν να προσεγγίσουν μόνο τη βάση των ακολουθούμενων.

4. Βελτιώστε την ποιότητα της βάσης των ακολούθων σας

Η ποιότητα των οπαδών σας έχει μεγάλη σημασία για το πόσο αποτελεσματικές είναι οι προσπάθειες μάρκετινγκ.

Ακόμα καλύτερα, κατανοήστε ποιος τύπος οπαδών δεν είναι καλής ποιότητας: ψεύτικοι λογαριασμοί, ανενεργοί λογαριασμοί ή λογαριασμοί εκείνων των ανθρώπων που δεν ταιριάζουν καθόλου με την ιδανική προσωπικότητα αγοραστή. Η προώθηση στο Instagram σε αυτούς τους τύπους οπαδών δεν πρόκειται να σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερο.

Έτσι, για να βελτιώσετε το παιχνίδι μάρκετινγκ Instagram, πρέπει πρώτα να βελτιώσετε την ποιότητα των οπαδών σας. Πώς? Διαγράφοντας αυτούς τους άσχετους οπαδούς και προσεγγίζοντας τους σχετικούς. Επίσης, δημοσιεύστε περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε αυτό που προσελκύει άτομα στο κοινό-στόχο σας.

5. Μείνετε στο μυαλό του κοινού σας με ιστορίες Instagram

Οι ιστορίες είναι χρυσές στο μάρκετινγκ instagram. Βοηθούν να παραμείνετε στο μυαλό των οπαδών σας χωρίς να σας κάνουν να φαίνεστε πολύ πιεστικοί με το περιεχόμενό σας.

Όλοι στο Instagram αγαπούν και χρησιμοποιούν ιστορίες. Αυτό καθιστά σαφές ότι οι ιστορίες Instagram είναι ένα βασικό κανάλι μάρκετινγκ για την επωνυμία σας. Παρόλο που μπορούν να προβληθούν μόνο για 24 ώρες μετά τη δημοσίευσή τους, οι ιστορίες είναι ελκυστικές και ένας μη παρεμβατικός τρόπος προσέγγισης του κοινού σας.

6. Συνεργαστείτε με σχετικούς “influencers”

Οι “influencers” και το μάρκετινγκ Instagram συμβαδίζουν και μπορούν να κάνουν θαύματα για τις μάρκες που θέλουν να αυξήσουν τη βάση των θαυμαστών τους στην εφαρμογή.

Τώρα, αν και οι “influencers” μπορούν να βοηθήσουν την επωνυμία σας να ανακαλυφθεί, πρέπει να επιλέξετε έναν που είναι πραγματικά σχετικός με την επωνυμία σας. Πιο συγκεκριμένα, το άτομο με το οποίο επιλέγετε να συνεργαστείτε πρέπει να έχει μια διαδικτυακή παρουσία που ταιριάζει στην επωνυμία σας και πρέπει να έχει μια βάση παρακολούθησης που αποτελείται κυρίως από χρήστες που αποτελούν μέρος του κοινού-στόχου σας. Με απλά λόγια, επιλέξτε διασημότητες instagram που σχετίζονται με την περιοχή της επιχείρησής σας.

7. Ανταμείψτε τους ενεργούς οπαδούς σας

Οι ενεργοί ακόλουθοι είναι ακριβώς όπως οι υπάρχοντες πελάτες που θέλετε να διατηρήσετε πιστούς. Με τους οπαδούς του Instagram που αλληλεπιδρούν ενεργά με την επωνυμία σας στην εφαρμογή ή ακόμα καλύτερα, μοιράζονται πράγματα για εσάς, είναι καλύτερο να δείξετε την εκτίμησή σας. Πώς το κάνετε αυτό; Οργανώνοντας δώρα για ενεργούς οπαδούς, αναδημοσιεύοντας τις αναρτήσεις τους σχετικά με την επωνυμία σας στην ενότητα ιστορίας σας ή απλά στέλνοντάς τους ένα μήνυμα “ευχαριστώ”.

Αξιοποιήστε λοιπόν αυτές τις συμβουλές Instagram μάρκετινγκ και ενισχύστε το περιεχόμενο, την ποιότητα αλλά και την δημοτικότητα του λογαριασμού σας!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι